Idasweet899 Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 (endret) Hey. Jeg er en kvinne på 27 år, har født 2 barn hvor minste er 3 år og 7 mnd. Jeg har også slanket meg fra 117 kg til 68. Jeg har fremdeles ganske store bryster, men som naturligvis henger litt mer enn før. Jeg vurderer å ta silikon, men mange fraråder meg det. Jeg har ikke fått noen klager fra det motsatte kjønn på mine bryster, men jeg merker selv at jeg skulle ønske meg fastere bryster. er det noen her med erfaring rundt dette? Råd, tips, osv? For meg er det viktig å føle meg vel med mitt ytre! Hvilke ulemper har det hatt å ta silikon, og hvilke fordeler? Tell me all about it!! Dette føler jeg går utover min selvtillit, særlig hvis jeg skal ha sex, da jeg føler at jeg ikke er bra nok, selv om jeg ikke har fått klager.. haha. Endret 6. september 2016 av Idasweet899 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Lurer du på em det du viste bilde av ikke var bra nok? De er fantastiske og du vil ødelgge de med silikon Anonymkode: d90cb...d3a 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Hvis du allerede er fornøyd med størrelsen på brystene, kan det også være en ide å vurdere brystløft uten silikon. Anonymkode: 3bf82...a8e 27
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Ser jo ut til at du har relativt store bryster og jeg kan forstå at du ønsker deg fastere bryster, men hva med et brystløft isteden? Hvis det vil få deg til å føle deg bedre. Anonymkode: db30e...80e 16
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Det er da ingen som kan svare på det når du poster et bilde med klær på. Med klær ser de supre ut. Anbefaler også brystløft uten silikon, fremfor proteser. Anonymkode: 6fde9...487 10
piaisabella Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 (endret) Jeg synes at brystene dine er flotte! . Jeg hadde helt stramme store bryster før jeg fikk barn. De var helt stramme og struttende. Men etter at jeg fødte mitt første barn så ble mine slappere, og hengete. Liker det ikke, men det er for dyrt å operere, så jeg har funnet ut at jeg må bare leve med det, og være glad i kroppen min som den ble. Men jeg sliter akkurat som deg: gruer meg til å ha sex med brystene mine, men har hørt at mannfolk ikke bryr seg så mye om det som man kan tro... Dine bryster er fine nok!. Endret 5. september 2016 av piaisabella 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 Ts kan med klar fordel operere inn silikon. Problemet med naturlige bryster når de nærmer seg 40 år er at de henger veldig. Hengejur. Opererer du inn silikon vil de stå mer rett ut og se mer innbydende ut. Bildet du la ut er vanskelig å vurdere da de ikke er avbildet fritt, men med bh. Anonymkode: 167a3...c8e 1
Sphere Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 16 minutter siden, Idasweet899 skrev: Hey. Jeg er en kvinne på 27 år, har født 2 barn hvor minste er 3 år og 7 mnd. Jeg har også slanket meg fra 117 kg til 68. Jeg har fremdeles ganske store bryster, men som naturligvis henger litt mer enn før. Jeg vurderer å ta silikon, men mange fraråder meg det. Jeg har ikke fått noen klager fra det motsatte kjønn på mine bryster, men jeg merker selv at jeg skulle ønske meg fastere bryster. er det noen her med erfaring rundt dette? Råd, tips, osv? For meg er det viktig å føle meg vel med mitt ytre! Hvilke ulemper har det hatt å ta silikon, og hvilke fordeler? Tell me all about it!! Dette føler jeg går utover min selvtillit, særlig hvis jeg skal ha sex, da jeg føler at jeg ikke er bra nok, selv om jeg ikke har fått klager.. haha :* Naturlig er helt klart best, spør du meg. Det er naturlig at de henger litt etterhvert, og det er ingen turn-off så lenge du ikke må passe deg for hvor du trår. 3
Jerry Lee Skrevet 5. september 2016 #9 Skrevet 5. september 2016 Hei, Ida. Syns du skal la de være. I hvertfall inntil videre. (Noen år!) Du er så flott som du er. ☺ Vil benytte sjansen også til å berømme deg for det du har oppnådd. Det står det respekt av. Virkelig! ☺ 3
Idasweet899 Skrevet 5. september 2016 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Hei, Ida. Syns du skal la de være. I hvertfall inntil videre. (Noen år!) Du er så flott som du er. ☺ Vil benytte sjansen også til å berømme deg for det du har oppnådd. Det står det respekt av. Virkelig! ☺ Awww tusen takk! Det har vært tøft :)) 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #11 Skrevet 5. september 2016 Hvilken str bruker du i bh? Hva brukte du før, og nå? Altså jeg gikk ned fra 94 kg til 60 kg og jeg brukte 80E før, nå bruker jeg 70B/C men de henger sykt mye. Så jeg vurderer brystløft + innlegg hvis de blir mye mindre enn jeg er vant med. Når jeg har på bh med litt push up får jeg like fine bryster som deg, men når jeg tar av bh så henger de jo. Ingen karer har kommentert det, de sier bare husk at hvis du tar så blir de ikke så mye lenger så anbefaler ikke sier gutta. Men jeg selv ønsker fastere og anbefaler deg eller brystløft siden de ser veldig store ut fra før. Anonymkode: 0a6c9...44f 2
Idasweet899 Skrevet 5. september 2016 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken str bruker du i bh? Hva brukte du før, og nå? Altså jeg gikk ned fra 94 kg til 60 kg og jeg brukte 80E før, nå bruker jeg 70B/C men de henger sykt mye. Så jeg vurderer brystløft + innlegg hvis de blir mye mindre enn jeg er vant med. Når jeg har på bh med litt push up får jeg like fine bryster som deg, men når jeg tar av bh så henger de jo. Ingen karer har kommentert det, de sier bare husk at hvis du tar så blir de ikke så mye lenger så anbefaler ikke sier gutta. Men jeg selv ønsker fastere og anbefaler deg eller brystløft siden de ser veldig store ut fra før. Anonymkode: 0a6c9...44f 75-80 H. Før hadde jeg 100 J..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #13 Skrevet 5. september 2016 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hei, Ida. Syns du skal la de være. I hvertfall inntil videre. (Noen år!) Du er så flott som du er. ☺ Vil benytte sjansen også til å berømme deg for det du har oppnådd. Det står det respekt av. Virkelig! ☺ Signeres! Beklager at jeg glemte rosen da jeg svarte. Du har vært vanvittig flink! Anonymkode: 6fde9...487 3
Arabella Skrevet 5. september 2016 #14 Skrevet 5. september 2016 Dette blir litt utenfor tema, men jeg stiller meg undrende til det dere her og ellers på KG skriver om at ingen menn har klaget på eller kommentert noe negativt på kroppen deres. Er det vanlig at noen gjør det, da? Det har aldri jeg opplevd. Det vil si negative kommentarer. 17
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #15 Skrevet 5. september 2016 Jeg synes du har vært flink og ser flott ut! Dropp å legge deg under kniven. Ethvert inngrep innebærer risiko. Tror det er bedre å slå seg til ro med hordan du ser ut. Det er helt naturlig at tyngdekraften virker inn. Om du likevel vil hjelpe naturen litt, anbafeler jeg heller denne https://www.google.no/search?q=push+up+cream+pink&tbm=isch&imgil=Quy8QHVuuOIyIM%253A%253Bwof01oujMcCNMM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Faudreychristian.com%25252Findex.php%25252Fbody%25252Fpush-up-breast-neck-tummy-cream.html&source=iu&pf=m&fir=Quy8QHVuuOIyIM%253A%252Cwof01oujMcCNMM%252C_&usg=__irlYZgGDgBjIziY0aLtKx7SJsUk%3D&biw=960&bih=474&dpr=2&ved=0ahUKEwiO5cW_ofjOAhXKjSwKHRw5AXEQyjcIMg&ei=jmnNV47mOcqbsgGc8oSIBw#imgrc=Quy8QHVuuOIyIM%3A Anonymkode: 5d49e...6fa
Gjest Jacklost Skrevet 5. september 2016 #16 Skrevet 5. september 2016 40 minutter siden, Idasweet899 skrev: Hey. Jeg er en kvinne på 27 år, har født 2 barn hvor minste er 3 år og 7 mnd. Jeg har også slanket meg fra 117 kg til 68. Jeg har fremdeles ganske store bryster, men som naturligvis henger litt mer enn før. Jeg vurderer å ta silikon, men mange fraråder meg det. Jeg har ikke fått noen klager fra det motsatte kjønn på mine bryster, men jeg merker selv at jeg skulle ønske meg fastere bryster. er det noen her med erfaring rundt dette? Råd, tips, osv? For meg er det viktig å føle meg vel med mitt ytre! Hvilke ulemper har det hatt å ta silikon, og hvilke fordeler? Tell me all about it!! Dette føler jeg går utover min selvtillit, særlig hvis jeg skal ha sex, da jeg føler at jeg ikke er bra nok, selv om jeg ikke har fått klager.. haha :* Jeg synes de ser fantastiske ut, mange damer som sikkert hadde villet hatt slike bryster Og godt jobbet med vektnedgangen
Idasweet899 Skrevet 5. september 2016 Forfatter #17 Skrevet 5. september 2016 Tusen takk Jeg får se åssen de ser ut når jeg har gått ned de siste kiloene! Men ser ut at de blir enda.. hehe
Silfen Skrevet 5. september 2016 #18 Skrevet 5. september 2016 Reduksjon med løft er det som ville vært noe for deg. Å vurdere silikon med gigapupper er jo helt bak mål. 25
Charmander Skrevet 5. september 2016 #19 Skrevet 5. september 2016 Først og fremst har du vært veldig flink til å gå ned i vekt, og det er mulig at huden er litt løsere i enkelte partier. Såvidt jeg vet kommer huden til å justere seg litt og bli noe strammere etterhvert. Jeg ville gitt det litt tid, men store bryster er kjempefint og feminint! :D
Jerry Lee Skrevet 5. september 2016 #20 Skrevet 5. september 2016 24 minutter siden, Idasweet899 skrev: Awww tusen takk! Det har vært tøft :)) Det vil jeg tro. DU er tøff som har holdt ut dette. ☺ Og jeg håper du vet at du kan ha inspirert andre med det du har oppnådd. ☺ (Jada...har kikka på bloggene dine i ny og ne... 😉)
Fremhevede innlegg