Gå til innhold

Hva skjer i natt? TVNORGE har bare ett sort bilde og TV3 har ingen lyd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Sulosi skrev:

Tlc er og svart med beskjed om "ingen tilgang..."

Takk for tilbakemelding :)

Sjekket TLC og for den samme meldingen her...

Anonymkode: 0cbe0...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dekoder på 2 rom, og ett rom uten, det rommet jeg bruker nå er uten dekoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, visningsnamn skrev:

Jeg oppdaterte programkortet og da fikk jeg kanalene tilbake.

Må jeg ha noe kode for det? Har visst latt mannen i huset få ordne slikt (siden hans mor er reg på vårt abonnement :/ )

Jeg har forresten sett på fb siden til canal digital og der er det klager nå men ingen svar å få. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, visningsnamn skrev:

For meg er ikke dette noen krise før i morgen klokka 20. For da skal jeg se på Alt for Norge. :bond:

Nja, jeg er nattmenneske og er uten tilgang til mine sider iom jeg er "rom nr 3" i svigermors abonnement, regner med hun sover nå (eller sover ikke gamle folk dårlig :ph34r:)...må se stjernekampen da, krise hvis ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, visningsnamn skrev:

Det er sånn her også. På FB-siden til Canal Digital er det mange som melder om samme feil. Noen skriver det gjelder for Riks-tv også.

18 minutter siden, Sulosi skrev:

Må jeg ha noe kode for det? Har visst latt mannen i huset få ordne slikt (siden hans mor er reg på vårt abonnement :/ )

Jeg har forresten sett på fb siden til canal digital og der er det klager nå men ingen svar å få. 

3 minutter siden, visningsnamn skrev:

Kanskje du kan forsøke å sende melding på FB, det står at de svarer i løpet av noen minutter. De kan oppdatere for deg, det tar ikke lang tid. Vet jo ikke om det hjelper, men er verdt et forsøk. 

Jeg ser jo også på Stjernekamp og lurte på hva jeg skulle gjøre siden begge programmene starter klokka 20, for jeg vil jo se begge mens de går, men så kom jeg på at det er jo lørdag i morgen, ikke søndag som jeg trodde. :sprettoy:

Det begynte vel rund 23-2330 ikvleld?

Jeg skjønner at de ikke har folk på jobb fredagskveld,men likevel synes jeg det er dårlig at de ikke har noe On Call, som kan fikse problemme eller opptadere oss, synes det er dårlig kundeservice får noe man faktisk betaler for.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme problem her. Har Get

Anonymkode: 9c414...9d8

vi å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanalenr begynte å kødde seg hos meg også. Tok det som et tegn og gikk for å legge meg sammen med pcen og KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, happiest skrev:

Kanalenr begynte å kødde seg hos meg også. Tok det som et tegn og gikk for å legge meg sammen med pcen og KG. 

noen av kanalene fungerer nå, tv3 er uten lyd,ellers så ser det bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...