Frk79 Skrevet 8. september 2016 #1 Del Skrevet 8. september 2016 Heisann Jeg søker nye venner, som overskriften sier i østfold, akershus eller follo området. (bor selv i østfold) Litt om meg: Jeg er 37 år (fint om du er +/- ca like gammel), jeg jobber 100% turnus, er gift og har 2 barn (store). Jeg er åpen og ærlig. Som mange andre har jeg venner som bor langt unna og som har flyttet hit og dit, derfor prøver jeg nå å se om det er mulig å få nye venner på denne måten. Jeg har bil, så det er mulig for meg å kunne treffe deg et sted der ute. Jeg ønsker å etablere vennskapsforhold som skal kunne være livstidsvarende hvis kjemien oss i mellom stemmer. Håper å høre fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 10. september 2016 #2 Del Skrevet 10. september 2016 Hei. Hvor i Østfold bor du? Jeg er 34, bor i Trøgstad kommune, jobber 75% i turnus. Er selv tilflyttet og ikke alltid så lett å etablere et nettverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå