Gå til innhold

Oldeforeldre gir gaver til mine barn, men ikke min kusines barn. Urettferdig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Besteforeldrene min gir mye ting til oldebarna sine (mine barn). Men de gir ikke så mye til min kusines barn. 

Altså de gir ikke særlig med nye ting, men f.eks ting de har liggende fra før av eller som de arver. Det kan være f.eks spill, leker, bøker osv. Noen få ganger får de noe nytt. 

Men jeg synes det er vanskelig siden min kusines barn ikke får noe. Jeg nevnte en gang til henne at det var så flott at besteforeldrene våre fant frem gamle leker, bøker osv og ga til oldebarna. Da sa min kusine at hennes barn ikke hadde fått noe. 

Jeg vet ikke hvorfor de gir kun til mine barn, jeg tror ikke de har noe grunn for det. Jeg vil jo heller ikke virke som en som "får alt". Jeg har spurt min kusine om hun vil ha noen av tingene, for det er jo tross alt ting barna arver som kan være kjekt å ha senere også. Men da har hun sagt hun ikke trenger det (men hun føler vel kanskje ikke for å si ja siden jeg allerede har fått tingene). 

Er dette noe jeg bør ta opp med besteforeldrene mine? Det er jo ikke sikkert de har tenkt over det. 

Anonymkode: 8b995...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...