Arkana Skrevet 21. november 2004 #21 Del Skrevet 21. november 2004 Til min samboers niese: japansk karaoke-/sushibar til Bratz Til sambos storebror, lillebror, storebrors kone: broderte badehåndklær Til min samboers foreldre: digitalkamera Det er det eneste vi har kjøpt/bestilt sålangt. Har planlagt et par ting til, ikke kjøpt enda: sambo skal få ny DVD-brenner, nye bøker i en serie han samler på i tillegg til at vi skal spleise på en fellesgave: en ny laserskriver. Min bestevenninne får sannsynligvis gavekort på Ikea siden hun nylig har flyttet inn i egen leilighet og trenger litt ting og tang. Broren min får noe til modelljernbanen sin (han har en skikkelig flott modelljernbane som han har samlet på siden han var 6-7 år, den tar opp et helt rom i kjelleren og han skal slå ned veggen til naborommet for å få enda mer plass!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 21. november 2004 #22 Del Skrevet 21. november 2004 Fant årets første julepresang til lillesøster i går: Designeren Sonja Jucker har opphørssalg, og plutselig er klærne hennes i min prisklasse. Så da ble det en genser til lillesøster, og 2 til meg. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2004 #23 Del Skrevet 21. november 2004 Mamma: 2 Gensere og brudebilde i ramme Lillebror: Div klær Stepappa: Sengetøy Mormor: Brudebilde i ramme Svigermor: Brudebilde i ramme Svigerfar: Brudebilde i ramme Svigerinne/m mann: ? Svigerinne /m mann: ? Svoger/ m dame: Brudebilde i ramme m forlovere (han var forlover) tanteunge (g 12) : Bok Tanteunge (g 10) : Bok Tanteunge (g 4) : Byggmester Bob film Tanteunge (j 10) : Skjørt, penn og saks Tanteunge (j 6) : Sekk, penn og saks Tanteunge (g 1): kniv, skje og gaffel Fetter (15) : Spill Fetter (18) : Spill Kusine (7) : Såpesett og et kles plagg Kusine (9) : Såpesett og t-skjorte Vennine/forlover: brudeblide i ramme med forlovere Veninne 1 : Te kopp (1,5 liter) med masse te oppi venninne2 : ???? Vennepar: kokk som holder ei flaske med fin olje (de driver resturannt) Datter vennepar: Genser Sønn vennepar: Genser Min kjære mann: 4 dvd filmer, 1 pc spill, morgenkåpe og 3 cd`er (men dette har han allt fått :oops: så jeg vet ikke hva jeg skal finne på som han skal få til jul) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #24 Del Skrevet 23. november 2004 Har bare kjøpt en gave hittil. Svigerforeldre: En bok om slekten som de kan fylle ut. Litt lik en type bok man kjøper til babyer, de kan lime inn bilder av seg, sine foreldre og besteforeldre og skrive inn egenskaper, jobber o.l. Hva heter boken, hvor kjøpte du den, og hva kostet den? Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå