AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Når dere er for første gang med en ny mann og kjønnsorganet hans kommer frem? Altså overrasket i den forstand at organet er stort/lite, uvanlig form eller andre ting som har gjort at dere er blitt overrasket? Anonymkode: 846e9...844
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Ble en gang så overrasket at jeg begynte å le. Haha! Skikkelig mikropenis og jeg klarte ikke slutte å flire. Stakkars fyr, men altså Anonymkode: dae57...5ae 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 En gang.. den var utrolig liten :o klarte heldigvis å IKKE le! Anonymkode: 49990...bc2 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Bare første gang jeg hadde sex og så en erigert penis i levende live for første gang. Da ble jeg litt sånn "wow... skal hele den inni meg? Jeiks" Anonymkode: 3c617...bc2 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Nei,det har jeg ikke. Dere som ler av en manns penis har jeg ikke mye til overs for. Anonymkode: aafbb...8dc 12
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Har blitt overrasket over en særdeles liten, og et par altfor store. Fordi jeg forventer en normal penis. Er vel på samme måte med alt annet. Hadde blitt overrasket du og om dama plutselig dro av parykken og var skalla? Eller om hun ikke hadde pupper? Anonymkode: 7f713...b21
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 Nei har ikke det som jeg kan huske. Har sjelden noen forventninger. Anonymkode: 8aa5b...9b9
Bringebæra Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 (endret) Ja datet en mann og vi havnet til sengs etter en tid. Å fikk sjokk da jeg såg hvor liten den var i erigert tilstand. Nektet å suge han i mørket som han insisterte på. Følte jeg sugde et barn. Så lyset fikk stå på!! Prøvde å ri han. pikken datt bare ut igjen.Håpløst!! Over til misjonæren der han pumpet meg som en gal. Han stønnet og hang over meg helt anpusten. så jeg var skråsikker på at han hadde et hjerteinfarkt. Neida, han fikk orgasme!! Kjente du ikke det? spurte han. Jeg hadde ikke kjent noe annet en at han pushet seg mot meg. kjente ikke pikken inni meg en gang. Dro hjem skuffet. Da han ville møtes igjen, sa jeg en hvit løgn. At han føltes mer som en bror for meg enn en kjæreste. Klarte ikke å skuffe han med å si det han allerede visste selv. Endret 3. september 2016 av Bringebæra 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #9 Skrevet 3. september 2016 9 minutter siden, Bringebæra skrev: Ja datet en mann og vi havnet til sengs etter en tid. Å fikk sjokk da jeg såg hvor liten den var i erigert tilstand. Nektet å suge han i mørket som han insisterte på. Følte jeg sugde et barn. Så lyset fikk stå på!! Prøvde å ri han. pikken datt bare ut igjen.Håpløst!! Over til misjonæren der han pumpet meg som en gal. Han stønnet og hang over meg helt anpusten. så jeg var skråsikker på at han hadde et hjerteinfarkt. Neida, han fikk orgasme!! Kjente du ikke det? spurte han. Jeg hadde ikke kjent noe annet en at han pushet seg mot meg. kjente ikke pikken inni meg en gang. Dro hjem skuffet. Da han ville møtes igjen, sa jeg en hvit løgn. At han føltes mer som en bror for meg enn en kjæreste. Klarte ikke å skuffe han med å si det han allerede visste selv. Da er det vel kanskje på tide å begynne å knipe. Om du ikke greier å kjenne en normalstor penis +/- et par cm så er det du som eier problemt. Anonymkode: 8e584...9f8 3
applestories Skrevet 3. september 2016 #10 Skrevet 3. september 2016 En var veldig stor og en annen hadde veldig trang forhud slik at penisen ble helt skjev og var vanskelig å gjøre noe med. Han hadde aldri hatt sex før, tror jeg var den første kvinnen som så ham naken. Det tok nok en del før han turte å kle av seg foran meg, og det hele var en veldig spesiell opplevelse, og jeg tror det hjalp å se at det ikke var så skummelt å kle av seg for en ung studine på 21 Jeg anbefalte en tur til legen og han hadde tenkt på det lenge. Han fant seg etter hvert en kjæreste på sin egen alder og giftet seg. Det varmer hjertet litt ekstra når han en sjelden gang poster noe på Facebook, og jeg ser forvandlingen han har vært gjennom de siste ti årene 2
Bringebæra Skrevet 3. september 2016 #11 Skrevet 3. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Da er det vel kanskje på tide å begynne å knipe. Om du ikke greier å kjenne en normalstor penis +/- et par cm så er det du som eier problemt. Anonymkode: 8e584...9f8 Normalstor??? under 10 cm?? Nå må jeg le :D Den var mini liten. Menn med peniser på 16-17 cm sier jeg er trang. så tror ikke det står på meg Nei, ikke skyld på oss kvinner at menn har små peniser!! 9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #12 Skrevet 3. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det vel kanskje på tide å begynne å knipe. Om du ikke greier å kjenne en normalstor penis +/- et par cm så er det du som eier problemt. Anonymkode: 8e584...9f8 Hun skreiv jo liten, da bør man gå utifra at den var mindre enn et par cm til/fra. Typisk svar fra menn som ikke tåler å høre at det faktisk finnes de som har veldig små peniser. Anonymkode: 7b603...402 10
Bringebæra Skrevet 3. september 2016 #13 Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun skreiv jo liten, da bør man gå utifra at den var mindre enn et par cm til/fra. Typisk svar fra menn som ikke tåler å høre at det faktisk finnes de som har veldig små peniser. Anonymkode: 7b603...402 Helt enig!! Typisk kritikk fra menn med små peniser. Når du sitter å rir en mann å den detter ut for hver gang du heiser deg opp. Så sier det seg selv at den ikke er verken lang eller tykk! 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #14 Skrevet 3. september 2016 2 minutter siden, Bringebæra skrev: Normalstor??? under 10 cm?? Nå må jeg le :D Den var mini liten. Menn med peniser på 16-17 cm sier jeg er trang. så tror ikke det står på meg Nei, ikke skyld på oss kvinner at menn har små peniser!! Det er ikke så lett å vite hva du mener med liten, de fleste kvinner mener også 13-17 cm er liten. Så ja, på generell basis er det på tide og knipe damer! Anonymkode: 8e584...9f8 1
Bringebæra Skrevet 3. september 2016 #15 Skrevet 3. september 2016 Nei en penis på 15-17 er ikke liten. Den er normal. Når vi begynner å komme oppi 18-19 cm da kan vi snakke om store. 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #16 Skrevet 3. september 2016 Da jeg var rundt 18 år var jeg forelska i en kar og etterhvert havnet vi i senga. Han hadde overraskende liten penis, men for min del var det ingen krise. Det som derimot var skikkelig kleint var at han begynte å mase om penisstørrelsen sin etter akten, om den var bra nok, om jeg hadde ligget med andre menn med større penis osv. det ble en skikkelig killer for min del. Anonymkode: 2e991...6eb 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #17 Skrevet 3. september 2016 Én gang fordi den var svær. Det gikk greit å ha sex, men jeg foretrekker helt klart mindre. Anonymkode: ffe06...49a 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #18 Skrevet 3. september 2016 Bare blitt overrasket en gang. Det var første gang jeg skulle ha sex og aldri hadde sett en ekte penis før. Synes den så for stor ut for meg. Jeg har vert med både små og store peniser, og ingen har overrasket meg. Jeg legger ikke opp en forventning til størrelsen, men en forventning til bruken Anonymkode: be0e7...49c 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #19 Skrevet 3. september 2016 Jeg ble veldig overrasket en gang, da en hadde en kjempestor penis. Jeg var ganske ung, så etter vi hadde hatt sex begynte jeg å gråte fordi jeg var redd for at den hadde viet meg ut skikkelig siden jeg ikke kjente noe under sexen, siden jeg var så full. Anonymkode: eeba2...83b
Linnpinn9 Skrevet 3. september 2016 #20 Skrevet 3. september 2016 Ja. Penisen var både lang og tykk. Ble skremt. Jeg lurte på hvordan dette skulle gå. Med mye glidemiddel gikk det greit, men var nervøs en stund han ikke ville få den inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå