Gå til innhold

hvilken te liker du best?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Den kinesiske balansete! Drikkes hver morgen.

Men ellers så synes jeg Lady Grey og Eple/kanel/rosin er greie.

Skrevet
Den kinesiske balansete! Drikkes hver morgen.

Men ellers så synes jeg Lady Grey og Eple/kanel/rosin er greie.

Og det var meg... :oops:

Skrevet
Grønn te er best!

På jobbe drikker jeg Twiningsvarianten med sitron eller eple, men hjemme har jeg sånn ordentlig kinate og den er aller best :wink:

Er det gunpowder-varianten (den som ser ut som muselorter)? Den fortrekker i alle fall jeg. Den andre løse sorten blir det så mye støv av.

Og for de som liker svart te i løsvekt: Den økologiske ceylon teen i poser er etter min mening faktisk bedre enn løsvekt te jeg har fått tak i her i Norge. Billig er den også. Bare 10.90 for en pakke.

Skrevet

Og for de som liker svart te i løsvekt: Den økologiske ceylon teen i poser er etter min mening faktisk bedre enn løsvekt te jeg har fått tak i her i Norge. Billig er den også. Bare 10.90 for en pakke.

Hvor har de denne? Skal prøves.

Skrevet

Hvor har de denne? Skal prøves.

Vi kjøper vår på Coop Mega. *løper og sjekker* Det står Coop Natural på pakken, så du må nok til en Coop-butikk, ja.

Skrevet

Jeg drikker for det meste Earl Grey, helst Twinings i løsvekt. Ellers går det i diverse urte-teer på kveldstid

Skrevet

[quote="Possum"

Vi kjøper vår på Coop Mega. *løper og sjekker* Det står Coop Natural på pakken, så du må nok til en Coop-butikk, ja.

Skrevet

Hmm... jeg har så mange favoritter. Grønn te (spesielt den nye med eplesmak som har kommet nå, og Earl Grey grønn), Lady Grey, sitronte, den med eple og kanel, Four Red Fruits osv. osv.

Skrevet

Jeg liker best urte- te. Spesiellt peppermynte og abndre mynte- sorter!

Er ganske overrasket over at så få kafeer har urte-te..Jeg blir like forbauset hver gang!

Skrevet

Eple, kanel og rosin er veldig god.

Men jeg savner banan-te og whisky-te. Fikk kjøpt det før, men så slutta de å ha det i sortimentet :grine:

Skrevet
Heath&Heathers eple og kanel-te. Kjøpes på helsekostbutikker.

Denne hadde jeg helt glemt. Den er kjempegod, ja. Ellers så varierer det hele tiden hos meg. Jeg bytter på merker og smaker hele tida. Nå går det løs-te som heter "himmlagodt" (kjøpt i sverige) hjemme og sitronte på jobben.

Skrevet

Lady grey, grønn te i løsvekt og fire røde frukter

Skrevet

Tror det må bli Lady Grey.

Den verste teen er Vanilje.... :kvalm:

Skrevet

Rangert i nevnte rekkefølge:

Eple, kanel og rosin te fra Twinings.

Vanilje te fra Twinings.

"Fredsteds jule the" kjøpt i København for ett år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...