Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #23 Skrevet 17. november 2004 Den kinesiske balansete! Drikkes hver morgen. Men ellers så synes jeg Lady Grey og Eple/kanel/rosin er greie.
Gjest Emera Skrevet 17. november 2004 #24 Skrevet 17. november 2004 Den kinesiske balansete! Drikkes hver morgen. Men ellers så synes jeg Lady Grey og Eple/kanel/rosin er greie. Og det var meg... :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2004 #25 Skrevet 17. november 2004 Grønn te er best! På jobbe drikker jeg Twiningsvarianten med sitron eller eple, men hjemme har jeg sånn ordentlig kinate og den er aller best Er det gunpowder-varianten (den som ser ut som muselorter)? Den fortrekker i alle fall jeg. Den andre løse sorten blir det så mye støv av. Og for de som liker svart te i løsvekt: Den økologiske ceylon teen i poser er etter min mening faktisk bedre enn løsvekt te jeg har fått tak i her i Norge. Billig er den også. Bare 10.90 for en pakke.
Elze Skrevet 18. november 2004 #26 Skrevet 18. november 2004 Og for de som liker svart te i løsvekt: Den økologiske ceylon teen i poser er etter min mening faktisk bedre enn løsvekt te jeg har fått tak i her i Norge. Billig er den også. Bare 10.90 for en pakke. Hvor har de denne? Skal prøves.
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2004 #27 Skrevet 18. november 2004 Hvor har de denne? Skal prøves. Vi kjøper vår på Coop Mega. *løper og sjekker* Det står Coop Natural på pakken, så du må nok til en Coop-butikk, ja.
hilli Skrevet 18. november 2004 #28 Skrevet 18. november 2004 Jeg drikker for det meste Earl Grey, helst Twinings i løsvekt. Ellers går det i diverse urte-teer på kveldstid
Elze Skrevet 18. november 2004 #29 Skrevet 18. november 2004 [quote="Possum" Vi kjøper vår på Coop Mega. *løper og sjekker* Det står Coop Natural på pakken, så du må nok til en Coop-butikk, ja.
Salt Skrevet 18. november 2004 #30 Skrevet 18. november 2004 Hmm... jeg har så mange favoritter. Grønn te (spesielt den nye med eplesmak som har kommet nå, og Earl Grey grønn), Lady Grey, sitronte, den med eple og kanel, Four Red Fruits osv. osv.
sommerfuglene Skrevet 18. november 2004 #31 Skrevet 18. november 2004 Jeg liker best urte- te. Spesiellt peppermynte og abndre mynte- sorter! Er ganske overrasket over at så få kafeer har urte-te..Jeg blir like forbauset hver gang!
Annie Skrevet 19. november 2004 #32 Skrevet 19. november 2004 Eple, kanel og rosin er veldig god. Men jeg savner banan-te og whisky-te. Fikk kjøpt det før, men så slutta de å ha det i sortimentet
pusla Skrevet 20. november 2004 #35 Skrevet 20. november 2004 Heath&Heathers eple og kanel-te. Kjøpes på helsekostbutikker. Denne hadde jeg helt glemt. Den er kjempegod, ja. Ellers så varierer det hele tiden hos meg. Jeg bytter på merker og smaker hele tida. Nå går det løs-te som heter "himmlagodt" (kjøpt i sverige) hjemme og sitronte på jobben.
Philosophia Skrevet 21. november 2004 #37 Skrevet 21. november 2004 Lady grey, grønn te i løsvekt og fire røde frukter
sirka Skrevet 21. november 2004 #38 Skrevet 21. november 2004 Tror det må bli Lady Grey. Den verste teen er Vanilje....
Nigella Skrevet 21. november 2004 #39 Skrevet 21. november 2004 Rangert i nevnte rekkefølge: Eple, kanel og rosin te fra Twinings. Vanilje te fra Twinings. "Fredsteds jule the" kjøpt i København for ett år siden.
Gjest baby-E Skrevet 21. november 2004 #40 Skrevet 21. november 2004 Twinings : Strawberry & mango er kjempe god!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå