Gå til innhold

Ekstremt irritert av spiselyder og diverse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 27.10.2016 den 10.28, XXVIII skrev:

Har du alltid vært sånn, ts?

Ja, jeg vil si det men i oppveksten var det bare faren min jeg reagerte på, og da var jeg ikke den eneste. Både mor og søster kunne konstaterte at han spiste med ekstremt mye lyd, så da var det ikke bare en personlig greie. 

Ellers er de fleste jeg kjenner ikke så ille, så det har ikke vært så mange situasjoner med irritasjon. Bortsett fra folk som slafser tyggis med åpen munn på offentlig transport o.l. Og da kjenner jeg sinnet begynner å bygge seg opp.

Anonymkode: 75e9b...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it

Jeg har kollegaer med vanvittig ekle spisevaner, har blant annet en som lager høylytte smattelyder - med vilje - for å signalisere at han er sulten/spørre om noen vil være med til lunsj. Samme fyr slikker på kniven, snyter seg ved bordet (og alle andre steder), og jeg holder på å bli gal.

Så nå spiser jeg for det meste lunsj for meg selv...

Du er med andre ord ikke alene, TS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2016 den 11.42, ClickB4it skrev:

Jeg har kollegaer med vanvittig ekle spisevaner, har blant annet en som lager høylytte smattelyder - med vilje - for å signalisere at han er sulten/spørre om noen vil være med til lunsj. Samme fyr slikker på kniven, snyter seg ved bordet (og alle andre steder), og jeg holder på å bli gal.

:rulle:

Noen har det enda verre altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Er det bare jeg som synes snus er vanvittig ekkelt?

Jeg kan høre "glisningen" av kolleger som sitter og smatter og beveger på snusen under leppen.  :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
På 03/11/2016 den 11.42, ClickB4it skrev:

På 04/11/2016 den 14.17, AnonymBruker skrev:

:rulle:

Noen har det enda verre altså.

I dag skal vi ha julelunsj med alle sammen. Grøsser bare av tanken på alle osm skal slikke seg på fingrene for så å ta rett ned i brødkurven. ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, ClickB4it skrev:

I dag skal vi ha julelunsj med alle sammen. Grøsser bare av tanken på alle osm skal slikke seg på fingrene for så å ta rett ned i brødkurven. ÆSJ!

Dette handler ikke bare om irritasjon, men hygiene! Vi har hatt veldig mye sykdom gående (folk ser tydeligvis på seg selv som "helter" som møter opp tross for sykdom, uten å vie smitte en tanke...). 

Tror jeg rett og slett ville sagt fra på forhånd at "nå har vi mye som går rundt her, så fint om alle bruker klype eller serviett når de forsyner seg av felles mat".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes headsett som nuller ut lyd. Så hva med å kjøpe ett sånt. 

Anonymkode: 87d59...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kollega som smatter, snakker med mat i munnen, slurper både varm og kald drikke. Jeg blir gal og klarer snart ikke å være hyggelig.

Men det absolutt verste er at han legger klementinbåter, reker eller lignende under overleppa, som om det skulle være snus og tar det frem om sutter litt på det innimellom. Han kan ha den reka der i timesvis. Så de dagene det er rekesmørbrød i kantina så vet jeg hva jeg har i vente. Det er det kvalmeste jeg vet.

Anonymkode: e831d...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...