Gå til innhold

Jenter og kvinner som snuser!

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Jeg synes ikke jenter/kvinner ser bra ut når de gjør x, hvorfor gjør jenter/kvinner x?"

Synes du virkelig selv at dette er en fornuftig problemstilling?

Er hva du synes ser bra ut et god argument for at noen skal gjøre eller ikke gjøre noe som helst?

Kan det tenkes at jenter/kvinner legger vekt på andre ting enn bare din estetiske sans?

:kari:

Anonymkode: c7a3b...411

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyk og snus er like ekkelt og kvalmt uansett, det er ikke verre på damer enn på menn. Å gå over fra snus til røyk er rett og slett idioti spør du meg, hva med å heller slutte med svineriet? Det er både dyrt, helseskadelig, illeluktende og usexy. På begge kjønn. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes både snus og røyk er motbydelig og illeluktende, frastøtende. Det gjelder begge kjønn.

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Hvorfor må dere/de? Det ser så ekkelt og teit ut på jenter og kvinner. Det gjør dere så lite feminine! Ser bedre ut på menn. Men røyk ser best ut på begge kjønn. Jeg snuste litt før, men har godt over til røyk. Nei har ikke dårlig kondis av røyk for jeg trener hardt. Ikke har jeg gule tenner heller. Ellers synes jeg det er greit at menn snuser, men ikke kvinner. Det ser bare teit ut. Som om kvinnen er blitt til en mann. 

Er dere ikke enig? Det ser verst ut på kvinner når de går og prøver å gjøre seg feminin så går de med det der under leppa? xD 

Hvorfor tror du at jeg bryr meg om hva du mener? 

Hilsen ung kvinne som snuser.

Anonymkode: f4e0b...d6d

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes snus ser ca like teit ut på begge kjønn. Det får brukerne til å se dummere ut, rett og slett, i tillegg til at det ser deformert og snålt ut med den kulen på overleppa. Røyk ser litt kulere ut, synes jeg, men røykeren må ha en viss kulhetsfaktor fra før for at det skal funke. De fleste som røyker nå for tida ser bare litt akterutseilt ut. Ikke helt vellykka, liksom. Beklager hvis jeg dreper noen illusjoner for deg, men det gjelder begge kjønn. I mine øyne, altså.

Skrevet
11 minutter siden, antbug skrev:

Jeg synes snus ser ca like teit ut på begge kjønn. Det får brukerne til å se dummere ut, rett og slett, i tillegg til at det ser deformert og snålt ut med den kulen på overleppa. Røyk ser litt kulere ut, synes jeg, men røykeren må ha en viss kulhetsfaktor fra før for at det skal funke. De fleste som røyker nå for tida ser bare litt akterutseilt ut. Ikke helt vellykka, liksom. Beklager hvis jeg dreper noen illusjoner for deg, men det gjelder begge kjønn. I mine øyne, altså.

Jo lenger jeg kom i teksten, jo mer begynte jeg å tenke på ungdomskolen......

Anonymkode: 6aa91...037

Skrevet

Snus ser dumt ut på begge kjønn..

Anonymkode: f850d...495

Gjest Sjørøveren
Skrevet
36 minutter siden, sol87 skrev:

Haha, hva er "creppy"??

Og hvorfor er det så viktig å dele denne meningen? Tror du at de snusende jentene straks vil slutte fordi en person med kraftig dobbeltmoral klager på det på kg?

Mente creepy. Skrivefeil.

Hvorfor ikke dele denne meningen? Er det ikke greit å si at det ikke ser bra ut? Tenkte meg også at mange kom til å bli irritert på det, men det bryr jeg meg ikke om. Kan skrive akkurat hva jeg mener her, og hadde jeg fått det til hadde jeg sagt det til hele verden at snus ikke ser bra ut på jenter/kvinner. 

Akkurat som noen ikke likte at jeg røyker. Hun sluttet å date meg for jeg røykte, og hun likte ikke det. Dessverre. Sånn er livet. Jeg har også dumpa ei som snuste for det irriterte meg noe jævlig. Følte meg bare dårlig av å se henne med den klumpen i kjeften. Når hun smilte så viste det og så ut som hun var skitten på tennene. Hun ble knust når jeg dumpa henne og det er trist. Jeg ble ikke knust når hun ene dumpet meg for jeg røykte. Jeg mener når jentene/damene ikke takler å bli dumpa for hun velger snusen i stedet for så bør de slutte. Takler de det så kjør på. Men godta at noen ikke liker det. 

22 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Røyk og snus er like ekkelt og kvalmt uansett, det er ikke verre på damer enn på menn. Å gå over fra snus til røyk er rett og slett idioti spør du meg, hva med å heller slutte med svineriet? Det er både dyrt, helseskadelig, illeluktende og usexy. På begge kjønn. 

Ja det er kanskje idioti, men for meg som har ruset meg er det bedre å røyke enn å ruse meg. Snus hjalp meg ikke så godt. Dessuten følte jeg meg dum med den klumpen i overleppa. 

7 minutter siden, antbug skrev:

Jeg er helt enig med deg. Men takler mer å se menn som snuser. For det ser mer macho ut synes jeg, men ser ikke bra ut med en kul på overleppa nei på noen kjønn. Men siden er kvinner jeg faller for så tenker jeg mest på de. Snus er noe så gjør de mindre attraktive for meg. Dessverre. Det er en av tingene som er turn off. Synes også røyk ser bedre ut på mange, men på mange ser det også rart ut. 

Skrevet
1 time siden, Sjørøveren skrev:

Ok, men hvorfor akkurat snus? Hvorfor ikke røyk som ser bedre ut? Snus er ikke noe tryggere enn røyk. Like skadelig det. Jeg ville ikke gått bevisst inn i et forhold med ei som snuser for jeg synes det ser litt creepy ut. Må ihvertfall ha sterke følelser for henne. Tenk om hun plutselig vil bli mannen i forholdet! Sånn som ei eks av meg ville bli (hun snuste ikke da, men ville ha all makt).

Si meg, er du frisk? Og snus og røyk er IKKE like skadelig.  

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Sjørøveren skrev:

Ok, men hvorfor akkurat snus? Hvorfor ikke røyk som ser bedre ut? Snus er ikke noe tryggere enn røyk. Like skadelig det. Jeg ville ikke gått bevisst inn i et forhold med ei som snuser for jeg synes det ser litt creepy ut. Må ihvertfall ha sterke følelser for henne. Tenk om hun plutselig vil bli mannen i forholdet! Sånn som ei eks av meg ville bli (hun snuste ikke da, men ville ha all makt).

Du setter en sammenheng mellom å snuse og å ville være sjefen i forholdet? Hvor i alle dager får du dette fra? Også drar du opp denne eksen din som et eksempel selv om hun ikke snuste? Lenge leve logikken :sarkasme:

Anonymkode: 7e76a...081

• Liker 2
Gjest Sjørøveren
Skrevet (endret)
3 minutter siden, torias skrev:

Si meg, er du frisk? Og snus og røyk er IKKE like skadelig.  

Er forkjølet ellers er jeg frisk. Det er idioti når folk velger å snuse i stedet for å tror det er så myyye tryggere. Begge deler øker kreftfaren og det er vel nok til å si at begge deler er farlig. Så snus er ikke så jævlig mye bedre. Det ser bare mye mer ekkelt ut. 

Endret av Sjørøveren
Gjest Sjørøveren
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du setter en sammenheng mellom å snuse og å ville være sjefen i forholdet? Hvor i alle dager får du dette fra? Også drar du opp denne eksen din som et eksempel selv om hun ikke snuste? Lenge leve logikken :sarkasme:

For snus ser mandig ut. Å da begynner jeg å lure om hun vil være mann i forholdet når hun sitter å snuser:fnise:. Glem det med eksen. 

Skrevet
5 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Er forkjølet ellers er jeg frisk. Det er idioti når folk velger å snuse i stedet for å tror det er så myyye tryggere. Begge deler øker kreftfaren og det er vel nok til å si at begge deler er farlig. Så snus er ikke så jævlig mye bedre. Det ser bare mye mer ekkelt ut. 

Hvorfor røyker du da, når du vet at det ikke bare skade deg men også de rundt deg? Snus er bare skadelig for deg selv.

Anonymkode: c7a3b...411

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Sjørøveren skrev:

Herregud. Det er ingen her som har påstått at ikke både snus og røyk er farlig. I følge forskning er ikke snus i nærheten av like farlig som røyk og det er faktisk allmennkunnskap. Folk røyker seg ikke i døden fordi du synes snus er ekkelt. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Sjørøveren skrev:

For snus ser mandig ut. Å da begynner jeg å lure om hun vil være mann i forholdet når hun sitter å snuser:fnise:. Glem det med eksen. 

Hva forbinder du med å være mannen i et forhold, bortsett fra det fysiske kjønnet?

Skrevet
7 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Forklar for meg, hva vil det si å være mannen i forholdet?

Skrevet

Snus er ekkelt uansett kjønn! Ikke tro at menn ser noe bedre ut, æsj!

Ellers er jeg lei av menn som forteller kvinner hva de bør gjøre for å være mer attraktive. Som om det aller viktigste i hele verden er at vi skal være attraktive for menn. Patetisk!

• Liker 3
Skrevet

Jeg tviler på at man snuser fordi det ser pent ut :P Man snuser vel mer fordi man har lyst til å prøve det og fortsetter fordi man liker det.

Er forsåvidt enig i at det ikke er noe pent.

Skrevet (endret)

Og jeg syns skjegg er utrolig ekkelt, det er det styggeste jeg ser. Menn i tights (på trening) er utrolig feminint og jeg liker det aldeles ikke. Likevel forstår jeg at folk er forskjellige og alle gjør/ser ut/kler seg slik at de selv føler seg vel. 

Jeg har heldigvis en kjæreste som driter i om jeg snuser, og som godtar at jeg gjør som jeg vil. Jeg klager ikke på at han spiser grandiosa med majones, selv om jeg syns det er motbydelig å se på. Han klager ikke på at jeg snuser. 

Jeg er 100% klar over at det ikke er pent, men jeg bryr meg om andre ting enn å pynte meg for tilfeldige menn. 

Endret av boblevann
skrivefeil
  • Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Mente creepy. Skrivefeil.

Hvorfor ikke dele denne meningen? Er det ikke greit å si at det ikke ser bra ut? Tenkte meg også at mange kom til å bli irritert på det, men det bryr jeg meg ikke om. Kan skrive akkurat hva jeg mener her, og hadde jeg fått det til hadde jeg sagt det til hele verden at snus ikke ser bra ut på jenter/kvinner. 

Akkurat som noen ikke likte at jeg røyker. Hun sluttet å date meg for jeg røykte, og hun likte ikke det. Dessverre. Sånn er livet. Jeg har også dumpa ei som snuste for det irriterte meg noe jævlig. Følte meg bare dårlig av å se henne med den klumpen i kjeften. Når hun smilte så viste det og så ut som hun var skitten på tennene. Hun ble knust når jeg dumpa henne og det er trist. Jeg ble ikke knust når hun ene dumpet meg for jeg røykte. Jeg mener når jentene/damene ikke takler å bli dumpa for hun velger snusen i stedet for så bør de slutte. Takler de det så kjør på. Men godta at noen ikke liker det. 

Jo, det er greit, men jeg er nysgjerrig på hva du vil oppnå med opplysningen? 

Vi kan jo snu på det også da. Hun jenta syntes tydeligvis ikke det var verdt det å slutte for å fortsette forholdet med deg, det kan jo også hende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...