Gjest helenemh Skrevet 7. september 2016 #1 Del Skrevet 7. september 2016 Heihei Jeg er 22 år og søker flere venninner i Trondheim. Er et sosialt vesen, så kjeder meg raskt når jeg ikke kan finne på noe SAMMEN med noen. Grunnen til at jeg er i en vanskelig situasjon i forhold til å treffe jevnaldrende, er at jeg studerer PT-studie på nett... Skal ikke studere på universitet før neste år, pga jeg må ta opp matte først. Er nyinnflytter til Trondheim sammen med kjæresten min. Interessene mine er vel typisk jentete: shopping, café, trening (dette bruker jeg en del tid på, "eks" fitnessutøver), kino og slike ting. Jeg har også en hund. Som person er jeg energisk, lett å bli kjent med (utadvendt), ærlig og snill. Jeg liker at det skjer ting rundt meg, action! Selv om jeg er jentete, er jeg ikke fisefin eller spesielt prippen, så jeg er den typen som dresser meg opp i Alexander Wang den ene dagen, og drar på jakt den andre - haha! Hvis noen trenger flere å henge med, ta gjerne kontakt med meg, så kan vi snakkes på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teaterjente20 Skrevet 6. oktober 2016 #2 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hei! Er ei jente på 20 som nettopp flytta til Trondheim for å ta opp fag fra vgs. Begynner heller ikke på universitet før neste år jeg er veldig sosial! Savner å ha venninner rundt meg, har bare bodd her 3 dager, men kjenner jeg er utålmodig etter å få nye bekjente🤗🤗 liker å finne på alt mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå