Linnpinn9 Skrevet 3. september 2016 #21 Skrevet 3. september 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei,det har jeg ikke. Dere som ler av en manns penis har jeg ikke mye til overs for. Anonymkode: aafbb...8dc Enig. Det er lavmål. Tenk hvis en mann skulle ledd av deres underliv? 7
Bringebæra Skrevet 3. september 2016 #22 Skrevet 3. september 2016 4 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Enig. Det er lavmål. Tenk hvis en mann skulle ledd av deres underliv? Foretrekker ikke peniser over 17 cm for å si det sånn. Så ikke kom å si at alle kvinner higer etter store peniser. De fleste foretrekker normale på 14-16 cm. Fokuset ligger mer på hvordan den brukes. Var sammen med en mann som hadde 13, 6 cm. å som alltid skulle brutalt "kjør den inn" for det hadde han fått for seg at damer likte. Det ble bare vondt av at han var så brutal så jeg sa i fra. Enda så lærte han ikke. En gang sa han til meg etter å ha trengt inn, å jeg klaget på at det var vondt. "Jeg tror jeg er et hakk for stor for deg"!!? Jeg ga opp. Han skulle bare visst at min forrige kjæreste hadde 19 cm å kom inn i meg med forsiktighet uten klager og smerter fra meg. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #23 Skrevet 3. september 2016 25 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Enig. Det er lavmål. Tenk hvis en mann skulle ledd av deres underliv? Ja,ikke sant. Det med penisstørrelse er jo ganske sårt for mange menn,og når noen da ler så kan jeg tenke meg at noen sikkert går rett ned i kjelleren. Jeg hadde i hvert fall blitt lei meg om en mann hadde ledd av hvordan jeg så ut der nede. Anonymkode: aafbb...8dc 2
Guarana Skrevet 3. september 2016 #24 Skrevet 3. september 2016 Ja, har blitt overrasket over størrelse. En liten fyr hadde DIGER, og en stor fyr hadde liten.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #25 Skrevet 3. september 2016 Aldri blitt overrasket. Penis er penis. Er mer opptatt av mennesket jeg har sex med. Anonymkode: 2e6ba...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #26 Skrevet 3. september 2016 Har blitt overrasket, ikke over størrelse, men mengden av cum! Anonymkode: e7645...827
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #27 Skrevet 3. september 2016 1 time siden, Linnpinn9 skrev: Ja. Penisen var både lang og tykk. Ble skremt. Jeg lurte på hvordan dette skulle gå. Med mye glidemiddel gikk det greit, men var nervøs en stund han ikke ville få den inn. Gikk greit, men syns du egentlig det var godt? Anonymkode: 3766a...b3b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #28 Skrevet 3. september 2016 Jeg måtte faktisk "lete" etter den med blikket da han dro av seg underbuksa. Jeg måtte holde meg for å ikke le, men jeg klarte å komme på en unnskyldning for hvorfor han måtte ut. Tviler på at han selv ser på det som et problem, for han var veldig frempå i sjekkingen. Anonymkode: df344...e42
Gjest vkt Skrevet 3. september 2016 #29 Skrevet 3. september 2016 Jeg er selv ei jente på 20 og har store komplekser for underlivet mitt og mine små nesten ikke-eksisterende pupper. Det er faktisk så ille at jeg ikke har hatt sex ennå pga det. Om en fyr hadde ledd av hvordan jeg så ut naken tror jeg ikke at jeg hadde klart å føle meg vel med kroppen min på en god stund. Og jeg er nærmest sikker på at alle mine venninner og folk rundt meg hadde kalt han en drittsekk og sagt til meg at det ikke var noe galt med meg. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor det skal være greit den andre veien. Er det virkelig så mange som føler en trang til å le av at fyren har en liten penis? Selv før dere faktisk har ligget med ham og ikke vet om han faktisk er god til å tilfredsstille dere eller ikke? Håper jeg aldri kommer utfor en fyr som behandler meg på den måten.
annebanane Skrevet 3. september 2016 #30 Skrevet 3. september 2016 Ble litt overrasket første gang jeg så en som var omskjært, for det er jo ikke akkurat normen i Norge. Men det var jo ikke akkurat sånn at jeg gispet og spurte.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #31 Skrevet 3. september 2016 Ja, klart jeg har blitt overrasket. To ganger faktisk. Han ene hadde gitt uttrykk på forhånd av at han hadde en veldig stor penis. Når vi skulle ha sex viste det seg at den var ganske liten og langt ifra stor. Det gjorde jo ingenting sånn sett, men ble jo skuffet siden jeg hadde forventet en stor når han sa den var stor! Jeg ga så klart ikke uttrykk for at jeg var skuffet eller noe sånt, sånne tanker holder jeg meg for meg selv og det kunne ikke falt meg inn å faktisk le av en annen mann sin penis. Så havnet jeg til sengs med en skikkelig stor mann. Nå snakker jeg nesten to meter høy, brede skuldre, svære hender, altså han var stor, ikke feit. Så automatisk for meg at han sikkert var godt utstyrt også. Penisen var ikke noe særlig stor, men han var flink å bruke den og det var det viktigste, så det var et godt ligg. Så ble jeg også overrasket første gangen jeg hadde sex. En penis liksom. Wow! Anonymkode: 37615...f1f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #32 Skrevet 3. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei,det har jeg ikke. Dere som ler av en manns penis har jeg ikke mye til overs for. Anonymkode: aafbb...8dc Tenkte jeg og. Hva foregår når de sitter å tenker "glad jeg ikke lo".. Herregud Anonymkode: d4924...0f6 1
Jerry Lee Skrevet 3. september 2016 #33 Skrevet 3. september 2016 4 timer siden, applestories skrev: En var veldig stor og en annen hadde veldig trang forhud slik at penisen ble helt skjev og var vanskelig å gjøre noe med. Han hadde aldri hatt sex før, tror jeg var den første kvinnen som så ham naken. Det tok nok en del før han turte å kle av seg foran meg, og det hele var en veldig spesiell opplevelse, og jeg tror det hjalp å se at det ikke var så skummelt å kle av seg for en ung studine på 21 Jeg anbefalte en tur til legen og han hadde tenkt på det lenge. Han fant seg etter hvert en kjæreste på sin egen alder og giftet seg. Det varmer hjertet litt ekstra når han en sjelden gang poster noe på Facebook, og jeg ser forvandlingen han har vært gjennom de siste ti årene En fabelaktig medmenneskelig kommentar. 😀
Gjest Quatre Skrevet 3. september 2016 #34 Skrevet 3. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble en gang så overrasket at jeg begynte å le. Haha! Skikkelig mikropenis og jeg klarte ikke slutte å flire. Stakkars fyr, men altså Anonymkode: dae57...5ae Håper inderlig at selvtilliten hans ikke er ødelagt for alltid. Stakkars mann.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #35 Skrevet 3. september 2016 Overrasket første gang jeg så en emigrerte penisring, hos kjæresten min da jeg var 18. Hadde trodd en stiv penis sto rett iæut fra kroppen, men denne sto altså rett oppover mot magen Så overrasket med ny partner over hvor stor penisen hans er. Kommenterte ingenting noen av gangene, og ville aldri sagt at en mann har liten penis. Man er sårbar som naken og med ny sexpartner, og mye av kroppens utseende påvirker man ikke selv! Anonymkode: 0b7ea...16c
tdm900 Skrevet 4. september 2016 #36 Skrevet 4. september 2016 19 timer siden, Bringebæra skrev: Foretrekker ikke peniser over 17 cm for å si det sånn. Så ikke kom å si at alle kvinner higer etter store peniser. De fleste foretrekker normale på 14-16 cm. Fokuset ligger mer på hvordan den brukes. Var sammen med en mann som hadde 13, 6 cm. å som alltid skulle brutalt "kjør den inn" for det hadde han fått for seg at damer likte. Det ble bare vondt av at han var så brutal så jeg sa i fra. Enda så lærte han ikke. En gang sa han til meg etter å ha trengt inn, å jeg klaget på at det var vondt. "Jeg tror jeg er et hakk for stor for deg"!!? Jeg ga opp. Han skulle bare visst at min forrige kjæreste hadde 19 cm å kom inn i meg med forsiktighet uten klager og smerter fra meg. Han brukte det hue som vill så gjerne, i stedet for det som hjerne han da Kunne umulig bli noe nytelse for deg når han gjør slik. Selv synes jeg det er deilig når den får gli sakte inn i varmen, og kjenne fuktigheten
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #37 Skrevet 4. september 2016 Litt off topic I går kveld trengte jeg litt hjelp med intimbarberingen, ropte på mannen, han hjelper gledelig til med det, hihi Da vi skulle legge oss oppdaget jeg at han hadde tatt alt nedentil, noe han aldri har gjort før, han har alltid vært velstelt der nede men aldri glatt, var en fornøyelse å utføre oralsex uten et eneste hår Anonymkode: 35e3f...9e0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #38 Skrevet 4. september 2016 En gang var jeg med en fra Saudi. Han hadde gigantisk.. når jeg lå der og ventet, knyttet det seg i magen av frykt det gikk bra da. Lurer på hvordan dere vet nøyaktig cm? Tar dere fram målebånd liksom? Anonymkode: e17c9...dfc
Gjest Coolaid Skrevet 4. september 2016 #39 Skrevet 4. september 2016 (endret) 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble en gang så overrasket at jeg begynte å le. Haha! Skikkelig mikropenis og jeg klarte ikke slutte å flire. Stakkars fyr, men altså Anonymkode: dae57...5ae Du gjorde den ikke akkurat større heller.... Endret 4. september 2016 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #40 Skrevet 4. september 2016 En hadde en stor føflekk på pikken, det gjorde at jeg ble litt overrasket. Anonymkode: 85017...612
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå