Gå til innhold

Kvinner som blotter fitta si


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I sommer opplevde jeg ei dame i 50 åra som skamløst blottet fitta si. Selv er jeg 29. Det var ganske spesielt og ikke pirrende i det hele tatt. Noen andre her som har "erfaring" med kvinnelige blottere?

Anonymkode: f2abe...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like sjarmerende som mannlige blottere. Folk flest liker ingen av delene.
Jeg har heldigvis til gode å oppleve dette.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitta er vel et kallenavn for vagina? Jeg vil gjerne høre hvordan man blotter en vagina utenom når man er hos gynekologen :fnise: 

Anonymkode: 95545...85a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fitta er vel et kallenavn for vagina? Jeg vil gjerne høre hvordan man blotter en vagina utenom når man er hos gynekologen :fnise: 

Anonymkode: 95545...85a

Du er ikke alene om det. Kanskje han mener underlivet? En kan da ikke vrenge vagina...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd det, og ikke hørt om noen som har det heller. Har sett en mannlig blotter en gang bare. Tror ikke det er noe som er så veldig vanlig heldigvis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I sommer opplevde jeg ei dame i 50 åra som skamløst blottet fitta si. Selv er jeg 29. Det var ganske spesielt og ikke pirrende i det hele tatt. Noen andre her som har "erfaring" med kvinnelige blottere?

Anonymkode: f2abe...5e2

Hva legger du i blotting? Har du kommet over en nakenbader eller nakensoler eller var det ei som seriøst ble opphisset av å vise seg frem til andre (slik blotting egentlig er definert)?

Anonymkode: df76d...6bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv missliker jeg forøvrig mest kvinner som bruker bikini. Det er virkelig å selge seg - minimal bekledning men samtidig litt reklameplakater for å skape litt opphissende spenning. Helt naken eller badedrakt er bedre.

Anonymkode: df76d...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fitta er vel et kallenavn for vagina? Jeg vil gjerne høre hvordan man blotter en vagina utenom når man er hos gynekologen :fnise: 

Anonymkode: 95545...85a

Morsomt. Men det slår meg igjen at vi latterliggjør menn som opplever uønskede seksuelle handlinger. Hadde du kjørt tilsvarende vits om en 29 år gammel jente skrev at en mann i 50 årene viste henne pikken sin?

Anonymkode: 76837...1ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt. Men det slår meg igjen at vi latterliggjør menn som opplever uønskede seksuelle handlinger. Hadde du kjørt tilsvarende vits om en 29 år gammel jente skrev at en mann i 50 årene viste henne pikken sin?

Anonymkode: 76837...1ac

 

:tommelopp:

 

 

Anonymkode: f2abe...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt. Men det slår meg igjen at vi latterliggjør menn som opplever uønskede seksuelle handlinger. Hadde du kjørt tilsvarende vits om en 29 år gammel jente skrev at en mann i 50 årene viste henne pikken sin?

Anonymkode: 76837...1ac

TS skriver at det var "ganske spesielt og ikke pirrende". Man får ikke akkurat inntrykk av at ts føler seg forulempet eller krenket her. 

Jeg er kvinne, og opplevde en gang en mannlig blotter. Syns ikke det var skummelt eller noe slikt, syns bare det var litt sært. Helt greit for meg om noen spøker med det. 

Anonymkode: 0a2f7...10a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når unge mennesker snakker om blotting blir jeg litt mistenksom. De har det med å seksualisere all nakenhet. Også det å snakke om det var pirrende eller ikke bekrefter vel det. Hvordan vet han at kvinnen var en blotter? Når det gjelder menn er det jo lettere å se. Seksualiseringen av generell nakenhet understrekes vel også av at en del yngre snakker om blotting om nakne mennesker selv når det ikke er noe seksuelt.

Anonymkode: df76d...6bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt. Men det slår meg igjen at vi latterliggjør menn som opplever uønskede seksuelle handlinger. Hadde du kjørt tilsvarende vits om en 29 år gammel jente skrev at en mann i 50 årene viste henne pikken sin?

Anonymkode: 76837...1ac

Dette er litt typisk KG. Hvis man påpeker at vagina ikke er det samme som et underliv så er det automatisk sånn at man latterliggjør folk som blir utsatt for blotting. Hvis du prøver å lese innlegget mitt en gang til er det ikke en eneste kommentar til TS sin situasjon, men til ordet TS brukte. Jeg ville veldig gjerne vite hvordan noen kan vise frem en vagina når man ikke er hos gynekologen. Jeg hadde sagt akkurat det samme om noen sa at en mann blottet prostataen sin eller noe annet som ikke synes utenpå kroppen til en mann. Livet er ikke svart/hvitt kjære deg. 

Anonymkode: 95545...85a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv missliker jeg forøvrig mest kvinner som bruker bikini. Det er virkelig å selge seg - minimal bekledning men samtidig litt reklameplakater for å skape litt opphissende spenning. Helt naken eller badedrakt er bedre.

Anonymkode: df76d...6bc

Jeg kan virkelig ikke annet enn å gå ut fra at du prøver å være morsom her.

Anonymkode: 4834d...e3a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

I sommer opplevde jeg ei dame i 50 åra som skamløst blottet fitta si. Selv er jeg 29. Det var ganske spesielt og ikke pirrende i det hele tatt. Noen andre her som har "erfaring" med kvinnelige blottere?

Anonymkode: f2abe...5e2

Er det forskjell på om kvinnen er hadde vært en lekker vakker kvinne på 20 eller som kvinnen som beskrevet her? Barer lurer på om de et større toleranse dersom "kroppen er riktig" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest steinbukk79

Dersom en dame sitter på en barkrakk, truseløs under miniskjørtet, å noen sitter på vanlige stoler å ser "rett hjem", er dette da blotting ? Ingen som klager da, man nyter synet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, steinbukk79 skrev:

Dersom en dame sitter på en barkrakk, truseløs under miniskjørtet, å noen sitter på vanlige stoler å ser "rett hjem", er dette da blotting ? Ingen som klager da, man nyter synet

Dette er ikke blotting. Mannen derimot er en kikker, pervo eller begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Coolaid skrev:

Dette er ikke blotting. Mannen derimot er en kikker, pervo eller begge deler. 

Så det er det du tror damene her inne vil svare? :klo:

Anonymkode: 4834d...e3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...