Gå til innhold

Jenter og kvinner som snuser!

Anbefalte innlegg

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Hvorfor må dere/de? Det ser så ekkelt og teit ut på jenter og kvinner. Det gjør dere så lite feminine! Ser bedre ut på menn. Men røyk ser best ut på begge kjønn. Jeg snuste litt før, men har godt over til røyk. Nei har ikke dårlig kondis av røyk for jeg trener hardt. Ikke har jeg gule tenner heller. Ellers synes jeg det er greit at menn snuser, men ikke kvinner. Det ser bare teit ut. Som om kvinnen er blitt til en mann. 

Er dere ikke enig? Det ser verst ut på kvinner når de går og prøver å gjøre seg feminin så går de med det der under leppa? xD 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi snuser fordi vi har lyst til det. Ikke for å se pene ut. 

• Liker 18
Skrevet

Kan ikke si jeg tenker nevneverdig mye på hvordan det mannlige kjønn synes jeg ser ut når jeg snuser 

• Liker 3
Skrevet

Gjør meg ingenting. Har hun lyst, har hun lov, ser ikke på hun som noe negativt av den grunn :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)

dobbel-post - MODERATOR - SLETT

Endret av Troll!
dobbel-post - MODERATOR - SLETT
Skrevet
Et øyeblikk siden, Troll! skrev:

De som snuser, bryr seg ikke hvordan de tar seg ut med snus under leppa vel? xD

Det håper jeg da inderlig ikke

Skrevet

Akkurat som om dagens menn ikke gjør ting som gjør dem mer feminine....

Anonymkode: d9bf4...02a

• Liker 1
Gjest Sjørøveren
Skrevet

Ok, men hvorfor akkurat snus? Hvorfor ikke røyk som ser bedre ut? Snus er ikke noe tryggere enn røyk. Like skadelig det. Jeg ville ikke gått bevisst inn i et forhold med ei som snuser for jeg synes det ser litt creepy ut. Må ihvertfall ha sterke følelser for henne. Tenk om hun plutselig vil bli mannen i forholdet! Sånn som ei eks av meg ville bli (hun snuste ikke da, men ville ha all makt).

Gjest Sjørøveren
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som om dagens menn ikke gjør ting som gjør dem mer feminine....

Anonymkode: d9bf4...02a

Jo dessverre, liker ikke det heller. Synes ikke det ser bra ut når menn prøver å være feminine.

Skrevet
2 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Ok, men hvorfor akkurat snus? Hvorfor ikke røyk som ser bedre ut? Snus er ikke noe tryggere enn røyk. Like skadelig det. Jeg ville ikke gått bevisst inn i et forhold med ei som snuser for jeg synes det ser litt creepy ut. Må ihvertfall ha sterke følelser for henne. Tenk om hun plutselig vil bli mannen i forholdet! Sånn som ei eks av meg ville bli (hun snuste ikke da, men ville ha all makt).

Røyk ser da ikke bedre ut, stå med en rykende pinne ut av munn og det andre der jeg har markert. RENT TULL

http://forskning.no/forebyggende-helse-helsepolitikk-royking-samfunnsmedisin/2013/09/snus-framfor-royk-er-bra

• Liker 3
Skrevet

:hoho:

Verden dreier seg ikke om deg og pikken din. Jenter/kvinner snuser fordi de vil snuse. Mange snuser heller enn å røyke fordi røyk skal være mindre skadelig enn røyk, snuslukt setter seg ikke i hår, klær og overalt, fordi røyk plager andre, og fordi røyking ikke er kult. 

Anonymkode: c7a3b...411

• Liker 16
Gjest Sjørøveren
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Troll! skrev:

Røyk ser da ikke bedre ut, stå med en rykende pinne ut av munn og det andre der jeg har markert. RENT TULL

http://forskning.no/forebyggende-helse-helsepolitikk-royking-samfunnsmedisin/2013/09/snus-framfor-royk-er-bra

Snus gir kreft det også. Det inneholder kreftfremkallende midler. Det er også farlig for foster så jeg håper ingen gravide snuser! Så at snus er bedre er jo bare tull. Det ser bedre ut med en rykende pinne enn en tjukk overleppe på damene. Men alle har forskjellig smak. For min del blir jeg mer avslappa av røyk. Men det beste er så klart å slutte med alt sånt. 

Det profilbildet ditt skremmer meg! xD 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:

Verden dreier seg ikke om deg og pikken din. Jenter/kvinner snuser fordi de vil snuse. Mange snuser heller enn å røyke fordi røyk skal være mindre skadelig enn røyk, snuslukt setter seg ikke i hår, klær og overalt, fordi røyk plager andre, og fordi røyking ikke er kult. 

Anonymkode: c7a3b...411

Har da ingenting med pikken min å gjøre dette.

Har aldri sagt de ikke kan snuse, men det ser ikke bra ut på jenter og kvinner. Alt for macho og lite feminint, og det må jeg få lov å mene. Det skal være mindre skaldelig, men det er ikke det. Begge deler gir kreft. Røykelukt er godt det. 

Nei røyking er ikke kult og snus er ikke kult. Men røyking ser i det minste bedre ut på kvinner enn snus. I mine øyner. Det som ser best ut er ingen av delene.

Endret av Sjørøveren
Skrevet
19 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Hvorfor må dere/de? Det ser så ekkelt og teit ut på jenter og kvinner. Det gjør dere så lite feminine! Ser bedre ut på menn. Men røyk ser best ut på begge kjønn. Jeg snuste litt før, men har godt over til røyk. Nei har ikke dårlig kondis av røyk for jeg trener hardt. Ikke har jeg gule tenner heller. Ellers synes jeg det er greit at menn snuser, men ikke kvinner. Det ser bare teit ut. Som om kvinnen er blitt til en mann. 

Er dere ikke enig? Det ser verst ut på kvinner når de går og prøver å gjøre seg feminin så går de med det der under leppa? xD 

Kødder du? Kanskje fordi vi ikke vil ha kols? Et mye bedre alternativ, enten vi snuser eller røyker, er å slutte!  Utover det så driter jeg i hva du mener og det tror jeg de fleste snusende kvinner gjør. :) 

• Liker 7
Skrevet
Et øyeblikk siden, Sjørøveren skrev:

Snus gir kreft det også. Det inneholder kreftfremkallende midler. Det er også farlig for foster så jeg håper ingen gravide snuser! Så at snus er bedre er jo bare tull. Det ser bedre ut med en rykende pinne enn en tjukk overleppe på damene. Men alle har forskjellig smak. For min del blir jeg mer avslappa av røyk. Men det beste er så klart å slutte med alt sånt. 

Det profilbildet ditt skremmer meg! xD 

Jeg er verken ekspert på Tobakk, helse eller en forsker. Jeg serverte deg kun kilde på at det er sunnere med snus I FORHOLD til røyk, ikke at snus i seg selv er sunt. Hvis du er sterkt uenig, får du legge frem dokumentasjon på det motsatte.

Profilbildet mitt er litt "Poisonous" :)

• Liker 1
Gjest Sjørøveren
Skrevet
Et øyeblikk siden, sol87 skrev:

Kødder du? Kanskje fordi vi ikke vil ha kols? Et mye bedre alternativ, enten vi snuser eller røyker, er å slutte!  Utover det så driter jeg i hva du mener og det tror jeg de fleste snusende kvinner gjør. :) 

Ikke alle får kols. Ja det beste er å slutte, greit for meg at dere driter i hva jeg mener, men jeg har lov å si at det ser ekkelt og creppy ut på hunkjønnet. Jeg mener det og kommer alltid til å mene det. 

Kreftfremkallende er begge to, så de som tror de ikke kan få kreft av snus men bare av røyk må tro om igjen. Var ei som sa det til meg en gang og ble sur når jeg sa at begge deler øker kreftfaren. 

Skrevet

Om det er noe jeg ikke ser etter når jeg ser på kvinner, er om de sitter med en pris under leppa. De har da mye annet du eventuelt kan fokusere på enn det. 

Og nei, det ser ikke bra ut på noen. Menn eller kvinner. Jeg snuser selv, så vet godt hvordan det ser ut. :P

• Liker 1
Skrevet

Både snus og røyk ser like jævlig ut på begge kjønn. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Ikke alle får kols. Ja det beste er å slutte, greit for meg at dere driter i hva jeg mener, men jeg har lov å si at det ser ekkelt og creppy ut på hunkjønnet. Jeg mener det og kommer alltid til å mene det. 

Kreftfremkallende er begge to, så de som tror de ikke kan få kreft av snus men bare av røyk må tro om igjen. Var ei som sa det til meg en gang og ble sur når jeg sa at begge deler øker kreftfaren. 

Haha, hva er "creppy"??

Og hvorfor er det så viktig å dele denne meningen? Tror du at de snusende jentene straks vil slutte fordi en person med kraftig dobbeltmoral klager på det på kg?

• Liker 4
Skrevet

Jeg lever ikke livet mitt etter hva tilfeldige menn finner attraktivt eller ekkelt. Enkelt og greit. Hva tilfeldige menn som deg mener er ekkelt er ikke min sak. Det handler bare om deg. Du kan mene hva du vil, men dine inspill og preferanser har ingen betydning for hvordan jeg lever mitt liv. Dine meninger har bokstavelig talt null betydning for hva jeg gjør med mitt liv. 

Anonymkode: 7e76a...081

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...