Gå til innhold

Store naturlige pupper vs silikon? ( privat bilde )

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns voksne kvinner har ansvar overfor oss yngre også- har med signaleffekt osv. Antar TS i alle sine år "har spilt "på puppene sine og nå er det liksom verdens undergang at de endres bitte litt. Btw, hva slags menn er det Ts ønsker å appellere til? Ikke de som er glupe nok til å forstå  at ALLE kropper endres over tid? 

Anonymkode: cbdb3...189

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mening;: Naturlige 70B/65C-E størrelse er mer enn bra nok. Men det meste handler om formen på puppen og hvordan brystvorten er.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre har mange fått et veldig forvrengt syn av størrelse på bryster akkurat på grunn av silikon. For mange er derfor naturlig store bryster det som blir sett på som medium, men de er da like store likevel. Kanskje du har gigantiske bryster eller ikke vet hvordan en 70B (eller 65C og 65D som jeg og bruker) ser ut, ikke vet jeg ;) 

Anonymkode: c5eeb...c59

Mente ikke å være negativ altså. Men er bare virkelig ikke enig at 70b (eller 65 C/D) er medium pupper.  Fant 65D bhene mine da jeg jeg flyttet nå så vet hvor stort der er. 

Anonymkode: d90cb...d3a

• Liker 1
Skrevet

Jeg personlig hadde ikke følt meg særlig kvinnelig med små bryster. Hvorfor provoserer det? Folk er da forskjellig. For meg er store bryster veldig feminint, kvinnelig og sexy. Det gjør ikke meg til verken dum, eller et dårlig forbilde. Tenk litt lenger enn nesen rekker nå da.. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg la inn silikon etter to barn, gikk riktignok fra en fyldig dobbel D til a/b skål som nermest var nabo med navelen.. Fikk beskjed om at jeg ikke hadde bruk for løft men er i dag en stor D - middels E men fortsatt med greit heng.. Så anbefaler absolutt å se på løft før innlegg som du bestemmer deg for å gjøre noe! 😘

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner.

Daenerys, adm.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns voksne kvinner har ansvar overfor oss yngre også- har med signaleffekt osv. Antar TS i alle sine år "har spilt "på puppene sine og nå er det liksom verdens undergang at de endres bitte litt. Btw, hva slags menn er det Ts ønsker å appellere til? Ikke de som er glupe nok til å forstå  at ALLE kropper endres over tid? 

Anonymkode: cbdb3...189

Med en sånn holdning du viser til her, så burde du ikke se tv, lese blader, høre på musikk eller noe annet som har med andre mennesker å gjøre. For alt rundt påvirker alt og alle. Du kan jo ikke ta deg nær av at for eksempel jeg vil ha store silikonpupper. Det er da min sak. Noen kvinner trives med små og det er helt greit det. Men jeg er ikke en av de! Og det er OGSÅ helt greit :) uten at man skal få kjefta huden full og bli beskyldt for både det ene og det andre. Makan til oppførsel.

• Liker 2
Skrevet

Forresten, jeg liker å ta vare på kroppen min. Spise sunt, gå i naturen og holde meg ung. Det gir meg styrke det, å ta vare på meg selv. Det er utrolig viktig å ta vare på sin egen helse, og sin egen kropp og utseendet :)

Hvilke menn jeg tiltrekker meg? Tror du liksom at jeg står å sier ja til alle kåte griser? Hahah, vel.. der tar du feil. Det finnes mannfolk som kan elske damer med store pupper skjønner du.

Skrevet

Personlig synes jeg silikonpupper er penere enn naturlig store pupper. Store pupper vil med årene (amming) henge mer og mer, mens med silikon er det begrenset hvor mye heng du vil få. Du må tho ta brystløft for å få bort hemgen, ikke bare silikon.. Du trenger jo ikke større heller.

Anonymkode: 680ee...c3e

Gjest Daenerys
Skrevet

Trådene er ryddet for personangrep.

Daenerys, adm.

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre har mange fått et veldig forvrengt syn av størrelse på bryster akkurat på grunn av silikon. For mange er derfor naturlig store bryster det som blir sett på som medium, men de er da like store likevel. Kanskje du har gigantiske bryster eller ikke vet hvordan en 70B (eller 65C og 65D som jeg og bruker) ser ut, ikke vet jeg ;) 

Anonymkode: c5eeb...c59

Mener du at 65d er stort? :P det tilsvarer jo f.eks 75b.. Men jaja, da har jeg store bryster da :)

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, Idasweet899 skrev:

Jeg personlig hadde ikke følt meg særlig kvinnelig med små bryster. Hvorfor provoserer det? Folk er da forskjellig. For meg er store bryster veldig feminint, kvinnelig og sexy. Det gjør ikke meg til verken dum, eller et dårlig forbilde. Tenk litt lenger enn nesen rekker nå da.. 

Det finnes ikke kvinnelig å dytte silikon i kroppen.

Anonymkode: de40a...6fb

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at 65d er stort? :P det tilsvarer jo f.eks 75b.. Men jaja, da har jeg store bryster da :)

Bare nysgjerrig. Hvor store er dine? Alder? Heng? hehe

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer du å vri det til at 65 D tilsvarer 75 B? Det stemmer jo ikke i det hele tatt.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personlig synes jeg silikonpupper er penere enn naturlig store pupper. Store pupper vil med årene (amming) henge mer og mer, mens med silikon er det begrenset hvor mye heng du vil få. Du må tho ta brystløft for å få bort hemgen, ikke bare silikon.. Du trenger jo ikke større heller.

Til din orientering vil tyngdekraften innhente alle med alderen, både kvinner og menn. Kvinner som aldri har født barn eller ammet, går heller ikke fri.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Silikon eller ikke... Store pupper er slitsomt. Vondt i  skuldrene og de er stort sett i veien. Dessuten er man uungåelig tyngdekraftutfordret. Uansett hva du velger å gjøre TS, tenk deg godt om først.

Endret av Aztrid
Skrevet

De kommer til å gi deg nakkevondt om du dytter silikon inn i dem.

Anonymkode: e2765...146

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 timer siden, Idasweet899 skrev:

Jeg synes personlig at både små, mellom og store bryster er pent på hver sin måte, uavhengig om de er hengete eller ikke. Jeg forstår at du kan ha dine følelser om hva du føler deg vel med. 

8 timer siden, Aztrid skrev:

Silikon eller ikke... Store pupper er slitsomt. Vondt i  skuldrene og de er stort sett i veien. Dessuten er man uungåelig tyngdekraftutfordret. Uansett hva du velger å gjøre TS, tenk deg godt om først.

Det er sant. 

Endret av piaisabella
Skrevet
3 timer siden, Idasweet899 skrev:

Forresten, jeg liker å ta vare på kroppen min. Spise sunt, gå i naturen og holde meg ung. Det gir meg styrke det, å ta vare på meg selv. Det er utrolig viktig å ta vare på sin egen helse, og sin egen kropp og utseendet :)

Hvilke menn jeg tiltrekker meg? Tror du liksom at jeg står å sier ja til alle kåte griser? Hahah, vel.. der tar du feil. Det finnes mannfolk som kan elske damer med store pupper skjønner du.

Hvis du er veldig opptatt av å ta vare på kroppen din, bør du ikke legge inn silikon. Det er jo et fremmedlegeme, pluss at alle operasjoner innebærer risiko. Synes stadig man hører om noen som må ta ut silikonen...Huff, høres forøvrig forferdelig vondt ut, skjønner ikke folk som klarer det. Hvorfor operere når du har flotte friske bryster ifra naturesn side? Synes det hørs ut som de vil bli for store, og det er ikke fint. Når du skal velge antrekk, vil brystene dominere alt liksom...

Og angående femininitet : har ingenting med bryst størrelse å gjøre. Ja, store bryster kan være feminine, men det kan virkelig mindre bryster også være. Det er noe veldig yndig og feminint over mindre bryster.

Jeg er selv superfornøyd med mine helt naturlige bryster, de strutter og har ingen heng selv om jeg er voksen. Har nok gode gener, men er også flink til å ta vare på meg selv og har alltid brukt god støtte f.eks når jeg trener etc.

Tenk deg godt om ts. Vil være kjipt hvis du opererer deg, og angrer, og ser at de brystene du hadde var perfekte sånn  som de er/var.

Anonymkode: 48711...28c

• Liker 2
Skrevet

vurder heller et brystløft. det tror jeg også du faktisk er nødt å ha, før du evt legger inn silikon. hvis du bare ønsker silikon må du ha enorme proteser for at brystene skal løfte seg og strutte. ellers kommer de til å henge veldig mens protesen enten er høyt oppe, eller ligger i bunn som en sekk. hvis du tar løft, så fjerner de heng og du får naturligvis mindre plass og det skal mindre til for at du skal få struttende bryster. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...