Idasweet899 Skrevet 5. september 2016 Forfatter #21 Skrevet 5. september 2016 6 minutter siden, Silfen skrev: Reduksjon med løft er det som ville vært noe for deg. Å vurdere silikon med gigapupper er jo helt bak mål. Jeg har lyst på større pupper
Stiigen Skrevet 5. september 2016 #22 Skrevet 5. september 2016 De ser veldig bra ut, men for å kunne vurdere dette seriøst så tror jeg du burde legge ut et bilde av disse i sin helhet!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #23 Skrevet 5. september 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ingen som kan svare på det når du poster et bilde med klær på. Med klær ser de supre ut. Anbefaler også brystløft uten silikon, fremfor proteser. Anonymkode: 6fde9...487 Med klær på, kan vi heller ikke vite om det er push-up bh heller Anonymkode: 370cd...a46
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #24 Skrevet 5. september 2016 Puppene kommer jo til å henge like mye selv om du tar silikon. Da må du heller vurdere brystløft. Store silikonpupper kan ofte bli veldig hengte med åra. Kusina mi har store silikonpupper og bruker en str F. De henger så store er de. Ikke særlig pent. Anonymkode: f1401...74e
Jerry Lee Skrevet 5. september 2016 #25 Skrevet 5. september 2016 13 minutter siden, Silfen skrev: Reduksjon med løft er det som ville vært noe for deg. Å vurdere silikon med gigapupper er jo helt bak mål. Syns kanskje det å kalle hennes ønske for "helt bak mål" er litt unødvendig og nedlatende. Støtter forøvrig reduksjon med løft framfor silikon... om 10-15 år. 1
Gjest Jacklost Skrevet 5. september 2016 #26 Skrevet 5. september 2016 (endret) . Endret 5. september 2016 av Jacklost
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #27 Skrevet 5. september 2016 47 minutter siden, Idasweet899 skrev: 75-80 H. Før hadde jeg 100 J.. Had du gått ned 20 cm eller brukte du feil størrelse før? Får selve brystet skal ikke ha noe å si for tallet. Anonymkode: d90cb...d3a
Idasweet899 Skrevet 5. september 2016 Forfatter #28 Skrevet 5. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Had du gått ned 20 cm eller brukte du feil størrelse før? Får selve brystet skal ikke ha noe å si for tallet. Anonymkode: d90cb...d3a Hva mener du? Jeg har slanket meg veldig mye, men selve brystene har kun gått ned 2 størrelser. Men rundt har jeg gått ned MYE ;D 1
Salka Skrevet 5. september 2016 #29 Skrevet 5. september 2016 Ville heller tatt løft enn silikon. Syns de ser mer enn store nok ut, ser for meg store nakke og ryggproblemer om de skulle blitt enda større. Men du må selvfølgelig bestemme selv og ikke la deg påvirke av andre, det viktigste er jo at du er fornøyd. Må gratulere deg med vektnedgangen også, fy fader, det er bra jobba! Det bør du være stolt av! 1
Arabella Skrevet 5. september 2016 #30 Skrevet 5. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts kan med klar fordel operere inn silikon. Problemet med naturlige bryster når de nærmer seg 40 år er at de henger veldig. Hengejur. Opererer du inn silikon vil de stå mer rett ut og se mer innbydende ut. Bildet du la ut er vanskelig å vurdere da de ikke er avbildet fritt, men med bh. Anonymkode: 167a3...c8e En slik betegnelse kunne du spart deg for. Store silikonpupper kommer til å henge med årene, de også. 8
Idasweet899 Skrevet 5. september 2016 Forfatter #31 Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, Salka skrev: Ville heller tatt løft enn silikon. Syns de ser mer enn store nok ut, ser for meg store nakke og ryggproblemer om de skulle blitt enda større. Men du må selvfølgelig bestemme selv og ikke la deg påvirke av andre, det viktigste er jo at du er fornøyd. Må gratulere deg med vektnedgangen også, fy fader, det er bra jobba! Det bør du være stolt av! Takk :D
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #32 Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, Idasweet899 skrev: Hva mener du? Jeg har slanket meg veldig mye, men selve brystene har kun gått ned 2 størrelser. Men rundt har jeg gått ned MYE ;D Det var et ja. Du vet 100 J til 80 H er mer enn 2 størrelser? 80H tilsvarerer 100 E. Anonymkode: d90cb...d3a 3
Idasweet899 Skrevet 5. september 2016 Forfatter #33 Skrevet 5. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var et ja. Du vet 100 J til 80 H er mer enn 2 størrelser? 80H tilsvarerer 100 E. Anonymkode: d90cb...d3a Hehe. Nei Tror ikke jeg trenger å svare på det samme igjen, du har allerede fått svar
piaisabella Skrevet 5. september 2016 #34 Skrevet 5. september 2016 (endret) 1 time siden, Sphere skrev: Naturlig er helt klart best, spør du meg. Det er naturlig at de henger litt etterhvert, og det er ingen turn-off så lenge du ikke må passe deg for hvor du trår. De fleste menn sier at de foretrekker naturlige. Jeg har ennå ikke fått høre at jeg har for hengete pupper av en eneste mann ennå, men det er mulig pga høflighet. Men skit og! :D . Jo vent.. : det var en gang en som sa at han ELSKET hengepupper... og jeg trodde at han hintet til at mine var hengete haha . Tok det som et kompliment!. Jeg kan ikke bruke av min sårbare økonomi til det, men det kan ende med at jeg blir dumpet gang på gang men det får bare bli sånn. Vil en mann dumpe meg pga bryster så kan han jo ikke like meg ellers. Så da får det stå til. Er sikker på at det er mange menn som liker brystene til trådstarter. Og det er sikkert mange menn som vil gi henne samme anbefaling som meg: la de være som de er . Menn: er dere enig med meg? Endret 5. september 2016 av piaisabella 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #35 Skrevet 5. september 2016 Jeg skjønner ikke at du i det hele tatt vurderer silikon. Altså, silikonpupper i H-cup?? Blir ikke pent. Anonymkode: 0e269...485 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #36 Skrevet 5. september 2016 5 minutter siden, Idasweet899 skrev: Hehe. Nei Tror ikke jeg trenger å svare på det samme igjen, du har allerede fått svar Var ikke noe jeg ventet et "svar" på. var mer til opplysning, at du har gått ned mer enn 2 størrelser. Anonymkode: d90cb...d3a 3
Idasweet899 Skrevet 5. september 2016 Forfatter #37 Skrevet 5. september 2016 7 minutter siden, piaisabella skrev: De fleste menn sier at de foretrekker naturlige. Jeg har ennå ikke fått høre at jeg har for hengete pupper av en eneste mann ennå, men det er mulig pga høflighet. Men skit og! :D Jeg kan ikke bruke av min sårbare økonomi til det, men det kan ende med at jeg blir dumpet gang på gang men det får bare bli sånn. Vil en mann dumpe meg pga bryster så kan han jo ikke like meg ellers. Så da får det stå til. Er sikker på at det er mange menn som liker brystene til trådstarter. Og det er sikkert mange menn som vil gi henne samme anbefaling som meg: la de være som de er . Menn: er dere enig med meg? En mann som fortjener deg ( og meg ), bør elske sjela våres, uavhengig av puppe størrelse spør du meg..... :* 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #38 Skrevet 5. september 2016 Er ikke store pupper litt sånn 2001? Jeg ville gått for et brystløft/redusering. Anonymkode: 0fcd0...93f 7
Idasweet899 Skrevet 5. september 2016 Forfatter #39 Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke store pupper litt sånn 2001? Jeg ville gått for et brystløft/redusering. Anonymkode: 0fcd0...93f Jeg ville ikke følt meg feminin om jeg hadde hatt små bryster.. så om puppene mine forsvinner så blir det garantert store silikon pupper på meg jeg syns store pupper er ekstremt sexy og vakkert.
piaisabella Skrevet 5. september 2016 #40 Skrevet 5. september 2016 (endret) 5 minutter siden, Idasweet899 skrev: En mann som fortjener deg ( og meg ), bør elske sjela våres, uavhengig av puppe størrelse spør du meg..... :* Enig. Jeg var 20 år da jeg fikk mitt første barn. Fra å ha helt faste stramme store bryster, så fikk jeg hengete slapp musklatur i brystene etter fødselen. En mann som elsker oss, elsker sjelene våre uavhengig av puppene våre!. Vi må elske vår kropp som den er. Jeg har sett bilder på nettet av damer med hengepupper som ser faktisk ufattelig sexy ut spør du meg. . Tipper mange menn er enig i det. Og jeg synes dine pupper seg fine nok ut. Du har former, og vær glad i dem. Forstår ikke at du vil gjøre noe med det. Så mitt råd: la de være sånn. Endret 5. september 2016 av piaisabella 3
Fremhevede innlegg