Gjest Baremenneske Skrevet 2. september 2016 #1 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Er en dame født i -76, som savner flere å kunne skrive/skravle med om det meste... Kunne tenkt meg skrive litt først sånn at man kunne bli litt kjent sånn -allfall i starten. Er litt rolig av meg og trenger litt følelsen av "trygghet" før jeg liksom vil åpne meg helt for noen...Slitt litt med å bli holdt utenfor da jeg var ung og med selvtillit.. Ellers har jeg som regel bra humør og tar ikke alt så blodig alvorlig og seriøst hele tiden, men er også en som kan lytte og er ansvarsfull når det gjelder. Har egentlig mange intr...Liker dyr, musikk, danse, kose seg med vin eller kaffe, turer/reise,natur, gå tur, svømme, foto,bake litt, lese, film, litt museumsbesøk, litt shopping, litt interiør, og pusle med litt forskjellig..Ville vært veldig hyggelig om noen ville skrive😊 Endret 2. september 2016 av Baremenneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummi_mamma Skrevet 3. september 2016 #2 Del Skrevet 3. september 2016 Hei. Jeg vil gjerne skrive med deg. Bor i Hedmark.=) Send meg gjerne en pm.=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Handymanhedmark Skrevet 3. september 2016 #3 Del Skrevet 3. september 2016 Send gjerne en pm hvis du vil ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå