AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Del Skrevet 7. september 2016 Hei KG! Lang historie kort: jeg ønsker å starte et dugnadsfirma som f.eks. dugnad24 ettersom jeg er skolelei og for lite motivasjon til å stable bøker på libris ( no offence ) Men jeg lurer på noen ting før jeg begynner: 1. Hvor kan man bestille paller med do-papir for en OK penge slik at videresalg blir lønnsomt? 2. Hva er et OK startkapital? 3. Hvor registreres firma når den tid kommer? Jeg har laget russelogoer for russen før så har kunnskap i å bygge nettverk i den typen sammenheng. Har også store grafisk design kunnskaper så reklame på evt facebook og instagram vil komme fra meg selv og ikke bli brukt 1 øre på. Takk på forhånd for svar! Anonymkode: 7ae9b...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 7. september 2016 #2 Del Skrevet 7. september 2016 Spørsmål 3 er det enkleste. brreg.no eller Brønnøysunds registeret, der registrerer du firma. Tipper enkeltmannsforetak er det som passer best. Spørsmål 1 må du nok selv finne ut av. Men om du organiserer det smart trenger du ikke mye kapital. Få bestillinger inn før du selv bestiller, da slipper du sitte med et kostbart lager. Men du trenger å bestille noen prøver som du kan vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 7. september 2016 #3 Del Skrevet 7. september 2016 1. ASKO 2. Du trenger 30 000 til AS 3. Jeg brukte et selskap som gjorde alt arbeidet for meg (koster et par tusen, men da slipper man å gjøre noe som helst komplisert). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå