Gjest uri Skrevet 17. februar 2005 #301 Del Skrevet 17. februar 2005 Rikets Røste var litt kjedelig... Men det kan hende som du sier, at det kommer seg med tiden.. Jeg har digga både Otto og Espen tidligere, så de kan finne på ganske mye kødd.. Syntes ideen om å sette inn diamant når dere gifter dere virker som en kjempe fin ide.. Markerer dagen på den måten Jeg fikk aliansering da jeg fødte eldstejenta. Og da nr 2 kom, fikk jeg en sten til å sette inni, fikk en 3. diamant og, "bare" fordi han elsker meg Så er jo han og en liten unge til tider da Så den ringen minner meg stadig om fødslene, og seff jentene og den snille Mannen min. Any way, hvis vi ikke "prates" mer før i morgen kveld, må du kose deg masse masse masse på julebord, og virkelig vifte med høyrehånden din håper du kommer med rapport på lørdag eller søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #302 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg også har lyst på en alliansering en gang i fremtiden. Kanskje i forbindelse med barn, jubileum eller noe i den duren Jeg titter nok innom dagboka de på ettermiddagen imorgen, og så kommer den fulle og brede rapport i helga Skal vifte masse med høyrehånda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 18. februar 2005 #303 Del Skrevet 18. februar 2005 Julebord nå :klø: Nuvel, vi hadde julelunch på jobb i midten av januar så det går nok greit med julebord oxo Ha en fin kveld @riel, kos deg med god mat og (drikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 18. februar 2005 #304 Del Skrevet 18. februar 2005 Kjapt innom for å ønske deg og FORLOVEDEN en god helg og håper dere får det kjekt på julebord!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #305 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei Leyla og Tubbi! Takk for hilsener. Jeg skal absolutt kose meg ikveld Blir jo på en måte forlovelsesfeiring for meg og typen også dette Ha en god helg begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 18. februar 2005 #306 Del Skrevet 18. februar 2005 Håper dere koser dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 19. februar 2005 #307 Del Skrevet 19. februar 2005 Hallo, hallo! Hvordan gikk det på julebordet? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #308 Del Skrevet 19. februar 2005 Meteora og Tari Det ble litt av en fest igår kveld. Masse god mat (3 retters), 4 bonger til hvær og ellers nok av alt i baren, feststemning, god musikk, feststemte mennesker så absolutt en kjekk kveld. Festen var oppe i båten, og det ble til at vi var der hele kvelden, for plutselig var det blitt alt for sent til å gå på byen. Så det eneste vi var i byen og gjorde det var å kjøpe nattmat. Vi og flere andre hadde bestilt rom, og ble litt overrasket da vi så de. Det var nemlig små lugarer, uten eget bad og med køysenger :o Så det var vel ikke helt det vi hadde forventa, men det gikk bra. Eneste problemet var at det var så bitende kaldt at jeg nesten frøys meg ihjel halve natta. Helt til jeg fikk kavet meg opp for å teste om den ovnen vi hadde fungerte, og heldigvis gjorde den det. Så da fikk jeg tilslutt varmen i meg igjen. Morgenen etterpå var det frokost, og jeg var ganske så redusert etter mangel på søvn. Så det var godt å komme seg hjem etterpå. Vi gikk å la oss, og har sovet i flere timer nå. Litt herlig, og siden det er søndag imorgen går det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #309 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei vennen! Ønsker deg en fornøyelig helg med forloveden din *kose på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. februar 2005 #310 Del Skrevet 19. februar 2005 Hørtes ut som dere virkelig koste dere på julebordet.. En fest i ny og ne gjør godt det Nå skal jeg stikke å se You Have Mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #311 Del Skrevet 19. februar 2005 Vi koste oss masse. Kjekt med en skikkelig fest igan iblandt. Spesielt siden vi ikke er de største festløvene i denne byen Off. Imorgen mp vi pakke, og så skal vi til mamma og spise middag, så da må vi få med oss endel ting ut der. Tenk at neste helg flytter vi :o Tida går så altfor fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 19. februar 2005 #312 Del Skrevet 19. februar 2005 Heihei. Bra du hadde det koselig! :D Føler meg litt dum, men hva er bonger? :oops: Har ikke fått med meg at dere skal flytte, hvor skal dere? Ha en fortsatt fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. februar 2005 #313 Del Skrevet 19. februar 2005 Pssst.. Sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 20. februar 2005 #314 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei @riel - gratulerer med forlovelse :-) Så er det flytting på gang også ? Har dere bygd hus ? Ha en fortsatt fin helg ! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #315 Del Skrevet 20. februar 2005 Tari: Bonger er bare sånne lapper du veksler inn i drikke i baren (verdikupong). Vi skal bo hos mamma når vi bygger hus Men jammen er det noe dritt å flytte Leola: Tusen takk Nei, huset er fremdeles bare prosjektert, men vi skal flytte hjem i kjelleren til na mor for å spare penger til huset er innflytningsklart. Kommer godt med på huslånet det Jeg var og øvekjørte idag. Yeah!!!! Og så var vi ute hos mamma med et flyttelass, og den tradisjonelle søndagsmiddagen. Nå må jeg pakke videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 21. februar 2005 #316 Del Skrevet 21. februar 2005 Oook, skjønner. Enig at det er kjedelig å flytte. Hjalp søsteren min som bor i Bergen for noen mnd. siden og det er et slit. Gøy å bygge hus da! :D Lykke til videre med flyttingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 21. februar 2005 Jo det blir gøy med hus Tari. Men selve byggingen av hus er ikke fult så gøy :oops: Idag er jeg snopesyk Så vi har vært og kjøpt baconchips og sjokoladekjeks :namnamnam: Og så hadde vi en knallgod middag idag. Er det noen spm ønsker å la seg inspirere, så er denne retten både lett og rask å lage: 1 brokkoliblanding (brokkoli, blomkål og gulrøtter) 2-3 ss rømme/ creme fraishe 1-2 ss karripasta løk hvis ønskelig Kjøtt etter eget ønske. Idag brukte jeg kjøttdeig, men det er like så godt med kylling, pølse etc. Sett på stekepanna mens du koker grønnsaker. Hiv på karripastaen og la den frese i ca 1 min, for å få vekk rå smak. Hiv på kjøtt og ev. løk, og la det brune seg litt. Hiv oppi grønnsakene og rømmen, rør godt, og la dette godgjøre seg under lokk i noen minutter. Finn frem den gode apetitten og spis!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 21. februar 2005 #318 Del Skrevet 21. februar 2005 Hm, kanskje jeg lar meg inspirere en dag @riel, det hørtes jo greit nok ut det der... Bortsett fra at jeg aldri har hørt om karripasta :klø: Jasså, flytting og greier Det er gøy med noe nytt da, selv om det virkelig er både jobb og styr før man er på plass.... Ehh, noen av oss kommer aldri helt på plass Nå skal jeg krølle meg foran tv'n med litt lakrisbåter og en ny Henning Mankell bok See U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #319 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei Tubbi! Karripasta eller curry paste som det også er kalt, er en karrribassert pastamasse (ikke pasta som spaghetti, men en slags saus med fast konsistens) som fåes kjøpt i glass, på vanlig og innvandrer butikk. Den finnes i mange smaksvarianter, og er nesten å regne for Inderenes nasjonal spesialitet Kjempegodt til å krydre matretter med! Du rører det bare inn i sauser, kjøtt, grønnsaker, ris etc. Sammen med rømmen gir det en velsmakende kremet saus som fester seg til grønnsakswoken. Setter smak uten at det blir ei eneste stor suppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 21. februar 2005 #320 Del Skrevet 21. februar 2005 Idag er jeg snopesyk Jeg får snart hjem MASSE snop fra Sverige Forøvrig så er du utroligt flink på kjøkken du.. Vil du bli min personlige kokk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå