Gå til innhold

Å telle til en million er for pingler. Vi går for en MILLIARD!!

Gjest noe tilfeldig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

8 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

2508 fyfaen det er døllt på forumet for tiden...

2512 skyldes kanskje all usikkerheten rundt hvem som er moderatorer, og hvem som kan se hva. Sjekk ut Ris og ros forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

2512 skyldes kanskje all usikkerheten rundt hvem som er moderatorer, og hvem som kan se hva. Sjekk ut Ris og ros forumet

Åå, har fått med meg noe styr rundt ab funksjonene, men ikke mer enn det. Uansett burde ikke det hindre en forkvaklet stakkar til å tulle seg inn på forumet med et ellerannet forstyrrende, sånn at vi dødsetere på KG kan suge sjela ut av vedkommende.. 2513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Åå, har fått med meg noe styr rundt ab funksjonene, men ikke mer enn det. Uansett burde ikke det hindre en forkvaklet stakkar til å tulle seg inn på forumet med et ellerannet forstyrrende, sånn at vi dødsetere på KG kan suge sjela ut av vedkommende.. 2513

2514 Det ble avslørt av forumadministrator at Egmont ansatte også har moderator tilgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest noe tilfeldig
16 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

2514 Det ble avslørt av forumadministrator at Egmont ansatte også har moderator tilgang

Så de som jobber i Egmont kan også se bak ab koder osv? For min del er etter årsaken til at jeg skriver under nick altså, det kan basicly være naboen din som sitter å leser alt du skriver så like greit å holde seg stuerein Edit; 2515

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Så de som jobber i Egmont kan også se bak ab koder osv? For min del er etter årsaken til at jeg skriver under nick altså, det kan basicly være naboen din som sitter å leser alt du skriver så like greit å holde seg stuerein Edit; 2515

Du må endre til 2517!

2519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...