AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #1 Del Skrevet 12. september 2016 Hei i dag på vei hjem fra jobb, så jeg en eldre person som gikk langs veien og valget derfor å stoppe opp trafikken for å høre med denne personen om jeg kunne hjelpe h*n med noe eller om jeg kunne kjøre h*n hjem. Det takket h*n ja til og jeg gjorde det med glede. Når vi var kommet frem til der h*n bodde fikk jeg inntrykk av at h*n var ensom og ikke fikk noe særlig hjelp ellers. Der det da dumt om jeg drar tilbake å tilbyr meg å hjelpe med handling, selskap osv..? Anonymkode: 7e5b6...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 12. september 2016 #2 Del Skrevet 12. september 2016 Nei, det er ikke dumt. Jeg synes du skal gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #3 Del Skrevet 12. september 2016 Takk Har veldig lyst å hjelpe de så trenger det Anonymkode: 7e5b6...f03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 12. september 2016 #4 Del Skrevet 12. september 2016 Godt at det finnes sånne som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå