Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
8 minutter siden, Salka skrev:

Haha, eller hotel Cæsar! Rene Jenny-dramaet jo. :fnise: Håper Simen velger Marius og slår ham til helvete ut. Jeg liker ikke Marius. Simen tør sikkert ikke ta Ali siden han er så rå på øksa. 

Hvor Åsta og Marius er Jenny og Kai mens Stine og Laila er Eva og Juni (Oddvar var Kapoor) :laugh:

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

For en barnslig oppførsel, tror de at de er på leirskole!?!

Heia Stine

Skrevet

Stine gjorde det rette. Hun hadde selvsagt blitt sendt hjem av den såkalte alliansen når den tid kom. Stine skjønte det og tok konsekvensen av det. 

Anonymkode: fd2c4...5d8

• Liker 15
Skrevet (endret)
30 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Likte Åsta helt til nå.. herregud for en oppførsel på disse barna :roll:  

Helt enig. Jeg liker Laila mer og mer. Hun virker som en god person.

Når det først ble en av gutta var det kjipest at Simen ble valgt, syns jeg.

Men herregud; GET OVER IT! Hvor lenge skal de sutre over dette, når de selv vet at dette er et spill. Syns det var fantastisk av Stine å velge en gutt. Syns det var ekstremt deilig å se latterlige grimasene når de innser at Olsenbanden blir brutt:P

De konspirerte selv for å få ut både Lasse og Oddvar. Hvor hyklerske er det mulig å bli!? Hun virker å være et par hakk mer reflektert enn denne femmerbanden..

Nå godtar jeg bare 4 stk som vinnere av  Farmen; Stine, Laila, Linda og Sophie (hun virket litt mer moderat i kritikken). De andre er bare patetiske, barnslige og latterlige.

Jeg tror heller ikke Stine skal være kjemperedd for neste uke. Blir hun 1.kjempe kan hun alltids velge Linda som 2.kjempe. Veldig gode vinnersjanser, med mindre hun besitter mye kunnskap.

Må legge til at det som skjer på slutten der, hvor Stine sier at de ikke møter blikket hennes og isåfall så er det med steinansikt, så er det ren psykisk terror. Noe som hører hjemme i jenteklikker på ungdomsskolen.

Endret av mann_86
  • Liker 10
Skrevet

Jaja, da ble det nå hvertfall action og drama selv om Lasse røk ut. Hvem skulle vel trodd det? :ler: 

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, Zalo2 skrev:

Hva er de gutta der innbiller seg da, at de liksom er fritatt fra å bli valgt som førstekjempe? Please

De tre forventet vel at de andre skulle ta hensyn til at de var kompiser og gi dem fritt leide til finalen..

Noen som tipper Ali -> Øksekast, med Ali som vinner?

Ellers spår jeg at ukesoppdraget blir sabotert og at Stine i neste omgang blir valgt til førstekjempe. Deretter velges Linda som andrekjempe, hvor det kjempes i melkespann. Stine vinner og Laila velges som storbonde. Deretter blir Marius valgt til førstekjempe og møter Ali, som igjen velger øksekast og havner i finalen.

• Liker 4
Skrevet

Heia Stine, Laila og Toten!

Sååå lite skulle det til før Olsenbanden, Åsta og hun siste (som jeg ikke husker hva heter) beviste det jeg har trodd hele tiden; Nemlig  at de er noen røvsleikere alle sammen.  

Anonymkode: 7c2a5...787

• Liker 7
Gjest Jacklost
Skrevet

Det rare og uventede skjer, jeg begynner å heie på Laila o.O Jeg håper Laila og Stine havner i finalen

Skrevet

De skulle hatt likt antall grener å kjempe i som kamper det er. Etterhvert som en gren blir valgt så krysses den ut i fra listen. Blitt mer spenning å se på da når det ikke velges det samme om og om igjen.

• Liker 4
Skrevet

Kjenner jeg  ble små forelsket i Stine nå,

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, Faith- skrev:

Deretter blir Laila storbonde og vi kan si farvell til enda en i olsenbanden! 

Det skal være minst to gutter i finaleuka, og nå er det bare tre igjen, så det betyr at de to siste er garantert en plass i finaleuka.

Skrevet

Husker da Stine ble valgt som førstekjempe at jeg ble imponert over hvor bra hun tok det. Ingen sure miner der nei, hun ble jo veldig gode venn med velgeren også (Oddvar). Synes de andre har noe å lære av henne der altså! 

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Testosteron skrev:

Det skal være minst to gutter i finaleuka, og nå er det bare tre igjen, så det betyr at de to siste er garantert en plass i finaleuka.

Hva slags dum regel er dette?:ohmy:

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Testosteron skrev:

Ahhh.... Kjipt! Hadde ikke fått med meg at det var en regel. I så fall tror jeg fort Stine kan bli andrekjempe siste uken med vanlig kamp. Men krysser fingrene for at hun klarer det! :) 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Faith- skrev:

Ahhh.... Kjipt! Hadde ikke fått med meg at det var en regel. I så fall tror jeg fort Stine kan bli andrekjempe siste uken med vanlig kamp. Men krysser fingrene for at hun klarer det! :) 

Dette er uke 8, men blir det 11 uker som i fjor? Isåfall er det 3 tvekamper til.

Skrevet

Synes det var riktig valg å ta en fra Olsenbanden. 

Reaksjonen deres viser at det var riktig valg. Føler reksjone var klippet ut av baneskolen. Der de "populære" kan si og mene hva de vil, og går man mot disse så blir man fryst ut. Selv om gjengmentaliteten ikke er logisk eller fornuftig sett med nøytrale øyne. Gjengen ser ber seg og sine.

i tillegg er Simen over 30 år og burde også se seg selv og gjengen og klikkdanelsen.

Dette er ingen leirskole.

Anonymkode: 1da90...f18

• Liker 16
Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg håper virkelig at "Olsenbanden", Åsta og Sofie synes det er flaut å se denne episoden i dag! Jeg blir seriøst så provosert at det nesten gjør vondt i kropøn liksom. For en gjeng med barnslige sutrehuer. Og Åsta sier gang på gang at Simen fortjener det så inderlig, så Stine bør ikke tenke på at han er en stor konkurrent. Eeeh... Hva med Oddvar? De "tvang" Burhan til å velge Oddvar fordi??? Herregud.. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
24 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Det rare og uventede skjer, jeg begynner å heie på Laila o.O Jeg håper Laila og Stine havner i finalen

Helt enig! 

Skrevet (endret)
14 minutter siden, mann_86 skrev:

Dette er uke 8, men blir det 11 uker som i fjor? Isåfall er det 3 tvekamper til.

De snakket i denne episoden om at det var 5 stykk i finalen. Nå er de 8 og da blir det som du sier 3 kamper til.

- En av guttene ryker denne uken

- Neste uke tror jeg Stine blir førstekjempe, men kanskje vinner over Linda. 

- Uken etter det tror jeg da Laila blir storbonde. Jeg hadde jo da håpet at det kunne bli guttekamp igjen, men det går vist ikke. Så da tipper jeg hun velger Åsta og Stine blir andrekjempe.

Deretter begynner finaleuken med de som er igjen. 

Endret av Faith-
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...