Gå til innhold

Livet med gutta.


Banænie

Anbefalte innlegg

Nokså ny med nick her, men nå vil jeg skrive dagbok, for å ikke bli sprø! Dokumentere barseltiden, permisjonen og livet med 3! gutter. Eller vent. I bestefall kan dette kanskje brukes som prevensjonsmiddel og skrekk og advarsel..

Minstemann er 5uker nå, og tiden løper avgårde. Burde kanskje ha skrevet prøvedagbok og så en i graviditeten, men hopper rett hit jeg.

Prøvetiden var ikke eksisterende, så hadde ikke blitt lange dagboken uansett. Graviditeten besto av bekkenløsning, og oppkast. Bekkenløsningen ble ikke bedre av å henge over doen i ett sett. Kort versjonen :) 

Vel, en vakker sommerdag i august bestemte denne lille knotten seg for å komme ut, lykke og velstand. :) Vi var nå en familie på 5.

Dette er vår hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barsel Varsel!

 

Barseltiden har frem til nå bestått av grining, gråt og lite søvn! Knotten har kolikk! Han får heller ikke sove så godt om natten. På det verste sover han 1-2t om natten. Jeg er en zombie, walking dead! Det var virkelig IKKE slik med de to andre! Da tror jeg aldri nr tre hadde kommet for å si det sånn. Knotten sover veldig bra om morgenen da, men da må jo jeg opp, for å levere de to andre på skolen. Heldigvis sover de godt om natten, og blir ikke forstyrret av skrikingen.

Så blir sikkert noen nattlige innlegg etter hvert. Haha! Må surfe KG for å ikke bli sprø om natten eller sovne om han ligger i armene mine..

 

Det var, for å være ærlig, ikke helt denne barseltiden jeg hadde sett for meg. Barseltiden med første var ganske lik denne, men verre siden han var syk nyfødt. Andre kom så tett, at mye av tiden gikk til førstemann. Denne gangen skulle jeg kose meg.. For all del, vi koser oss jo masse, men man blir sliten med skriking 3t hver kveld og igjennom dagen. Uansett, venter på time hos manuellterapaut. :) Så det blir bedre! Og vi koser oss og. Han elsker vognen sin, så vi er mye på tur.

 

Og en ting til jeg kom på, det burde vært barselgrupper for skolestartere! Lurer nesten på mer ting med skolestarteren, enn med baby. :P Jeg må lære meg å slippe kontrollen over han oghverdagen hans.. haha, det er virkelig ikke lett!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...