Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Og hun velger Linda som velger Laila som storbonde og hun velger en av Oslo guttene

Det går nok ikke. Nå som de bare er to gutter igjen etter søndagen så er vel begge de sikret plass i finaleuken. I tillegg får en tre jenter inn i finaleuken.

Ali og Stine var jo blitt venner igjen nå i ettertid og snakker mye sammen. Kanskje det betyr at Ali vinner hele farmen og derfor ikke bærer nag til Stine lengre over valget hun tok angående førstekjempe. Kanskje det valget faktisk er en av grunnen til at Ali står igjen som vinner av farmen, og at Marius eller Simen ryker ut på søndag etter tvekampen.

Mye kanskje og spekulasjoner, men er jo en mulighet :P

Ser ikke for meg at Laila er veldig rask i hinderløypen som kommer i finaleuken, så der er det jo en mulighet for at hun ryker. Nivået på dem som kommer til finalen i år er vel det laveste så langt jeg kan huske. Har alltid vært en eller to svært sterke personer som har kommet til finaleuken.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 timer siden, Faith- skrev:

Der mistet nok Åsta mange tilhengere

Heldigvis betyr antall "tilhengere" lite i dette programmet.

Skrevet

Er det noe video det man kan se valget Stine tok? Fikk ikke sett i går og får ikke se på lørdag.

Anonymkode: 2c4c3...704

Gjest Jacklost
Skrevet
7 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Det går nok ikke. Nå som de bare er to gutter igjen etter søndagen så er vel begge de sikret plass i finaleuken. I tillegg får en tre jenter inn i finaleuken.

Ali og Stine var jo blitt venner igjen nå i ettertid og snakker mye sammen. Kanskje det betyr at Ali vinner hele farmen og derfor ikke bærer nag til Stine lengre over valget hun tok angående førstekjempe. Kanskje det valget faktisk er en av grunnen til at Ali står igjen som vinner av farmen, og at Marius eller Simen ryker ut på søndag etter tvekampen.

Mye kanskje og spekulasjoner, men er jo en mulighet :P

Ser ikke for meg at Laila er veldig rask i hinderløypen som kommer i finaleuken, så der er det jo en mulighet for at hun ryker. Nivået på dem som kommer til finalen i år er vel det laveste så langt jeg kan huske. Har alltid vært en eller to svært sterke personer som har kommet til finaleuken.

Hvor har du det fra?

Skrevet
18 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Det går nok ikke. Nå som de bare er to gutter igjen etter søndagen så er vel begge de sikret plass i finaleuken.

Say what? Noen nye regler her som du vet om som ingen andre kjenner til?

• Liker 1
Skrevet (endret)
14 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Hvor har du det fra?

3 minutter siden, Leifern skrev:

Say what? Noen nye regler her som du vet om som ingen andre kjenner til?

Har det fra denne tråden, sikker kilde med andre ord :fnise:

Står noen sider bak ett sted uten at jeg kan bekrefte/avkrefte om det stemmer.

Edit:

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1049843-farmen-2016/?page=78#comment-18935478

Endret av PhilosopherSe7en
Skrevet
15 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Har det fra denne tråden, sikker kilde med andre ord :fnise:

Står noen sider bak ett sted uten at jeg kan bekrefte/avkrefte om det stemmer.

Edit:

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1049843-farmen-2016/?page=78#comment-18935478

Det har i hvert fall aldri vært slik før.

I 2014 ble det f.eks. gjort til et poeng at Olav ble sikret finaleuke siden Finn ble den siste storbonden, dermed kunne ikke de to gjenværende mennene havne i kamp.

I 2010 var vinneren Leif-Birger eneste mann i finaleuka.

I 2008 var det også kun én mann, eller "mann" i finaleuka, Torkel Torve, som røk ut først av alle i melkespannkonkurransen.

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Testosteron skrev:

Det skal være minst to gutter i finaleuka, og nå er det bare tre igjen, så det betyr at de to siste er garantert en plass i finaleuka.

Er det noe du vet, eller noe du tror? Kilde? Det har aldri vært slik før i hvert fall.

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Leifern skrev:

Det har i hvert fall aldri vært slik før.

I 2014 ble det f.eks. gjort til et poeng at Olav ble sikret finaleuke siden Finn ble den siste storbonden, dermed kunne ikke de to gjenværende mennene havne i kamp.

I 2010 var vinneren Leif-Birger eneste mann i finaleuka.

I 2008 var det også kun én mann, eller "mann" i finaleuka, Torkel Torve, som røk ut først av alle i melkespannkonkurransen.

Kan ikke huske at det har vært slik tidligere selv, men nå har aldri farmen gjort så sterkt inntrykk på meg at jeg husker fra sesong til sesong heller.

Som sagt, var @Testosteron som sa det var slik, så kanskje han kan utdype selv om der er noen nye regler på det.

Skrevet

Så vidt jeg vet så er det meste lov i et spill så lenge man følger reglene, noe Stine gjorde når hun valgte førstekjempe. Man, lar ikke andre vinne selv om man er venner, unntaket er kanskje når man spiller mot små barn. I går fikk vi virkelig bevist hvem som er barna i dette spillet :babyjente::babyjente::babyjente:

• Liker 4
Skrevet

Synes disse gutta er noen sytepaver med lite selvinnsikt. De har vært like "slemme" selv og kun tenkt på seg selv, og så blir de sutrete fordi de ikke får vilja si. Synes det var smart av Stine å bryte opp gutta. Synes det kun er Laila igjen som fortjener å vinne.

• Liker 4
Skrevet

Tv 2 har vel egentlig ikke vært så veldig heldige med deltakerne, i denne sesongen. Seerne har vel lettest for å huske bråkebøtter og kranglefanter. Uten noen særlige slike kandidater, så blir dette showet veldig uinteressant og kjedelig.

Det har jo vært alt for få "bøller" og "rabagaster" i år. :tongue:
Så det er ikke særlig merkelig, dersom en del seere ikke gidder å følge med like mye...

Anonymkode: c372f...4c8

• Liker 1
Skrevet

Godt gjort av Stine å splitte opp Olsenbanden, håper bare ikke hun har gravd sin egen grav...

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tv 2 har vel egentlig ikke vært så veldig heldige med deltakerne, i denne sesongen. Seerne har vel lettest for å huske bråkebøtter og kranglefanter. Uten noen særlige slike kandidater, så blir dette showet veldig uinteressant og kjedelig.

Det har jo vært alt for få "bøller" og "rabagaster" i år. :tongue:
Så det er ikke særlig merkelig, dersom en del seere ikke gidder å følge med like mye...

Anonymkode: c372f...4c8

Der er 3 bøller der inne nå

Skrevet

Hva var det Burhan kalte Stine? Hans største samtalepartner. Nå viser det seg at det var hun som påvirket ham til å velge Oddvar som førstekjempe:

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-oddvar-om-drama-rundt-stine-avtaler-er-til-for-aa-brytes/a/23855235/

Og imens drev hun og flørtet med Oddvar velvitende at skulle han ryke ut ville han mest sannsynlig velge henne som storbode. Sikkert derfor også. Hun har planlagt nøye, hun har planlagt godt. Hun har brukt dem som brikker i et puslespill for å vinne. 

Jeg håper det er Laila som vinner. Ikke Stine.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Der er 3 bøller der inne nå

Ingenting med bøller å gjøre, bare sleipe åleglatte fløtepuser

Anonymkode: a0c84...d0f

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, teblad skrev:

Hva var det Burhan kalte Stine? Hans største samtalepartner. Nå viser det seg at det var hun som påvirket ham til å velge Oddvar som førstekjempe:

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-oddvar-om-drama-rundt-stine-avtaler-er-til-for-aa-brytes/a/23855235/

Og imens drev hun og flørtet med Oddvar velvitende at skulle han ryke ut ville han mest sannsynlig velge henne som storbode. Sikkert derfor også. Hun har planlagt nøye, hun har planlagt godt. Hun har brukt dem som brikker i et puslespill for å vinne. 

Jeg håper det er Laila som vinner. Ikke Stine.

Dette er ren spekulasjon

Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting med bøller å gjøre, bare sleipe åleglatte fløtepuser

Anonymkode: a0c84...d0f

Jeg synes de er bøller

Skrevet
5 timer siden, Leifern skrev:

Er det noe du vet, eller noe du tror? Kilde? Det har aldri vært slik før i hvert fall.

Stine sa det til Åsta og Sofie da de kranglet etter førstekjempevalget. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...