Gå til innhold

venteliste - hermes birkin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken farge var disse? 

Anonymkode: 628f9...221

En gråfarge. 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gråfarge. 

Anonymkode: 406bd...040

Uff, den fargen er vel det eneste jeg ikke liker. Og lime-fargen. Den som Louise Angelica la ut for salg. 

Anonymkode: 628f9...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, den fargen er vel det eneste jeg ikke liker. Og lime-fargen. Den som Louise Angelica la ut for salg. 

Anonymkode: 628f9...221

Får håpe vi er heldige snart :) Den som venterbpå noe godt venter ikke forgjeves. 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en svart Birkin 35cm på appen Tise til 51000kr.  Gullhardware. 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en Birkin str. 35 i togo skinn ( på hermes i Oslo) for en uke siden, prisen var 84 000 kr. De satte opp prisen i Januar 2016, tipper det blir en ny prisøkning i Januar 2017 også. 

 

Anonymkode: 45850...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2016 den 9.43, AnonymBruker skrev:

1.5år 

Hadde jeg visst det så hadde jeg vurdert å stikke innom oftere, men jeg liker meg ikke i byen. Og jeg får så dårlig vibber av han ekle mannen som jobber der. Han er alltid der. 

Anonymkode: 628f9...221

Dette er rett og slett stygt av deg. Han er en allright kar, og bare fordi du tydeligvis ikke går godt overens med ham så trenger du ikke skrive slike ting på et offentlig forum. Ikke rart disse folka ikke gir deg en veske mtp holdningene dine. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Purple Basil skrev:

Dette er rett og slett stygt av deg. Han er en allright kar, og bare fordi du tydeligvis ikke går godt overens med ham så trenger du ikke skrive slike ting på et offentlig forum. Ikke rart disse folka ikke gir deg en veske mtp holdningene dine. 

Jeg er ikke alene om å synes det om han. Jeg mener å huske at det er blitt nevnt i en annen tråd allerede. 

Da jeg gikk inn dit for å kjøpe en veske målte han meg opp og ned med øynene og lo hånlig. "Skal DU ha en veske, haha" Det er ikke slik man behandler kunder, er det vel? 

Jeg har ikke ikke noe problem med holdningen min. 

Anonymkode: 628f9...221

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke alene om å synes det om han. Jeg mener å huske at det er blitt nevnt i en annen tråd allerede. 

Da jeg gikk inn dit for å kjøpe en veske målte han meg opp og ned med øynene og lo hånlig. "Skal DU ha en veske, haha" Det er ikke slik man behandler kunder, er det vel? 

Jeg har ikke ikke noe problem med holdningen min. 

Anonymkode: 628f9...221

Seriøst? :ler: 

Jeg handler stort sett i utlandet, men har aldri møtt på noen med skikkelig cocky attitude. Må være ett norgesfenomen. har hørt det samme om LV i Oslo også :rolleyes: 

 

Anonymkode: f92fa...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke alene om å synes det om han. Jeg mener å huske at det er blitt nevnt i en annen tråd allerede. 

Da jeg gikk inn dit for å kjøpe en veske målte han meg opp og ned med øynene og lo hånlig. "Skal DU ha en veske, haha" Det er ikke slik man behandler kunder, er det vel? 

Jeg har ikke ikke noe problem med holdningen min. 

Anonymkode: 628f9...221

Åpenbart så har du et problem med holdningen din. Han har aldri behandlet meg på den måten der, og ikke noen andre jeg kjenner som handler der heller. 

Endret av Purple Basil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Noen som har stått på venteliste som har fått sin Birkin de siste månedene? Føler jeg har ventet en evighet (snart to år). 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2016 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Ventelistene er stengt for mange nå, og Birkin selges kun til de som kan dokumentere at de har mer enn 850 000 kr i årsinntekt selv. Altså ikke de som kan benytte mann til dette. Kun de får stå på venteliste nå, etter det jeg har hørt. Ettersom det er underskudd i det som lages i forhold til etterspørsel ble de nødt til å innføre grenser i hvert enkelt land. 

Jeg vet jo ikke om det er sant, men ettersom jeg jobber i en butikk som selger Birkin, og vet hva som trengs der, så er jeg rimelig sikker.

 

 

Anonymkode: 8dcc0...a97

Så det er ikke nok å ha råd til en slik veske,  man må være "verdig" også...? Og menn får ikke lov til å kjøpe,  verken i gave eller til seg selv...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Boomonster skrev:

Vil bare anbefale en youtuber som har to Birkins og som KAN vesker, er nok noen tips få her.  

Gå inn på handbags:

https://www.youtube.com/user/charlesgcollection/playlists

 

Det er ikke det jeg spør om? Jeg lurer på om noen har fått vesken sin i det siste etter å ha stått på venteliste i Oslo. Kjenner forøvrig til Charles. 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 19/09/2016 den 16.30, AnonymBruker skrev:

Tenker du noengang på hvor mye de veskene egentlig koster? Jeg er obsessed med veska og står på venteliste. Men innimellom så tenker jeg på hva i all verden jeg driver med. Nesten 100000kr for en veske. Tenker veldig på hva venninner og kollegaer kommer til å si hvis jeg bruker den veska sammen med de. 

Anonymkode: 406bd...040

Jeg tenker på hva de koster :) Men så tenker jeg: Det er mine penger som jeg har jobbet hardt for. Og så kjøper jeg vintage, noe som reduserer prisen. Kos deg med vesken din, du :)

De fleste jeg kjenner som himler med øynene over å bruke så mye penger på en veske, jobber enten mindre enn meg, pusser opp hjemme for store beløp annethvert år eller har en haug med unger som de bruker alle pengene sine på. Livsstilsvalg alt sammen, og det ene er ikke bedre enn det andre. Det typisk norsk å bruke nesten alle pengene på hus og hjem, mens det liksom er mer overfladisk å bruke penger på mote. Det er ikke for ingenting at IKEA på Furuset er den IKEA-butikken i verden som selger flest kjøkkeninnredninger.

Og harry? Altså, det er vel de minst harry veskene som finnes. Håndplukket lær, håndsydd i Frankrike av mestre som har gått mange år i utdannelse og lære - det aller ypperste av luksus og europeisk håndverkskunst, produsert helt uten billig arbeidskraft i uland. (Her er en artikkel for de som måtte være interessert: http://searchingforstyle.com/2010/11/fashion-101-why-luxury-is-expensive-3/)

Må jeg ha en ny Birkin? Nei. Må du ha en ny kjøkkeninnredning? Antagelig ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synd at den er så tung og upraktisk... tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har brukt den på 4 år... og det etter 2 års venting.. men har ikke lyst til å selge den heller. Var liksom min HG...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Dixie skrev:

Bare synd at den er så tung og upraktisk... tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har brukt den på 4 år... og det etter 2 års venting.. men har ikke lyst til å selge den heller. Var liksom min HG...

Hvor mye veier den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Dixie skrev:

Bare synd at den er så tung og upraktisk... tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har brukt den på 4 år... og det etter 2 års venting.. men har ikke lyst til å selge den heller. Var liksom min HG...

Det er det eneste problemet jeg har. Venninnen min solgte hennes (35 cm) fordi den var så sykt tung. De veier jo mer enn de forbaska Stella McCartney veskene som er bare metall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mystix skrev:

Hvor mye veier den?

Birkin 35 Togo veier ca 1171 gram. 30 Togo veier ca 826 gram. 

Anonymkode: 406bd...040

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Drar opp denne tråden igjen. Noen som har kjøpt en Birkin i fra butikken i Oslo i det siste? Hva kjøpte du og har noen oppdaterte priser? 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det foresten noen av dere som bruker Birkinveske på jobb? Isåfall hva jobber dere som/med? 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...