Gå til innhold

Tv serier som er kanselert/avsluttet som du vil skal komme tilbake?

Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Ikke med fortollingsgebyr på 100-120. Da blir prisen 619,20+100(120)=719,20)739,20.

Ta med at du får norske forbrukerrettigheter og kjent pris. 

Billigst er ikke alltid (enklest og) best.

Har kjøpt ting til over 500 før der før, portoen bruker ikke å være så dyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ha igjen He-Man, Wheeled Warriors, og Shagma fra det glade 80-tallet! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Winza skrev:

Fortollingsgebyret er ikke porto.

Noen ganger er man heldig og varen går igjennom som om den var under 350,- og du slipper moms og gebyrer. Men når disse rettmessig legges til, blir det billigere på CDON 

Blu-ray har bedre kvalitet enn DVD, både på bilde og lyd. Dog er mange serier filmet/laget i DVD kvalitet, så da selges bare serien i DVD kvalitet.

Avhengig av utstyret (spiller/forsterker/TV) som brukes til oppskalering, vil man få ulik kvalitet på bildet fra DVD platen. Kvaliteten på selve DVD (og Blu-Ray) kan også variere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 17.28, Krøllalfa skrev:

Ånei!!!!!!  Nedtur 😫

Jaaaa! Hvorfor vil de gjøre noe sånt?!?! Jeg ser ikke på mange serier, men Lucifer er briljant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, Winza said:

Portoen er jo ikke en gang nevnt i det innlegget! Den kommer i tillegg oppå den prisen der!

Anonymkode: 13345...036

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

The knick

Hannibal

Firefly

Kanskje også Helix, selv om det egentlig ikke var sååå bra, men litt bra var det og en siste sesong med en ordentlig avslutning kunne vært greit.

Anonymkode: 7161b...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Expanse og Battlestar Gallactica.

Anonymkode: 029bb...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
6 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Fortollingsgebyret er ikke porto.

Noen ganger er man heldig og varen går igjennom som om den var under 350,- og du slipper moms og gebyrer. Men når disse rettmessig legges til, blir det billigere på CDON 

Blu-ray har bedre kvalitet enn DVD, både på bilde og lyd. Dog er mange serier filmet/laget i DVD kvalitet, så da selges bare serien i DVD kvalitet.

Avhengig av utstyret (spiller/forsterker/TV) som brukes til oppskalering, vil man få ulik kvalitet på bildet fra DVD platen. Kvaliteten på selve DVD (og Blu-Ray) kan også variere.

Hun får velge det hun synes er best da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin (probably) saves the world. Var en rar serie, men syns den var et frisk pust innimellom alle andre rare serier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stalker

the mentalist

the mysteries of Laura 

benched 

ååå jeg savner dem alle 😢

Anonymkode: a3708...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner Wayward pines, Heroes og Timeless.

Sikkert også mange flere, men de tre kommer nå først i tankene mine. Ellers er jeg i sorg at Lucifer ikke får en ny sesong :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lucifer, White Collar, ellers håper jeg at Netflix får reddet Designated Survivor gjennom forhandlinger. 

Anonymkode: a61eb...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Winza
3 timer siden, Drizzt skrev:

Jeg savner Wayward pines, Heroes og Timeless.

Sikkert også mange flere, men de tre kommer nå først i tankene mine. Ellers er jeg i sorg at Lucifer ikke får en ny sesong :(

Timeless er ikke kanselert enda så der er fortsatt en liten sjanse :)

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lucifer, White Collar, ellers håper jeg at Netflix får reddet Designated Survivor gjennom forhandlinger. 

Anonymkode: a61eb...8fd

Samme her, de kan ikke avslutte serien på den måten! Jeg trenger en slik spennende og nervepirrende serie i livet sitt :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Timeless er ikke kanselert enda så der er fortsatt en liten sjanse :)

Samme her, de kan ikke avslutte serien på den måten! Jeg trenger en slik spennende og nervepirrende serie i livet sitt :Knegg:

Er den ikke? Jeg leste for en stund siden at den skal ikke fornyes for en ny sesong. Nå Googlet jeg litt og så at det blir 10 episoder til denne sommeren :) Huff, bra de reddet skinnet denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...