Gjest ¤Escada¤ Skrevet 4. oktober 2005 #781 Del Skrevet 4. oktober 2005 Grattis med 16 uker idag! Dagene går fort de no.... Snart er d ultralyd og greier! Har ikkje så god peiling på når det begynner å visa på magen... er vel litt inividuelt og men... Koss er det med deg.. begynt å visa noe på magen endå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 6. oktober 2005 #782 Del Skrevet 6. oktober 2005 Siden du ikke gjør det sjæl så får jeg telle ned litt for deg lille havfrue 6 DAGER TIL UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #783 Del Skrevet 6. oktober 2005 Escada: Har fått en liten kul ja Og det er ikke mange buksene jeg kan bruke nå, så jeg har allerede handla litt mammabukser. 2 av de ligger i skape til magen blir skikkelig stor, men jeg kjøpte også ei sånn jogge/kosebukse og et par jeans som jeg alllerede kan bruke Rainbow: 6 dager igjen ja Og jeg er asså såååååå utolmodig I ettermiddag bærer det avsted til jobben igjen. Skal jobbe idag og imorgen. Men ddet er da greit å tjene litt til livets opphold, og jeg trives på arbeidsplassen så jeg kan ikke klage. Men alltid litt surt å kave seg avsted for å jobbe. Mer lyst å krype under et godt pledd og bare sløve foran TV'en ja. Men men, har ikke tid til sånn latskap idag nei gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 6. oktober 2005 #784 Del Skrevet 6. oktober 2005 Innom og :klem: litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. oktober 2005 #785 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nærmer seg ultralyd ja.. Spennende! håper du vil informere om kjønn hvis dere får vite noe om det Goood helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. oktober 2005 #786 Del Skrevet 7. oktober 2005 Å så koselig! Misunner kulen din! Må kosa deg masse i helga då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 8. oktober 2005 #787 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) 4 DAGER TIL UL Jeg måtte bare Å så gøy med kul!!! Det er liksom så mye mer virkelig da Kose deg i helgen vennen Endret 8. oktober 2005 av Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 8. oktober 2005 #788 Del Skrevet 8. oktober 2005 Snart mandag... går hellga bitte litt seint for deg no el? Håpe du har en kjempe fin lørdags kveld vennen! Glede meg t å høra om koss det går på ultralyden etter helga! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter #789 Del Skrevet 8. oktober 2005 En kjempe til dere alle Meteora, Uri, Escada og Rainbow! Og håper helgen deres er super duper 4 dager til UL ja Vi gleder oss sinnsykt Idag har jeg vært kjempeflink. Sambo er på seiltur med jobben, så jeg har benytta sjansen til å ta et skippertak her inne. Jeg har rydda, tørka støv, støvsugd (og da tilogmed sofaen og madrassene, i kriker og kroker som jeg såvidt kom til og i ledningestyret til sambo). Og så har jeg vaska. Så nå er det nydelig rent og pent i @riels lille kjeller!!!! Jeg er så flink, jeg blir helt stolt av meg selv jeg. Tror nesten jeg fortjener en gullmedalje jeg asså Nok skryting... Nå skal jeg straks opp og ta meg en velfortjent dusj før jeg tusler bort på butikken og handler inn litt snax til lørdagskvelden. Ikveld har jeg en date med TV'en og jammen skal jeg kose meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 8. oktober 2005 #790 Del Skrevet 8. oktober 2005 U and me have a date (ja, pluss *E* og Mini og då) tirsdag kl 11:30.. Møtes på den vanligge plassen?? Ønsker deg en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #791 Del Skrevet 9. oktober 2005 U and me have a date (ja, pluss *E* og Mini og då) tirsdag kl 11:30.. Møtes på den vanligge plassen?? Ønsker deg en fin søndag ← Vanlige plassen høres bra ut! See U there En god søndag ønskes deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 9. oktober 2005 #792 Del Skrevet 9. oktober 2005 Gleder meg.. Og det beste av alt, er at jeg kanskje får passepika til å ha *E* og Mini, så da kan vi gjøre som vi vil, og snakke uavbrutt.. Men foreløbig, bare KANSKJE.. Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #793 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg går sånn og gledegruer meg nå, fo nå er det bare 2 dager til UL Jeg gleder meg til å se lykkeliten, men så er jeg redd for at noe ikke er som det skal Men det er jo naturlig å ha slike følelser før UL. Jeg gleder meg mest da Gleder meg.. Og det beste av alt, er at jeg kanskje får passepika til å ha *E* og Mini, så da kan vi gjøre som vi vil, og snakke uavbrutt.. Men foreløbig, bare KANSKJE.. Krysser fingrene ← Blir like kjekt uansett, for de to jentene dine er jo så skjønne :rosasmil: Gleder meg masse til imorgen og minn meg på at jeg må kjøpe en VHS kasett og ha med på ultralyden (vi får med filmen hjem )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #794 Del Skrevet 10. oktober 2005 Åh, snart UL!! Spennande!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 10. oktober 2005 #795 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg går sånn og gledegruer meg nå, fo nå er det bare 2 dager til UL Jeg gleder meg til å se lykkeliten, men så er jeg redd for at noe ikke er som det skal Men det er jo naturlig å ha slike følelser før UL. Jeg gleder meg mest da Blir like kjekt uansett, for de to jentene dine er jo så skjønne :rosasmil: Gleder meg masse til imorgen og minn meg på at jeg må kjøpe en VHS kasett og ha med på ultralyden (vi får med filmen hjem )! ← Det er helt vanlig med slike tanker.. Jeg hadde det og slik.. Men det går så bra atte Skal minne deg på å kjøpe video ja.. Vi har og ULvideo av både *E* og Mini.. De har sett på det noen ganger, og syntes det er så rart at det er DE som er på filmen.. De blir med i morgen, passepika reiste nå nettopp.. Kommer ikke hjem igjen før til helgen Men men... Det går nå fint for det om.. See u soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 10. oktober 2005 #796 Del Skrevet 10. oktober 2005 Heisann! Har du en fin mandag el? Er nok normalt å ha slike føleslsar før ultralyden.. mend går nok sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 10. oktober 2005 #797 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ehm... *kremt* Får visst fri allikevel jeg.. Go'snakka med passepike nr 2 for litt siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #798 Del Skrevet 10. oktober 2005 Uri: Da får vi tatt skikkelig igjen på pratesiden, og kanskje snakket litt graviditet Men du må hilse de to små tullene dine fra meg Escada: Hele svangerskapet består for det meste av blandede følelser. Er nok en øvelse på det å bli forelder, for bekymringer blir det nok av da også Men gleden graviditeten bringer med seg er verdt selv den verste bekymring :rosasmil: Nå har vi vært på 3 visninger derav 2 av husene falt i smak Kanskje det blir hus på oss nå før babyen blir født :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 10. oktober 2005 #799 Del Skrevet 10. oktober 2005 Oi så spennande! På husjakt å greier?!? Skal dokke legga inn bud en plass eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #800 Del Skrevet 11. oktober 2005 1 lang og pinefull dag igjen til ultralyd Oi så spennande! På husjakt å greier?!? Skal dokke legga inn bud en plass eller? ← Vi har ikke helt bestemt oss enda. Må ta en prat med banken ihverfall Har veldig lyst å slå til med et bud, men vil se det ann litt om andre legger inn bud også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå