AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #101 Skrevet 12. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det foresten noen av dere som bruker Birkinveske på jobb? Isåfall hva jobber dere som/med? Anonymkode: 406bd...040 Jeg bruker den på jobb. Jobber som renholdsmedarbeider. Anonymkode: 5d36a...40b 4
Djungelvrål Skrevet 12. november 2017 #102 Skrevet 12. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker den på jobb. Jobber som renholdsmedarbeider. Anonymkode: 5d36a...40b 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #103 Skrevet 12. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker den på jobb. Jobber som renholdsmedarbeider. Anonymkode: 5d36a...40b Kult, det jobbet jeg som før, før jeg begynte å interessere meg for designervesker. Anonymkode: 406bd...040
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #104 Skrevet 12. november 2017 Er HACen forsatt tilgjenlig? Kunne den passet som strandbag for en mann? Anonymkode: f92fa...175
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #105 Skrevet 12. november 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kult, det jobbet jeg som før, før jeg begynte å interessere meg for designervesker. Anonymkode: 406bd...040 Ja, ganske kult å være vaskekjerring og ha Birkin. :D har ikke planer om å vaske korridorer og kontorer resten av livet da Anonymkode: 5d36a...40b 2
Thyra Skrevet 12. november 2017 #106 Skrevet 12. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, ganske kult å være vaskekjerring og ha Birkin. :D har ikke planer om å vaske korridorer og kontorer resten av livet da Anonymkode: 5d36a...40b Var det ikke slik at man måtte dokumentere en årsinntekt på 850000 for å få kjøpe den ...?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #107 Skrevet 12. november 2017 7 timer siden, Thyra skrev: Var det ikke slik at man måtte dokumentere en årsinntekt på 850000 for å få kjøpe den ...? Nei, det er bare tull. Anonymkode: 406bd...040
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #108 Skrevet 12. november 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er HACen forsatt tilgjenlig? Kunne den passet som strandbag for en mann? Anonymkode: f92fa...175 Vet ikke om den er tilgjengelig, men du kan jo dra innom eller ringe å høre. Synes absolutt en HAC passer til en mann, vet dog ikke om jeg ville brukt den på stranda mtp sand osv. Men kjør på hvis du ønsker å bruke den som strandveske 👍🏻 Anonymkode: 406bd...040
Djungelvrål Skrevet 12. november 2017 #109 Skrevet 12. november 2017 Hvor lang ventetid er det hvis jeg f.eks bestiller meg en da? 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #110 Skrevet 12. november 2017 7 timer siden, Mystix skrev: Hvor lang ventetid er det hvis jeg f.eks bestiller meg en da? Det kommer litt ann på. Noen venter 1,5 til 2 år, mens andre får sin veske etter noen måneder. Anonymkode: 406bd...040
Purseaholic Skrevet 18. mars 2018 #111 Skrevet 18. mars 2018 On 11/11/2017 at 7:52 PM, AnonymBruker said: Er det foresten noen av dere som bruker Birkinveske på jobb? Isåfall hva jobber dere som/med? Anonymkode: 406bd...040 Ja, jeg bruker mine på jobb.. jobbet tidligere i finans men jobber i et konsulentselskap nå Noen som har fått utlevert en Birkin/Kelly/Constance i det siste? 1
Tingelling Skrevet 2. februar 2019 #112 Skrevet 2. februar 2019 Nå har jeg begynt å drømme om Birkin igjen. Vi har hatt et av og på forhold 🙈 men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilke skinn jeg vil ha.hva anbefaler dere? Togo? Clemence? 1
amadine Skrevet 2. februar 2019 #113 Skrevet 2. februar 2019 7 minutter siden, Tingelling skrev: Nå har jeg begynt å drømme om Birkin igjen. Vi har hatt et av og på forhold 🙈 men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilke skinn jeg vil ha.hva anbefaler dere? Togo? Clemence? Så spennende Hvilken størrelse tenker du på? Min favoritt er togo, men det er kun fordi jeg liker at vesken holder fasongen sin. Vet at togo også kan bli mykere på sikt, men ikke like mye som clemence. Togo kan få "veining" i skinnet så tenk litt på om du ønsker det.
Tingelling Skrevet 2. februar 2019 #114 Skrevet 2. februar 2019 3 timer siden, amadine skrev: Så spennende Hvilken størrelse tenker du på? Min favoritt er togo, men det er kun fordi jeg liker at vesken holder fasongen sin. Vet at togo også kan bli mykere på sikt, men ikke like mye som clemence. Togo kan få "veining" i skinnet så tenk litt på om du ønsker det. Vil ha 30,er ganske kort i beinene,så 35 blir for baggy for meg. 😂 jeg har en knapp på togo, for jeg vil også ha en veske som holder fasongen,lettest mulig og er mest mulig hardfør.. Slik som caviar til Chanel eller canvas. Mine vesker er arbeidshester,så kan ikke behandle de med silkehansker🙈 har en veske i lammeskinn fra YSL,og den har fått litt skraper som er litt irriterende. Clemence må man vel være forsiktigere,slik at skinnet ikke blir våt pga merker. Det er jo litt irriterende. Hva mener du med «veining»?
amadine Skrevet 2. februar 2019 #115 Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, Tingelling skrev: Vil ha 30,er ganske kort i beinene,så 35 blir for baggy for meg. 😂 jeg har en knapp på togo, for jeg vil også ha en veske som holder fasongen,lettest mulig og er mest mulig hardfør.. Slik som caviar til Chanel eller canvas. Mine vesker er arbeidshester,så kan ikke behandle de med silkehansker🙈 har en veske i lammeskinn fra YSL,og den har fått litt skraper som er litt irriterende. Clemence må man vel være forsiktigere,slik at skinnet ikke blir våt pga merker. Det er jo litt irriterende. Hva mener du med «veining»? Veining er loddrette striper i skinnet. Det er kun togo som har det. Hvis du googler togo og veining får du opp mange bilder. Tror ikke alle togoskinn har det, men de fleste. 30 er en fin størrelse. Jeg har lyst på en i 35, men er redd den ikke kommer til å bli brukt. 35 hadde sikkert blitt super som en jobbveske, men jeg kan ikke bruke den på jobb.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #116 Skrevet 2. februar 2019 11 minutter siden, amadine said: Veining er loddrette striper i skinnet. Det er kun togo som har det. Hvis du googler togo og veining får du opp mange bilder. Tror ikke alle togoskinn har det, men de fleste. 30 er en fin størrelse. Jeg har lyst på en i 35, men er redd den ikke kommer til å bli brukt. 35 hadde sikkert blitt super som en jobbveske, men jeg kan ikke bruke den på jobb. Hvorfor ikke bruke den på jobb? Jeg sier go for it! Anonymkode: d7949...74f
Tingelling Skrevet 2. februar 2019 #117 Skrevet 2. februar 2019 39 minutter siden, amadine skrev: Veining er loddrette striper i skinnet. Det er kun togo som har det. Hvis du googler togo og veining får du opp mange bilder. Tror ikke alle togoskinn har det, men de fleste. 30 er en fin størrelse. Jeg har lyst på en i 35, men er redd den ikke kommer til å bli brukt. 35 hadde sikkert blitt super som en jobbveske, men jeg kan ikke bruke den på jobb. Å det.det blir ikke å irritere meg. Det viktigste er at den er hardfør og holder fasongen mest mulig ved bruk. Hvorfor kan du ikke bruke den på jobb?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #118 Skrevet 2. februar 2019 Har ikke sett bilder av disse veskene, men regner med de er råflotte. Og priser meg lykkelig for at jeg har null interesse for ei slik veske.😅 Anonymkode: b2034...478 1
amadine Skrevet 2. februar 2019 #119 Skrevet 2. februar 2019 (endret) På 2.2.2019 den 20.26, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bruke den på jobb? Jeg sier go for it! Anonymkode: d7949...74f Nå har jeg dessverre ikke en Birkin 35, men synes den er for dyr å bruke på jobb. Endret 3. februar 2019 av amadine
amadine Skrevet 2. februar 2019 #120 Skrevet 2. februar 2019 (endret) På 2.2.2019 den 20.56, Tingelling skrev: Å det.det blir ikke å irritere meg. Det viktigste er at den er hardfør og holder fasongen mest mulig ved bruk. Hvorfor kan du ikke bruke den på jobb? Har dessverre ikke en 35, men synes den er litt for dyr til å bruke på jobb. Endret 3. februar 2019 av amadine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå