Gå til innhold

er det mulig å falle for en en ikke synes er kjekk?

aline

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Jeg svarer på det du først spurte om jeg, aline. Ja, klart en kan falle for en som en ikke synes er kjekk. Jeg pleier å styre unna de kjekkeste fyrene, jeg liker dem bare ikke. De moderate utseendemessig men sjarmerende fyrene er de jeg pleier å falle for. Og de blir bare kjekkere og kjekkere etterhvert. Men det må liksom være 'noe' der.

Jeg datet en fyr for en stund siden. Han var ikke blandt de kjekkeste, for å si det mildt. Men jeg likte han godt, likte det han sto for, og verdiene hans. Men så viste det seg at han var sykelig sjalu og en slik egenskap er totalt utiltrekkende, så da jeg fant ut av det, ble det slutt på datingen.

Hm... Hva er det jeg prøver å si? :ler: Hvis du føler at det er 'noe' der, så bare vet du det. Hvis du føler at det ikke er 'noe' der, så dropp det. 'Noe' kommer ikke av seg selv, det bare er der.

Håper du ble litt klokere. Eller kanskje ikke? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... noe må han jo ha skjønt .. ellers kunne han ikke blitt ex.... :ler:

nope, det var nok jeg som etter mye om og men skjønte hans harde forsøk på sjekking.... træg jeg? neeeida!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønska: :klem:

skjønner egentlig hva du mener ja, og noe er det der!!

får litt sug i brystet når jeg fikk mail nå..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he... nå fikk jeg da lurt inn ett lite, veldig lite skult, spørsmål om han hadde dame da.... i en mail.. så da er det bare å vente på svar.... :sjenert: : :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

lurer også på hvorfor i alle dager ikke mannfolk sitter klar ved mailen og venter når han selvfølgelig får mail fra meg!!! :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter med ned sammen med de andre og venter (og krysser).... :sjarmor:

... men mannen får opplagt et bitte lite minus i margen .. i og med at han ikke sitter pal og venter på mailer fra deg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også driver da ei på jobb å sender info mail konstant nå da... TYPISK, vanligvis er hun bare i møter, NÅ sender hun masse mail.. så jeg ser en mail-merke, bykser til og smiler i spenning over mail fra herren, også er det samma masa igjen og igjen!!! :roll::ler: nå gåra i møte, så da kan jeg jo håpe at NESTE mail er fra ham da....

*ser for seg gamle alex's baby som krysser alt* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja??? Hva skjer??? Er dusten gått til lunsj eller? Kunne han ikke drøyd DET til etter han hadde svart kanskje?

Har ikke KG stilt klokka? Står at du sendte innlegg 12:10, men min klokke er halv tolv...

Skjønner de ikke at det er viktige ting vi diskuterer her????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. det var dama med infomailene som gikk til lunsj... han har jo ikke svart ennå...

(og har du ikke stilt KG-klokken din??.. hos meg postet Aline 11:10)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen kan jeg stille klokka til KG? Pc'en min viser jo en time tidligere. Du postet 12:34, står det her. Snodig. Jaja, da har jeg noe å bruke huet på idag.

Jeg vet det var hun som gikk til lunsj, jeg bare lurte på hvor i h... HAN har gjort av seg. Vet han ikke at et helt forum av kvinner venter på hva han har å si???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
.... Vet han ikke at et helt forum av kvinner venter på hva han har å si???
:grinele:

tror kanskje ikke han forventer det nei.... :grinele:

... men, nå er altså klokka mi (den på hånda) 12:27 og jeg har fremdeles ikke fått mail tilbake......

kanskje jeg bæsja heeeelt på leggen med å spør om han hadde dame??? :flau::sjenert::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke få panikk nå Aline- Du vet de aldri svarer når man sitter og venter :ler:

han er

- på møte

- lunsj

- nettet er nede

-sjekker ikke mailen mer en to ganger om dagen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puster lettet ut* .... takk Gamle Alex!! jeg skal prøve å ikke vente.. så kanskje det skjer noe...

men om han ikke svarer i løpet av dagen, ja da blir jeg nok rimelig usikker altså!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...