Arwen Skrevet 22. november 2004 #41 Skrevet 22. november 2004 Glemte å skrive den jeg synes er aller best jeg :o lovers dream. Nam nam - tror jeg skal lage litt nå.
Cajsa Skrevet 22. november 2004 #42 Skrevet 22. november 2004 Kremmerhuset sin eple og kanel-te! *mmmmmmm* å ja!!!
Gjest Litjmæ Skrevet 23. november 2004 #43 Skrevet 23. november 2004 Alt til sin tid: Grønn te om morgenen. Svart te med melk om dagen. Frukt-te om jeg ønsker en varm drikk litt senere på dagen. Peppermynte-te om kvelden. Denne er jeg enig i! Men kan godt ta grønn te litt utover dagen og jeg da..
Amarone Skrevet 23. november 2004 #44 Skrevet 23. november 2004 Aniste er best, men jeg drikker mest Earl Grey, fordi aniste er vanskelig å få tak i (kan jukse, og ha malt stjerneanis i earl grey - det blir nesten som aniste!). Ellers synes jeg det er godt med "julete"-blandinger! Og det MÅ være te i løsvekt. Posete er i mine øyne = :fy:
Gjest Cerise Skrevet 23. november 2004 #45 Skrevet 23. november 2004 elsker den teen som heter london fruit & herb, som selges på helsekost. Særlig den med bringebær og den med blåbær er god *yum*
Annie Skrevet 23. november 2004 #46 Skrevet 23. november 2004 Te er godt, bare jeg slipper å være i samme rom som "fire røde frukter" (tror jeg den heter). Den lukter PYTON!!!
anine Skrevet 23. november 2004 #47 Skrevet 23. november 2004 Drikker nesten bare Rooibos-te. Den er veldig god og veldig sunn.
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2004 #48 Skrevet 23. november 2004 Blir fort lei te men nype og bringebær syns jeg er veldig god. Himlagod fra Sverige er også godt.
Gjest Cerise Skrevet 24. november 2004 #49 Skrevet 24. november 2004 Drikker nesten bare Rooibos-te. Den er veldig god og veldig sunn. Har hørt så mye om denne Rooibos-teen.. Hva er egentlig det? Og hvorfor er det sunt? Bare nysgjerrig jeg, liker å prøve nye ting :-)
kkristin Skrevet 24. november 2004 #50 Skrevet 24. november 2004 Et par av mine favoritter er peppermynte te, og kardemomme m/ingefær ++ te.(løsvekt)
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #51 Skrevet 24. november 2004 lychee/lichee- te chai (den ingefær/kardemommeteen er sikkert i nærheten) - ikke kaffebar-i-oslo-varianten eple og kanel (men jeg vil ha koffeeeeeeiiiiin) rein ingefærte (også ginger bread-te/pepperkakete...)
kkristin Skrevet 24. november 2004 #52 Skrevet 24. november 2004 Chai er ikke det samme som ingefær og kardemommete, selv om det er ingefær og kardemomme i chai....
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #53 Skrevet 24. november 2004 Jeg liker nesten alt av te, bortsett fra nype og veldig kunstig/fruktige/søte teer. Min favoritt er en jeg kjøpte i Goteborg nylig, Pearl Silver Jasmin. Det er "kuler" laget er flettede teblader, og den er deilig!! Andre favoritter er rosete (løsvekt), Russian earl grey, grønn te og Lipton Yellow Label.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå