Gjest gutt20år Skrevet 15. november 2004 #1 Del Skrevet 15. november 2004 Hei.. jeg har nettopp truffet en jente, som jeg liker veldig godt!! Har bare truffet henne to ganger, begge gangene rotet vi=) Men har snakt endel sammen (sms, mirc osv) Hva bør jeg gjøre hvis jeg vil prøve meg på denne jenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #2 Del Skrevet 15. november 2004 Inviter henne med ut på middag og kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøysekoppen Skrevet 15. november 2004 #3 Del Skrevet 15. november 2004 garndis og frimerkesamlinga di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #4 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg tenker på det slik: - kino er litt kjedelig, men sikkerstikk i.o.m. at man alltid har noe å prate om etterpå. Anbefaler her The Incredibles - orginalversjon, dersom du / dere ikke har sett den. - go-cart er kult og morsomt for de fleste, men koster. Grei måte å begynne en date på? Alltid noe å snakke om etterpå, og er litt mer orginalt enn en tur på kino. - bowling fungerer mange ganger også greit. Forutsetter selvfølgelig at dama vil bowle. Og, bowlingsko som mannfolk har brukt, stinker! - middag er forsåvidt greit, men kan fort bli litt dyrt på enkelte plasser. Forutsetter også at du / hun klarer å føre en samtale på stående fot. - kopp kaffe på en lokal café er en billigere utgave av middagen. Jeg innser vel at ikke alle liker pils - noen øl på en koselig pub er en grei måte å starte på. Blir litt kjent uten at det koster skjorta. Dette forutsetter selvsagt som over at samtalene går greit. For de sjenerte, så åpner man seg jo mer etter noen øl. I.f.t. betaling og slikt, er jeg faktisk av den oppfatning at man bør betale hver for seg, iallefall de første gangene (det betyr ikke at jeg mener at du ikke kan kjøpe f.eks. en eller to runder øl, og så kjøper hun en runde.). I begynnelsen finner man tross alt bare ut om man er keen på å finne ut mer om hverandre. Jeg spanderer f.eks. ikke tonnevis av øl på kompiser. Når man er på resturant er jeg dog litt mer usikker. Da føler jeg at det blir litt pinlig å splitte opp regningen. Vet ikke hva damene synes? Litt rotete svar kanskje, men lykke til uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innlogget Sissi Skrevet 16. november 2004 #5 Del Skrevet 16. november 2004 Til siste gjest: For egen del så forventer jeg faktisk at han betaler HVIS han har bedt meg ut på middag. Ber JEG en fyr ut på middag, så forventer jeg at JEG betaler. Når det gjelder forslag til date - så hadde nok jeg personlig blitt stressa om fyren mente vi skulle kjøre go-cart. Greit å forsøke å være original - men for meg blir det lett litt krampepreg. (i tillegg til at da får man iallflal et betalingsproblem:-) Til trådstarter: lykke til Sissi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 16. november 2004 #6 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg vet knapt hva go-cart er, jeg. :-? Synes ikke kino er kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 16. november 2004 #7 Del Skrevet 16. november 2004 Hvis du står på slalåm eller snowboard, så ta henne med til Norefjell og begynn midt i bakken (særlig om hun aldri har rent en bakke før), hvis hun enda liker deg etter at du sendte henne ned henget, den verste delen av olympiabakken, og ikke fortalte henne at dere kunne gå rundt, så overlever sikkert forholdet alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 20. november 2004 #8 Del Skrevet 20. november 2004 Ta henne med på kino første gangen! Inviter henne og betal for det! Gå ut og ta en burger e.l. etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå