Gjest Imno Skrevet 7. september 2016 #1 Del Skrevet 7. september 2016 Det hadde vært fint med noen å prate med, for jeg har egentlig ingen som det virkelig går an å snakke med. Blir nok fanget av tanken om å virke glad og ikke være noen belastning for andre ansikt til ansikt. Så jeg tar sjansen og legger ut en tråd her... det kan hende jeg angrer Gjerne noen som selv har opplevd angst/depresjon/lignende psykiske problemer, men absolutt ikke nødvendig. Fint om du allikevel har en viss forståelse for dette. Jeg setter pris på reflekterte samtaler(overfladiskhet får jeg nok av), og er en grublende og filosofisk person. Virker sikkert litt krevende der, dessverre... Derimot stiller jeg ingen krav til alder, kjønn, legning, religion, arbeid/utdanningssituasjon, slike ting. Er åpen for de aller fleste mennesker Jeg ønsker først og fremst å prate på PM, så du kan bo hvor som helst i landet. (Studere/jobbe i utlandet også, for den saks skyld.) Må innrømme at jeg er litt usikker, har aldri startet en slik tråd før... Jeg er en ung kvinne på 23 år, dersom det har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 19. september 2016 #2 Del Skrevet 19. september 2016 Hei. Jeg skriver gjerne litt med deg i ny og ne, om du føler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowcrystal Skrevet 21. september 2016 #3 Del Skrevet 21. september 2016 Bare å ta kontakt med meg om du ønsker ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 24. september 2016 #4 Del Skrevet 24. september 2016 Du må gjerne sende en PM om du har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scorpio_ Skrevet 25. september 2016 #5 Del Skrevet 25. september 2016 Hei ts. Send gjerne en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 2. oktober 2016 #6 Del Skrevet 2. oktober 2016 Skravler gjerne litt jeg og bare å ta kontakt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ABCkvinne Skrevet 3. oktober 2016 #7 Del Skrevet 3. oktober 2016 (endret) . Endret 22. januar 2017 av ABCkvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå