Gjest Supersol Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Einstøinger som bor hjemme hos mor til de er seksti. Kan ikke se for meg at sexy potente menn spiser slikt.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Har bare fått det to ganger, men jeg elsket det. K33 Anonymkode: 6efa2...54d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Det er på grunn av "Elling" jeg ble klar over flesk og duppe. Kjempegodt :-) Har vært på Valkyrien også, men drakk bare øl. Jeg er dame og var da 26 :-) Anonymkode: c0f03...71b 4
Gjest Supersol Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Her var det mange sure mennesker. Smil litt da.
Fluffe Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, Supersol skrev: Her var det mange sure mennesker. Smil litt da. Ironisk så er det du som er sur for at noen spiser noe du ikke liker 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 Huff nei, ekte mannfolk spiser foie gras har jesusgenser, aerodynamisk sveis og kredittkort som skjold Anonymkode: 6752c...3d9 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 15 minutter siden, Supersol skrev: Einstøinger som bor hjemme hos mor til de er seksti. Kan ikke se for meg at sexy potente menn spiser slikt. Hva er det? Aldri hørt om. Anonymkode: 7b8b6...49e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff nei, ekte mannfolk spiser foie gras har jesusgenser, aerodynamisk sveis og kredittkort som skjold Anonymkode: 6752c...3d9 Hva er jesusgenser? En genser med bilde av jesus på, eller en spesiell stil? En buserull? Det var det mange jesusfolk som hadde før. Anonymkode: c0f03...71b 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 (endret) Hva med restauranter som lager husmanskost og tjener tusenvis av kroner på dette i året? Anonymkode: 8abb9...d78 Endret 10. september 2016 av Phaedra Fjernet referanse til ryddet innlegg. Phaedra,adm 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #12 Skrevet 7. september 2016 (endret) Jeg er enig med deg TS. Har aldri smakt det selv, så dømmer ikke ut ifra maten. Men får litt assosiasjoner kanskje, kjenner bare 3 stk som spiser flesk og duppe av alle jeg har møtt i hele oppveksten min og alle de tre er litt sære og rare mennesker, så tenker at alle som liker det er litt vel ja, sære, på grunn av de tre. Anonymkode: 0f445...d3c Endret 10. september 2016 av Phaedra Fjernet referanse til ryddet innlegg. Phaedra,adm
Jerry Lee Skrevet 9. september 2016 #13 Skrevet 9. september 2016 😨😡😠 Gå'rei bort du 'a, døh! Jeg som t.o.m. har en egen tråd om flesk og duppe. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #14 Skrevet 9. september 2016 Har aldri smakt, vet ikke helt hva det er heller ikke en vanlig rett her hvor vi bor Anonymkode: b38ba...112
Gliffy Skrevet 9. september 2016 #15 Skrevet 9. september 2016 (endret) Den 9/7/2016 at 20.31, AnonymBruker skrev: Huff nei, ekte mannfolk spiser foie gras har jesusgenser, aerodynamisk sveis og kredittkort som skjold Anonymkode: 6752c...3d9 Den 9/7/2016 at 20.37, AnonymBruker skrev: Hva er jesusgenser? En genser med bilde av jesus på, eller en spesiell stil? En buserull? Det var det mange jesusfolk som hadde før. Anonymkode: c0f03...71b Det lurer jeg og på! Tenker å det hver gang jeg hører den sangen. Kan noen vææær så snill å finne et bilde av jesusgender til oss uvitende? Når det gjelder flesk og duppe så er jo det norsk tradisjonsmat og det er jo i vinden for tiden. Blir ikke overraska om det er på hipsternes meny Endret 9. september 2016 av Gliffy
Phaedra Skrevet 10. september 2016 #16 Skrevet 10. september 2016 Ryddet for spekulasjoner om trolling, og flyttet til skråblikk. Phaedra,adm
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #17 Skrevet 10. september 2016 Flesk og duppe er grusomt Anonymkode: 2c3c7...e99
OPIgirl Skrevet 10. september 2016 #18 Skrevet 10. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Flesk og duppe er grusomt Anonymkode: 2c3c7...e99 Du har ikke sans for god mat 😉 2
Arabella Skrevet 10. september 2016 #19 Skrevet 10. september 2016 14 timer siden, Gliffy skrev: Det lurer jeg og på! Tenker å det hver gang jeg hører den sangen. Kan noen vææær så snill å finne et bilde av jesusgender til oss uvitende? Når det gjelder flesk og duppe så er jo det norsk tradisjonsmat og det er jo i vinden for tiden. Blir ikke overraska om det er på hipsternes meny Hvilken sang?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #20 Skrevet 10. september 2016 Den 7.9.2016 at 20.18, Supersol skrev: Einstøinger som bor hjemme hos mor til de er seksti. Kan ikke se for meg at sexy potente menn spiser slikt. Hei Supersol Dette var en fantastisk resonnering. Jeg anbefaler deg å skrive et leserinnlegg og sende inn til diverse aviser, det er en makelaus og sytalaus observasjon og kan ikke gå upåaktet hen. Opplys befolkningen i Apollons navn!!! Og du vil bli belønnet med gull og diamanter og grønne enger så langt du kan strekke blikket ditt... Synd at det ikke er flere av ditt slag!!!! Vi trenger deg og dine like, dere har vært stille for lenge. Nå er tiden inne for å bryte stillhetens lenker, for å fortelle hele verdens klode at dere har noe å fare med. Lykke til <3 Gleder meg til å lese om den lange tankerekken bak konklusjonen din... cant wait!!!!!! Skal spare innlegget til lørdagskvelden hvor jeg har en pakke med Pops og skal gumle som om det er en fantastisk kulinarisk nytelse, gjerne 10 stk i samme slengen, i ærbødighet og respekt for genuin tankekraft og ikke minst enestående retorikk... Dette krever masse mental energi!! Og etterpå skal jeg legge av noen timer til å tenke grundig gjennom innlegget ditt... Lurer på hvilken ny dimensjon jeg oppnår.. kanskje selveste Nirvana - og du er inspirasjonskilden... Anonymkode: 0912e...7a9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå