AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #41 Del Skrevet 5. september 2016 2 timer siden, Marillia skrev: Samme her, men nå har jeg et veldig godt forhold til mine søsken og svoger/svigerinne. Jeg skjønner at ts ikke har det, og da er saken likevel litt annerledes. Synes det er rart at ikke deres felles far har sagt noe heller. Jeg har aldri glemt å levere ut invitasjoner/forlagt de, men om det hadde vært meg så hadde jeg ikke sendt en sms, men derimot ringt og lagt meg helt flat og beklaget så mye; og håpte at ts kunne komme på så kort varsel. Felles far? sikker på det ikke er felles mor?? Anonymkode: 6ac4b...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 5. september 2016 #42 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Felles far? sikker på det ikke er felles mor?? Anonymkode: 6ac4b...c96 Nei, her bare antok jeg siden det virket som søsknene ikke var nære. Hadde forsåvidt svart samme om det var felles mor jeg antok. Endret 5. september 2016 av Marillia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #43 Del Skrevet 7. september 2016 Den 5. september 2016 at 10.37, Honey Dew skrev: En pleier da å ha litt på buffer-kontoen, slik at en har råd til uforutsette utgifter En pleier det ja, men jeg har null buffer nå etter jeg gikk et år uten særlig god inntekt. Ikke gidder jeg å ta opp lån for å dra i konfirmasjon heller. Men forstår at meg og deg ikke er helt likt stilt økonomisk for å ta en strofe fra kg: selvinnsikt er en fin bil. Anonymkode: 301b1...70a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. september 2016 #44 Del Skrevet 7. september 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: En pleier det ja, men jeg har null buffer nå etter jeg gikk et år uten særlig god inntekt. Ikke gidder jeg å ta opp lån for å dra i konfirmasjon heller. Men forstår at meg og deg ikke er helt likt stilt økonomisk for å ta en strofe fra kg: selvinnsikt er en fin bil. Anonymkode: 301b1...70a Tusen takk. Det er nettopp det vi har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 7. september 2016 #45 Del Skrevet 7. september 2016 Her har det opp gjennom tidene åpenbart foregått mange dumheter fra begges side. Jeg vil råde deg til å jobbe med frusterasjonen og bitterheten du føler for familien din. Gjerne få hjelp av en proff til å sortere tanker og følelser. Uansett hvor mye galt de har gjort, forbedrer det ikke situasjonen din å være bitter og sint. Du er den eneste som taper på det (og i dette tilfellet konfirmanten). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå