Chizue Skrevet 5. september 2016 #41 Skrevet 5. september 2016 Heldigvis kan jeg aldri date deg ts, jo jeg kan om du slutter å røyke.. Da ønsker jeg heller at du snuser, fordi jeg....Er allergisk mot røyklukt, samtidig som jeg er astmatiker :-) Røyk er ikke kult, man ser ikke bra ut med røyk.. Man røyker fordi man er avhengig, men er du ikke avhengig, så bør du slutte for det kommer ingenting godt med å røyke, bare fordi man synes man ser kul ut. 1
Gjest Sjørøveren Skrevet 5. september 2016 #42 Skrevet 5. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor røyker du da, når du vet at det ikke bare skade deg men også de rundt deg? Snus er bare skadelig for deg selv. Anonymkode: c7a3b...411 Jeg røyker ute, ikke oppi folk. Har aldri røyket inne og kommer aldri til å røyke inne. 2 timer siden, torias skrev: Herregud. Det er ingen her som har påstått at ikke både snus og røyk er farlig. I følge forskning er ikke snus i nærheten av like farlig som røyk og det er faktisk allmennkunnskap. Folk røyker seg ikke i døden fordi du synes snus er ekkelt. Men å snuse seg i døden er greit? Nei folk kan heller slutte med det. De må ikke gå over til røyk selv om jeg gjorde det og for det ser bedre ut. 2 timer siden, Arabella skrev: Hva forbinder du med å være mannen i et forhold, bortsett fra det fysiske kjønnet? Oppføre seg som en mann 1 time siden, Chibi skrev: Heldigvis kan jeg aldri date deg ts, jo jeg kan om du slutter å røyke.. Da ønsker jeg heller at du snuser, fordi jeg....Er allergisk mot røyklukt, samtidig som jeg er astmatiker :-) Røyk er ikke kult, man ser ikke bra ut med røyk.. Man røyker fordi man er avhengig, men er du ikke avhengig, så bør du slutte for det kommer ingenting godt med å røyke, bare fordi man synes man ser kul ut. Ingen av delene er kult. Men røyk ser bedre ut enn snus synes jeg. Det gjør ikke folk stygg (kun tennene) men det ser så rart og creepy ut på hunkjønnet. Jeg kunne prøvd å gått over til snus igjen (helst slutte med alt) hvis ei jeg datet og likte godt var allergisk og hadde astma.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #43 Skrevet 5. september 2016 17 minutter siden, Sjørøveren skrev: Oppføre seg som en mann Hvordan oppfører en mann seg annerledes enn en kvinne i et forhold da (se bort fra penisen så klart )? Prøver å forstå sammenhengen mellom å snuse og å "bli mannen i forholdet", og hvordan du mener de forskjellige kjønnsrollene skal utspille seg Anonymkode: 7e76a...081
Gjest Sjørøveren Skrevet 5. september 2016 #44 Skrevet 5. september 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan oppfører en mann seg annerledes enn en kvinne i et forhold da (se bort fra penisen så klart )? Prøver å forstå sammenhengen mellom å snuse og å "bli mannen i forholdet", og hvordan du mener de forskjellige kjønnsrollene skal utspille seg Anonymkode: 7e76a...081 Mannen er mandig og kvinnen er mer feminin. Snus synes jeg er mandig. Langt i fra feminint.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #45 Skrevet 7. september 2016 "Ingen av delene er kult. Men røyk ser bedre ut enn snus synes jeg. Det gjør ikke folk stygg (kun tennene) men det ser så rart og creepy ut på hunkjønnet. Jeg kunne prøvd å gått over til snus igjen (helst slutte med alt) hvis ei jeg datet og likte godt var allergisk og hadde astma." Å røyk gjør ikke tennene misfarget?? Selv snuser jeg(er kvinne) å jeg synes ikke det er noe delikat uansett om du har en pinne eller pose i kjeften. Anonymkode: d9dcb...7f9
makkapakka Skrevet 7. september 2016 #46 Skrevet 7. september 2016 jeg syns bare det er ekkelt at damer snuser
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #47 Skrevet 7. september 2016 13 minutter siden, makkapakka skrev: jeg syns bare det er ekkelt at damer snuser Trur ikke det er så mange "snusere" som bryr seg om hva hver enkelt tenker. Man snuser for at man er nikotin avhengig. Anonymkode: d9dcb...7f9
Gjest Sjørøveren Skrevet 7. september 2016 #48 Skrevet 7. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: "Ingen av delene er kult. Men røyk ser bedre ut enn snus synes jeg. Det gjør ikke folk stygg (kun tennene) men det ser så rart og creepy ut på hunkjønnet. Jeg kunne prøvd å gått over til snus igjen (helst slutte med alt) hvis ei jeg datet og likte godt var allergisk og hadde astma." Å røyk gjør ikke tennene misfarget?? Selv snuser jeg(er kvinne) å jeg synes ikke det er noe delikat uansett om du har en pinne eller pose i kjeften. Anonymkode: d9dcb...7f9 Så klart går røyk utover tennene også, så viktig å ta godt vare på tennene når man røyker og snuser. Snus ligger tross alt under leppa over tennene. Ser jo ikke akkurat så ille ut som dette med røyk. Enda bedre uten noe som helst. https://www.google.no/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fdinhelseifokus.files.wordpress.com%2F2013%2F11%2Fsnus.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fdinhelseifokus.wordpress.com%2Ftag%2Fforskning-snus%2F&docid=yEDaTX0BzTajOM&tbnid=f6unzCBhobxYuM%3A&w=1024&h=576&bih=667&biw=1366&ved=0ahUKEwj2--ClhP7OAhXrB5oKHfgVByYQMwhhKCcwJw&iact=mrc&uact=8
Nøste~ Skrevet 7. september 2016 #49 Skrevet 7. september 2016 Røyk og snus er stygt på alle uansett kjønn.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #50 Skrevet 8. september 2016 10 timer siden, Sjørøveren skrev: Så klart går røyk utover tennene også, så viktig å ta godt vare på tennene når man røyker og snuser. Snus ligger tross alt under leppa over tennene. Ser jo ikke akkurat så ille ut som dette med røyk. Enda bedre uten noe som helst. https://www.google.no/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fdinhelseifokus.files.wordpress.com%2F2013%2F11%2Fsnus.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fdinhelseifokus.wordpress.com%2Ftag%2Fforskning-snus%2F&docid=yEDaTX0BzTajOM&tbnid=f6unzCBhobxYuM%3A&w=1024&h=576&bih=667&biw=1366&ved=0ahUKEwj2--ClhP7OAhXrB5oKHfgVByYQMwhhKCcwJw&iact=mrc&uact=8 Ikke akkurat den beste illustrasjonen av det bildet. De fleste snuser ikke løs. Dessuten er det tannkjøttet snusen går mest utover. Men ingenting av det er jo bra ei kaffe og cola også. Anonymkode: d9dcb...7f9
Gothminister Skrevet 8. september 2016 #51 Skrevet 8. september 2016 Den 05.09.2016 at 16.54, Sjørøveren skrev: Hvorfor må dere/de? Det ser så ekkelt og teit ut på jenter og kvinner. Det gjør dere så lite feminine! Ser bedre ut på menn. Men røyk ser best ut på begge kjønn. Jeg snuste litt før, men har godt over til røyk. Nei har ikke dårlig kondis av røyk for jeg trener hardt. Ikke har jeg gule tenner heller. Ellers synes jeg det er greit at menn snuser, men ikke kvinner. Det ser bare teit ut. Som om kvinnen er blitt til en mann. Er dere ikke enig? Det ser verst ut på kvinner når de går og prøver å gjøre seg feminin så går de med det der under leppa? xD Jenter som snuser er direkte kvalmt. Samme som overstadig fulle kvinner og kvinner som drikker mengder med kaffe og cola. De hadde ikke kommet i mine bukser på de første timene, tror jeg
TinaChristina Skrevet 8. september 2016 #52 Skrevet 8. september 2016 Så du tror dårlig kondis og gule tenner er den verste konsekvensen av å røyke? Jeg nevner i fleng, gusten hud, eldes fortere, dårlig ånde, nedsatt sædkvalitet, ereksjonsproblemer,lungeemfysem og i verste fall lungekreft. Ja, jeg har røkt. Trodde også jeg hadde god kondis men... 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #53 Skrevet 8. september 2016 11 minutter siden, Gothminister skrev: Jenter som snuser er direkte kvalmt. Samme som overstadig fulle kvinner og kvinner som drikker mengder med kaffe og cola. De hadde ikke kommet i mine bukser på de første timene, tror jeg For det er noe de virkelig ønsker? Anonymkode: d7f24...94d
Gothminister Skrevet 8. september 2016 #54 Skrevet 8. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For det er noe de virkelig ønsker? Anonymkode: d7f24...94d Ja jeg opplever et stadig økende sexpress fra kvinner med snus under leppa. Det er hardt og være guds gave til kvinnen vet du.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #55 Skrevet 8. september 2016 37 minutter siden, Gothminister skrev: Jenter som snuser er direkte kvalmt. Samme som overstadig fulle kvinner og kvinner som drikker mengder med kaffe og cola. De hadde ikke kommet i mine bukser på de første timene, tror jeg 25 minutter siden, Gothminister skrev: Ja jeg opplever et stadig økende sexpress fra kvinner med snus under leppa. Det er hardt og være guds gave til kvinnen vet du. Hahahaha, slipp meg av humor- toget. Vil dette med andre ord si at sliter med å tiltrekke deg u-beruset kvinner til vanlig?. Damene må sikkert ha "øl-briller" og nikotin for å komme bort til deg.. Anonymkode: d9dcb...7f9
Gothminister Skrevet 8. september 2016 #56 Skrevet 8. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahahaha, slipp meg av humor- toget. Vil dette med andre ord si at sliter med å tiltrekke deg u-beruset kvinner til vanlig?. Damene må sikkert ha "øl-briller" og nikotin for å komme bort til deg.. Anonymkode: d9dcb...7f9 Ja hadde de ennå måtte det, men nei da, de presser seg på.
Gjest Sjørøveren Skrevet 8. september 2016 #57 Skrevet 8. september 2016 4 timer siden, CaramelDevil skrev: Så du tror dårlig kondis og gule tenner er den verste konsekvensen av å røyke? Jeg nevner i fleng, gusten hud, eldes fortere, dårlig ånde, nedsatt sædkvalitet, ereksjonsproblemer,lungeemfysem og i verste fall lungekreft. Ja, jeg har røkt. Trodde også jeg hadde god kondis men... Eldes fortere kommer mest an på hvor mye man røyker. Det er nå genene som avgjør mest, og for mye soling. Lungekreft kan man dessverre få ja, men snus gir også økt risiko for flere krefttyper. Så det beste er å kutte ut alt, men for meg er det bedre å røyke enn å ruse meg som jeg gjorde tidligere. Det var enda verre og farligere. Håper jeg en gang klarer å gå over til snus. Men jeg står på det at jeg synes det er creepy når kvinner snuser, men så klart gjør folk som de vil. Så lenge de ikke sitter å tar opp leppa si og viser det til meg så xD Eller sitter med den klumpen under leppa hele tiden.
TinaChristina Skrevet 8. september 2016 #58 Skrevet 8. september 2016 21 minutter siden, Sjørøveren skrev: Eldes fortere kommer mest an på hvor mye man røyker. Det er nå genene som avgjør mest, og for mye soling. Lungekreft kan man dessverre få ja, men snus gir også økt risiko for flere krefttyper. Så det beste er å kutte ut alt, men for meg er det bedre å røyke enn å ruse meg som jeg gjorde tidligere. Det var enda verre og farligere. Håper jeg en gang klarer å gå over til snus. Men jeg står på det at jeg synes det er creepy når kvinner snuser, men så klart gjør folk som de vil. Så lenge de ikke sitter å tar opp leppa si og viser det til meg så xD Eller sitter med den klumpen under leppa hele tiden. Av to onder er det selvfølgelig bra du valgte røyk over verre rusmidler😊
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #59 Skrevet 8. september 2016 Den 5. september 2016 at 17.02, Sjørøveren skrev: Ok, men hvorfor akkurat snus? Hvorfor ikke røyk som ser bedre ut? Snus er ikke noe tryggere enn røyk. Like skadelig det. Jeg ville ikke gått bevisst inn i et forhold med ei som snuser for jeg synes det ser litt creepy ut. Må ihvertfall ha sterke følelser for henne. Tenk om hun plutselig vil bli mannen i forholdet! Sånn som ei eks av meg ville bli (hun snuste ikke da, men ville ha all makt). Du får ha din mening om hva du syns er attraktivt eller ikke, men å uttale seg om at det er like skadelig blir useriøst og tullete. Det er en grunn til at det står på snuspakken at det KAN være skadelig, da det ikke bekreftet. Helseskader ved røyking er i motsetning bevist. Ja snus fører til høyere mengder av nikotin i blodetmen mengden av kreftfremkallende stoffer er adskillig høyere i røyk. Sigaretter er også knyttet til utallig andre sykdommer enn kreft. selvfølgelig har ikke like mye forskning blitt gjort på snus som på røyk ettersom sigaretter er mer utbredt. Jeg tviler dog sterkt på at du sitter på informasjon og forskning som ingen andre i verden har da du uttaler deg om at begge deler er like helseskadelig, så hold deg saklig hvis du skal diskutere. Forøvrig enig i andre her, tviler på at kvinner som snuser bryr seg et snev om hva som er sexy. Syns også det er noe umoralsk av Ts å oppfordre til å heller røyke enn å snuse da foreløpig forskning viser (hvis man må gjøre enten eller) at snus (fra et helsemessig-, dermed samfunnsøkonomisk standpunkt ) å foretrekke. Anonymkode: 099a0...3a2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #60 Skrevet 8. september 2016 57 minutter siden, Sjørøveren skrev: Eldes fortere kommer mest an på hvor mye man røyker. Det er nå genene som avgjør mest, og for mye soling. Lungekreft kan man dessverre få ja, men snus gir også økt risiko for flere krefttyper. Så det beste er å kutte ut alt, men for meg er det bedre å røyke enn å ruse meg som jeg gjorde tidligere. Det var enda verre og farligere. Håper jeg en gang klarer å gå over til snus. Men jeg står på det at jeg synes det er creepy når kvinner snuser, men så klart gjør folk som de vil. Så lenge de ikke sitter å tar opp leppa si og viser det til meg så xD Eller sitter med den klumpen under leppa hele tiden. Kan du være så snill å linke til hvor du får informasjonen din fra da du sier at snus kan føre til flere typer kreft? Anonymkode: 099a0...3a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå