Gå til innhold

offwhite strømpebukser!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

noen som har sett litt tykke offwhite strømpebukser?

Sett på cubus, hm, lindex, mange butikker!

Finner ingen steder...

liker de med litt sånn mønster i seg. Sydd i på en måte :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

H&M har noen i ull med litt sånn hullete mønster. I fjor kjøpte jeg noen helt enkle, glatte (også i ull) på Cubus. Har også sett i dagligvarebutikker (!), tror faktisk jeg har et par som er kjøpt på ICA... Og Lindex pleier å ha alt som er av strømper, så kanskje du burde kikke i litt flere butikker. Men jeg er enig i at det ikke er lett å få tak i! Før jeg fant de på Cubus i fjor hadde jeg lett i evigheter. Jeg skulle gjerne hatt noen kritthvite strømpebukser også, jeg da, men det er tydeligvis ikke å oppdrive for store jenter. I barneavdelingene har de massevis. Riktig nok er jeg liten, men ikke liten. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
H&M har noen i ull med litt sånn hullete mønster. I fjor kjøpte jeg noen helt enkle, glatte (også i ull) på Cubus. Har også sett i dagligvarebutikker (!), tror faktisk jeg har et par som er kjøpt på ICA... Og Lindex pleier å ha alt som er av strømper, så kanskje du burde kikke i litt flere butikker. Men jeg er enig i at det ikke er lett å få tak i! Før jeg fant de på Cubus i fjor hadde jeg lett i evigheter. Jeg skulle gjerne hatt noen kritthvite strømpebukser også, jeg da, men det er tydeligvis ikke å oppdrive for store jenter. I barneavdelingene har de massevis. Riktig nok er jeg liten, men ikke liten. :roll:

takk for svar :)

får se igjennom noen flere lindexer og noen flere cubuser.

lette meg i hjel i fjor etter hvite strømpebukser også, fant det ikke før jeg dro til london :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lette også lenge etter dette tidligere i høst. På Lindex hadde de bare Leggings (-og det blir jo ikke helt det samme!). Fant tilslutt offwhite ullstrømpebukse på Kappahl.

Nå i helgen så jeg de hadde fått inn på HM også. Så du må visst bare fortsette letingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjøpte akkurat et par tykke gode strømpebukser på HM. De er offwhite/grå. med et slags klassisk "ull-sokk" farge på dem i acryl.

Kostet 49,90 tror jeg. Varm og god på lange utedager.

Vet de har den overalt på HM enda, anbefales!

Anders E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...