Gå til innhold

Bipolare mennesker er slitsomme.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jezez, så så fort man ikke har bipolar så er man feilfri?

Man kan få hvilken som helst "gruppe" til å fremstå i et dårligere lys enn andre hvis man går inn for det. Altså man highlighter alle feil og alt man kan komme på som kan knyttes negativt til denne gruppen, og så duser man ned alt annet. 

Nei, du er ikke politisk korrekt, men kan ikke akkurat si det er et issue. Er vel mer at du ikke beviser noe med det du skriver. Ikke noe håndfasthet, ikke noe perspektiv, og egentlig ganske poengløst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke lest hele tråden men jeg lurer på, dere som syns bipolare mennesker er slitsomme, hvordan vet dere at dere har diagnosen? Pleier venner, kolleger, naboer fortelle dere at de har den diagnosen? Eller gjetter dere bare? 

Anonymkode: d35f8...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jo ingenting med bipolar å gjøre. Min beste venn er bipolar. Han må holde en jevn døgnrytme, spise sunt og ta medisin for å holde seg frisk. Han hadde en sykdomsepisode for 11 år siden, og etterpå har han vært helt symptomfri.

Anonymkode: 16f8c...cba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bipolar lidelse og føler meg ikke truffet av innlegget bare for å si det først - alle har rett til å ha sin mening om ting. Men, jeg er veldig tvilende til at de vennene du beskriver har diagnosen. Du skriver "bipolare symptomer", mener du at de er humørsyke eller at de faktisk har diagnosen bipolar? Om de i så tilfelle skulle ha det, så har du rett og slett vært veldig uheldig med de du har møtt. Jeg kjenner en del med bipolar lidelse og av de er det kanskje en eller to som er litt slitsomme, men det er pga personligheten deres og ikke diagnosen. Akkurat som det finnes mange friske folk med en slitsom personlighet også. Sannsynligvis er det flere i din omgangskrets som kan ha diagnosen uten at du vet det, er ganske sikker på at du ikke hadde gjettet at jeg hadde den feks. ;) 

Endret av goodbye_kitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel ikke omgås mennesker som du synes er slitsomme og energikrevende. Eller er det noen som tvinger deg til det?

Anonymkode: c4033...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...