Gå til innhold

Bare raringer spiser flesk og duppe.

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Arabella skrev:

Hvilken sang?

Høydepunkt av Raga Rockers :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.  Da er alle som spiser, potet,  hvit saus og bacon einstøinger og over 60?     Ser ut som om 90 %  av befolkningen nettopp ble pensjonister. 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei Supersol

Dette var en fantastisk resonnering. Jeg anbefaler deg å skrive et leserinnlegg og sende inn til diverse aviser, det er en makelaus og sytalaus observasjon og kan ikke gå upåaktet hen. Opplys befolkningen i Apollons navn!!! Og du vil bli belønnet med gull og diamanter og grønne enger så langt du kan strekke blikket ditt... Synd at det ikke er flere av ditt slag!!!! Vi trenger deg og dine like, dere har vært stille for lenge. Nå er tiden inne for å bryte stillhetens lenker, for å fortelle hele verdens klode at dere har noe å fare med. Lykke til <3 Gleder meg til å lese om den lange tankerekken bak konklusjonen din... cant wait!!!!!! Skal spare innlegget til lørdagskvelden hvor jeg har en pakke med Pops og skal gumle som om det er en fantastisk kulinarisk nytelse, gjerne 10 stk i samme slengen, i ærbødighet og respekt for genuin tankekraft og ikke minst enestående retorikk... Dette krever masse mental energi!!

Og etterpå skal jeg legge av noen timer til å tenke grundig gjennom innlegget ditt... Lurer på hvilken ny dimensjon jeg oppnår.. kanskje selveste Nirvana - og du er inspirasjonskilden...

Anonymkode: 0912e...7a9

Jaaaa!!! Jeg burde starte min egen sekt!!! Lyst til å bli med? Det er mye alkohol involvert,  men du bør være over førti år for å bli med!

Skrevet
Et øyeblikk siden, Supersol skrev:

Jaaaa!!! Jeg burde starte min egen sekt!!! Lyst til å bli med? Det er mye alkohol involvert,  men du bør være over førti år for å bli med!

Vi spiser IKKE flesk og duppe i sekten bare så det er sagt. Vi spiser materstatningen Soylent og drikker øl,vin og cola. 

Skrevet
2 minutter siden, Supersol skrev:

Vi spiser IKKE flesk og duppe i sekten bare så det er sagt. Vi spiser materstatningen Soylent og drikker øl,vin og cola. 

Men RESTEN  av befolkningen spiser bacon, potet og hvit saus flere ganger i uken. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, DreamOn skrev:

Men RESTEN  av befolkningen spiser bacon, potet og hvit saus flere ganger i uken. 

Resten av befolkningen har det kjipt. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Supersol skrev:

Resten av befolkningen har det kjipt. 

Fordi vi spiser vanlig middagsmat?   Ok.  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

"Fa'an i hælvete! Dem HAR ikke flesk og duppe!!  😠"

*slår i bordet*

Skrevet
3 minutter siden, DreamOn skrev:

Fordi vi spiser vanlig middagsmat?   Ok.  :fnise:

Ok :tongue:

Skrevet
5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"Fa'an i hælvete! Dem HAR ikke flesk og duppe!!  😠"

*slår i bordet*

Du kan bli med fordel :) Soylent smaker godt. Har ikke smakt enda, men bare vet det :gullengel:

Skrevet

Endelig noen som har skjønt det!!

Skrevet
3 minutter siden, Alanapeeps skrev:

Endelig noen som har skjønt det!!

Hva har noen skjønt? ☺

Skrevet

Jeg svarte på overskriften. Flesk og duppe er ikke menneskemat 

Skrevet
Den Wednesday, September 07, 2016 at 20.18, Supersol skrev:

Einstøinger som bor hjemme hos mor til de er seksti. Kan ikke se for meg at sexy potente  menn spiser slikt.

Syns det er rare folk som ikke vet hva det er. Eller spiser det. Spiser dere ikke flesk, hvit saus, blomkål?

Mange er oppvokst på Grandis og posesuppe. Og tror det er mat. Mange vet ikke hva husmannskost er. Mange kan ikke lage noe annet en det de finner i frysedisken. I min oppvekst var det ikke Internett,  og det var bøker vi brukte. Mor laget alle mat selv. Kokebøker var spennende. Jeg har tatt med meg mye av denne maten. Den er laget fra bunnen, næringsrik og rimelig. Å jo da..vi spiser fancy mat også.

Anonymkode: e7d74...2a9

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, Alanapeeps skrev:

Jeg svarte på overskriften. Flesk og duppe er ikke menneskemat 

Åh.

😡😠😢    ...jeg er ikke et menneske? 😉

Elsker F&D!  😀

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er rare folk som ikke vet hva det er. Eller spiser det. Spiser dere ikke flesk, hvit saus, blomkål?

Mange er oppvokst på Grandis og posesuppe. Og tror det er mat. Mange vet ikke hva husmannskost er. Mange kan ikke lage noe annet en det de finner i frysedisken. I min oppvekst var det ikke Internett,  og det var bøker vi brukte. Mor laget alle mat selv. Kokebøker var spennende. Jeg har tatt med meg mye av denne maten. Den er laget fra bunnen, næringsrik og rimelig. Å jo da..vi spiser fancy mat også.

Anonymkode: e7d74...2a9

Mange er vokst opp på husmannskost men spiser fortsatt ikke flesk og duppe!

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Åh.

😡😠😢    ...jeg er ikke et menneske? 😉

Elsker F&D!  😀

At du elsker F&D tror jeg de fleste har fått med seg :skratte:

Skrevet

Ingen hemmelighet at jeg er både rar OG liker flesk & duppe :) 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Alanapeeps skrev:

Mange er vokst opp på husmannskost men spiser fortsatt ikke flesk og duppe!

At du elsker F&D tror jeg de fleste har fått med seg :skratte:

Og det er så gøy at du griner av latter? 

Da er du lett å glede. 😀

Fint, det.  ☺

Men nå må jeg varme opp fårikål'n fra i går.  :spise:

(Grisefor det og, antakelig.  😉)

Skrevet
9 minutter siden, veraa94 skrev:

Ingen hemmelighet at jeg er både rar OG liker flesk & duppe :) 

:5:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...