Rubinen Skrevet 10. september 2016 #1 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Heisann. Det er med skrekkblandet fryd jeg prøver lykken inne her da jeg virkelig savner å ha gode venninner i livet mitt. Det er ikke på grunn av "dramatiske omstendigheter" at jeg nå står frem som "Vigdis Venneløs", men rett og slett fordi jeg er innflytter. Eller la oss kalle en spade for en spade. Jeg har riktignok bodd i dette området i 10 år til sammen, men grunnet skolegang, jobb og flytting har de gode vennskapene liksom "faset ut". Vi har nå kjøpt oss hus i området for å bli boende, så jeg føler at det er på tide å gjøre en innsats selv for å utvide vennekretsen. Jeg synes det er vanskelig å skrive noe om meg selv, for selv om man skriver en roman om emnet så hjelper det så lite om ikke kjemien er der. Jeg skal likevel prøve å etterlate noen ord så du kan kjenne på om dette passer deg midt i blinken eller om det er best å styre unna. Jeg føler vel mest på selv at jeg er en kamelion. Jeg er glad i å kunne sitte å fnise en kveld over et glass vin, men likevel trenger jeg de dype samtalene som faktisk gir oss så mye som mennesker. Jeg er utadvendt som person og lett og bli kjent med, men kjenner så ofte på at kjemien mangler og dermed blir ikke vennskapene noe mer enn "overfladiske". Selvsagt må et vennskap utvikles over tid, men man må jo begynne et sted, ikke sant? PS:Jeg er forresten 28 år. Pps: vennepar står også høyt på ønskelista da samboeren min er ekte innflytter og vi savner et par å spise middag med i blandt Endret 10. september 2016 av Rubinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubinen Skrevet 25. februar 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 25. februar 2017 Dytter opp igjen denne jeg i tilfelle det er noen nye medlemmer som føler seg truffet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fone Skrevet 23. september 2017 #3 Del Skrevet 23. september 2017 Bor på andre siden av Mjøsa, men pendler til nordnorge for å henge med min beste vennine, så nett over brua burde vel gått an, send gjerne på en PM. Jeg er 27 år, men singel, så det med vennepar hjelper jeg lite med (enda i alle fall) 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå