Gå til innhold

hvilken te liker du best?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Glemte å skrive den jeg synes er aller best jeg :o lovers dream. Nam nam - tror jeg skal lage litt nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kremmerhuset sin eple og kanel-te!

*mmmmmmm*

å ja!!! :sikle:

Skrevet
Alt til sin tid:

Grønn te om morgenen.

Svart te med melk om dagen.

Frukt-te om jeg ønsker en varm drikk litt senere på dagen.

Peppermynte-te om kvelden.

Denne er jeg enig i! Men kan godt ta grønn te litt utover dagen og jeg da..

Skrevet

Aniste er best, men jeg drikker mest Earl Grey, fordi aniste er vanskelig å få tak i (kan jukse, og ha malt stjerneanis i earl grey - det blir nesten som aniste!). Ellers synes jeg det er godt med "julete"-blandinger! Og det MÅ være te i løsvekt. Posete er i mine øyne = :fy:

Skrevet

elsker den teen som heter london fruit & herb, som selges på helsekost. Særlig den med bringebær og den med blåbær er god *yum*

Skrevet

Te er godt, bare jeg slipper å være i samme rom som "fire røde frukter" (tror jeg den heter). Den lukter PYTON!!!

Skrevet

Drikker nesten bare Rooibos-te. Den er veldig god og veldig sunn.

Skrevet

Blir fort lei te men nype og bringebær syns jeg er veldig god.

Himlagod fra Sverige er også godt.

Skrevet
Drikker nesten bare Rooibos-te. Den er veldig god og veldig sunn.

Har hørt så mye om denne Rooibos-teen.. Hva er egentlig det? Og hvorfor er det sunt? Bare nysgjerrig jeg, liker å prøve nye ting :-)

Skrevet

Et par av mine favoritter er peppermynte te, og kardemomme m/ingefær ++ te.(løsvekt)

Gjest Anonymous
Skrevet

lychee/lichee- te

chai (den ingefær/kardemommeteen er sikkert i nærheten) - ikke kaffebar-i-oslo-varianten

eple og kanel (men jeg vil ha koffeeeeeeiiiiin)

rein ingefærte (også ginger bread-te/pepperkakete...)

Skrevet

Chai er ikke det samme som ingefær og kardemommete, selv om det er ingefær og kardemomme i chai.... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker nesten alt av te, bortsett fra nype og veldig kunstig/fruktige/søte teer.

Min favoritt er en jeg kjøpte i Goteborg nylig, Pearl Silver Jasmin. Det er "kuler" laget er flettede teblader, og den er deilig!!

Andre favoritter er rosete (løsvekt), Russian earl grey, grønn te og Lipton Yellow Label.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...