Gå til innhold

hudkrem til tørr, sensitiv, sensitiv hud?

Vilje

Anbefalte innlegg

jeg prøver og prøver, ulike merker!! :)

siste erdermalogicas smooth et-eller-annet, etter to ukers bruk synes jeg huden er blitt myye mer sensibel enn den var før, da jeg brukte garnier!! er ikke så logisk det vel? eller hmm kanskje det er den tørre inneluften som tar knekken på huden min. merker begynnende svie ved påføring av kremen. andre som har samme type hud og som har noen produkter åanbefale? uten prafyme og andre skumle midler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skin smoothing cream svir på meg også nå når luften er tørr og tørker ut huden. Om vinteren sverger jeg til Intensive Moisture Balance fra Dermalogica som er rikere enn SSC. I tillegg bruker jeg baume essentiel fra Decleor hver kveld. Noen ganger må jeg ha litt på kinnene på dagtid også, men jeg blir til tider ekstremt tørr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Sannsynligvis trenger huden din mer fett nå om vinteren. Jeg liker selv SSC om sommeren, men akkurat nå bruker jeg Decleor Nutri-delice ultranourishing cream. Den er skikkelig rik, men allikevel ikke fettete, og lukter kun av ingrediensene (det er den rikeste av de to Nutri-delice-kremene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hud er alltid sensitiv, og om høsten veeeeldig tørr. Bruker Clarins Multi et-eller annet nå, og den fungerer veldig bra for min hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesol ii

Har samme problemet som deg.Tørr inneluft er prob. i midt tilfelle ihvertfall.

Bruker ssc fra dermalogica + en ansiktsolje fra decleor under kremen. Fungerer bra. Huden min svir også når jeg kun bruker ssc. Har forferdelig sensitiv hud, og dette er det eneste som fungerer for meg på denne tida.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker dr hauska kvedekrem om natten nå.. hjelper litt.. men om vinteren bruker jeg enten shiseido the skincare eller dermalogica intensive moist( eller hva den heter) i tilegg til at jeg spiser udos choice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...