Cordelia Skrevet 3. september 2016 #1 Del Skrevet 3. september 2016 Japp, da har jeg endelig gjort det, etter ti år på forumet. En dagbok. Kommer jeg til å skrive mye her? Det gjenstår som et stort mysterium. Har vært her ganske mye opp gjennom årene. I det siste har det blitt mer sporadisk. Møtt mange kule brukere, som jeg desverre har hatt dårlig oppfølging med (sorry, fininger). Lørdag; Skulle egentlig ha gjort en hel masse, istedet sitter jeg og koper og dagdrømmer, her inne i prokrastrineringens høyborg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 3. september 2016 Forfatter #2 Del Skrevet 3. september 2016 Herregud, så fint det er ute nå. Sola skinner lavt gjennom trærne og lufta er frisk og klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 3. september 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 3. september 2016 Hva skulle min køntrisang hett? Fuck This Shit! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #4 Del Skrevet 3. september 2016 Næmmen, gratulerer queenie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #5 Del Skrevet 3. september 2016 5 timer siden, Cordelia skrev: Hva skulle min køntrisang hett? Fuck This Shit! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 4. september 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 4. september 2016 18 timer siden, Frøkensina skrev: Næmmen, gratulerer queenie! Thank You! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 4. september 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 4. september 2016 Hm. Søndag. Fått gjort en del, ,men ble litt for rastløs, så måtte komme meg ut litt og ta en kaffe. Er vel friluftslivets dag i dag. Litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke har sprunget i fjellet, savner det virkelig, men det får bli et mål senere. Trenger noe bedre turtøy. Ikke helt glad i disse søndagene, trives i eget selskap, men blir litt mye av det gode i slutten av uka. Gledegruer til ny uke liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 5. september 2016 #8 Del Skrevet 5. september 2016 God mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. september 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 6. september 2016 Den 5.9.2016 at 12.28, Frøkensina skrev: God mandag God Tirsdag tilbake! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. september 2016 #10 Del Skrevet 6. september 2016 Et øyeblikk siden, Cordelia skrev: God Tirsdag tilbake! Takk Fin servering her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. september 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 6. september 2016 Et øyeblikk siden, Frøkensina skrev: Takk Fin servering her Ska're værra, så ska're værra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. september 2016 #12 Del Skrevet 6. september 2016 Jupp Hjelper sikkert på migrenen dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. september 2016 Forfatter #13 Del Skrevet 6. september 2016 Denne her er smertestillende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. september 2016 Forfatter #14 Del Skrevet 6. september 2016 Mett på Tortellini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. september 2016 Forfatter #15 Del Skrevet 6. september 2016 Ser forresten på Live Mø. Kalvekamera, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. september 2016 Forfatter #16 Del Skrevet 6. september 2016 Er det ikke rart hvor lite vi vet om mennesker rundt oss. Venner, kolleger etc.som vi kanskje har en god tone med, og omgåes hver dag. Hvor mange små følelsesmessige kamper har de hver dag liksom? Dette går vi som oftest forbi hverandre med. I det ettertenksomme hjørnet i dag visst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. september 2016 #17 Del Skrevet 7. september 2016 Kan jeg følge? Du er en av mine favoritter på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 7. september 2016 Forfatter #18 Del Skrevet 7. september 2016 8 timer siden, Jacklost skrev: Kan jeg følge? Du er en av mine favoritter på kg Selfølgelig kan du det @Jacklost . Og takk for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 7. september 2016 Forfatter #19 Del Skrevet 7. september 2016 Lang dag, masse rot. That pretty much sums it up. Lengter etter helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. september 2016 #20 Del Skrevet 8. september 2016 Den 6. september 2016 at 19.57, Cordelia skrev: Er det ikke rart hvor lite vi vet om mennesker rundt oss. Venner, kolleger etc.som vi kanskje har en god tone med, og omgåes hver dag. Hvor mange små følelsesmessige kamper har de hver dag liksom? Dette går vi som oftest forbi hverandre med. I det ettertenksomme hjørnet i dag visst. Ja det er sant Cordeliosof Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå