Gå til innhold

venteliste - hermes birkin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det foresten noen av dere som bruker Birkinveske på jobb? Isåfall hva jobber dere som/med? 

Anonymkode: 406bd...040

Jeg bruker den på jobb. Jobber som renholdsmedarbeider. 

Anonymkode: 5d36a...40b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker den på jobb. Jobber som renholdsmedarbeider. 

Anonymkode: 5d36a...40b

:rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker den på jobb. Jobber som renholdsmedarbeider. 

Anonymkode: 5d36a...40b

Kult, det jobbet jeg som før, før jeg begynte å interessere meg for designervesker. 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er HACen forsatt tilgjenlig? Kunne den passet som strandbag for en mann? 

Anonymkode: f92fa...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult, det jobbet jeg som før, før jeg begynte å interessere meg for designervesker. 

Anonymkode: 406bd...040

Ja, ganske kult å være vaskekjerring og ha Birkin. :D har ikke planer om å vaske korridorer og kontorer resten av livet da 

Anonymkode: 5d36a...40b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ganske kult å være vaskekjerring og ha Birkin. :D har ikke planer om å vaske korridorer og kontorer resten av livet da 

Anonymkode: 5d36a...40b

Var det ikke slik at man måtte dokumentere en årsinntekt på 850000 for å få kjøpe den ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Thyra skrev:

Var det ikke slik at man måtte dokumentere en årsinntekt på 850000 for å få kjøpe den ...?

Nei, det er bare tull. 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er HACen forsatt tilgjenlig? Kunne den passet som strandbag for en mann? 

Anonymkode: f92fa...175

Vet ikke om den er tilgjengelig, men du kan jo dra innom eller ringe å høre. Synes absolutt en HAC passer til en mann, vet dog ikke om jeg ville brukt den på stranda mtp sand osv. Men kjør på hvis du ønsker å bruke den som strandveske 👍🏻

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mystix skrev:

Hvor lang ventetid er det hvis jeg f.eks bestiller meg en da?

Det kommer litt ann på. Noen venter 1,5 til 2 år, mens andre får sin veske etter noen måneder. 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
On 11/11/2017 at 7:52 PM, AnonymBruker said:

Er det foresten noen av dere som bruker Birkinveske på jobb? Isåfall hva jobber dere som/med? 

Anonymkode: 406bd...040

Ja, jeg bruker mine på jobb.. jobbet tidligere i finans men jobber i et konsulentselskap nå :)

 

Noen som har fått utlevert en Birkin/Kelly/Constance i det siste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Nå har jeg begynt å drømme om Birkin igjen. Vi har hatt et av og på forhold 🙈 men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilke skinn jeg vil ha.hva anbefaler dere? Togo? Clemence?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tingelling skrev:

Nå har jeg begynt å drømme om Birkin igjen. Vi har hatt et av og på forhold 🙈 men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilke skinn jeg vil ha.hva anbefaler dere? Togo? Clemence?

Så spennende :) Hvilken størrelse tenker du på? Min favoritt er togo, men det er kun fordi jeg liker at vesken holder fasongen sin. Vet at togo også kan bli mykere på sikt, men ikke like mye som clemence. Togo kan få "veining" i skinnet så tenk litt på om du ønsker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, amadine skrev:

Så spennende :) Hvilken størrelse tenker du på? Min favoritt er togo, men det er kun fordi jeg liker at vesken holder fasongen sin. Vet at togo også kan bli mykere på sikt, men ikke like mye som clemence. Togo kan få "veining" i skinnet så tenk litt på om du ønsker det. 

Vil ha 30,er ganske kort i beinene,så 35 blir for baggy for meg. 😂 

jeg har en knapp på togo, for jeg vil også ha en veske som holder fasongen,lettest mulig og er mest mulig hardfør.. Slik som caviar til Chanel eller canvas. Mine vesker er arbeidshester,så kan ikke behandle de med silkehansker🙈 har en veske i lammeskinn fra YSL,og den har fått litt skraper som er litt irriterende. 

Clemence må man vel være forsiktigere,slik at skinnet ikke blir våt pga merker. Det er jo litt irriterende. 

Hva mener du med «veining»?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tingelling skrev:

Vil ha 30,er ganske kort i beinene,så 35 blir for baggy for meg. 😂 

jeg har en knapp på togo, for jeg vil også ha en veske som holder fasongen,lettest mulig og er mest mulig hardfør.. Slik som caviar til Chanel eller canvas. Mine vesker er arbeidshester,så kan ikke behandle de med silkehansker🙈 har en veske i lammeskinn fra YSL,og den har fått litt skraper som er litt irriterende. 

Clemence må man vel være forsiktigere,slik at skinnet ikke blir våt pga merker. Det er jo litt irriterende. 

Hva mener du med «veining»?

Veining er loddrette striper i skinnet. Det er kun togo som har det. Hvis du googler togo og veining får du opp mange bilder. Tror ikke alle togoskinn har det, men de fleste. 30 er en fin størrelse. Jeg har lyst på en i 35, men er redd den ikke kommer til å bli brukt. 35 hadde sikkert blitt super som en jobbveske, men jeg kan ikke bruke den på jobb.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, amadine said:

Veining er loddrette striper i skinnet. Det er kun togo som har det. Hvis du googler togo og veining får du opp mange bilder. Tror ikke alle togoskinn har det, men de fleste. 30 er en fin størrelse. Jeg har lyst på en i 35, men er redd den ikke kommer til å bli brukt. 35 hadde sikkert blitt super som en jobbveske, men jeg kan ikke bruke den på jobb.  

Hvorfor ikke bruke den på jobb? Jeg sier go for it!

Anonymkode: d7949...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, amadine skrev:

Veining er loddrette striper i skinnet. Det er kun togo som har det. Hvis du googler togo og veining får du opp mange bilder. Tror ikke alle togoskinn har det, men de fleste. 30 er en fin størrelse. Jeg har lyst på en i 35, men er redd den ikke kommer til å bli brukt. 35 hadde sikkert blitt super som en jobbveske, men jeg kan ikke bruke den på jobb.  

Å det.det blir ikke å irritere meg. Det viktigste er at den er hardfør og holder fasongen mest mulig ved bruk. 

Hvorfor kan du ikke bruke den på jobb? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett bilder av disse veskene, men regner med de er råflotte. Og priser meg lykkelig for at jeg har null interesse for ei slik veske.😅 

Anonymkode: b2034...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2019 den 20.26, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bruke den på jobb? Jeg sier go for it!

Anonymkode: d7949...74f

Nå har jeg dessverre ikke en Birkin 35, men synes den er for dyr å bruke på jobb. 

Endret av amadine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2019 den 20.56, Tingelling skrev:

Å det.det blir ikke å irritere meg. Det viktigste er at den er hardfør og holder fasongen mest mulig ved bruk. 

Hvorfor kan du ikke bruke den på jobb? 

Har dessverre ikke en 35, men synes den er litt for dyr til å bruke på jobb. 

Endret av amadine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...