Maleficenta Skrevet 25. oktober 2017 #261 Del Skrevet 25. oktober 2017 8 timer siden, Poppie skrev: Sarah Michelle Gellar, ikke Sarah Jessica Parker. Er fan av hun første, men ikke hun andre så måtte bare presisere Enig i at "Ringer" var bra, synd den ble kansellert. Sarah michelle gellar mente jeg jo. Sorry trodde det var det jeg hadde skrevet. Uups. Irriterer meg litt at jeg ikke kommer på hva den andre serien jeg tenkte på het Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. oktober 2017 #262 Del Skrevet 25. oktober 2017 19 minutter siden, Maleficenta skrev: Sarah michelle gellar mente jeg jo. Sorry trodde det var det jeg hadde skrevet. Uups. Irriterer meg litt at jeg ikke kommer på hva den andre serien jeg tenkte på het Når gikk den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 25. oktober 2017 #263 Del Skrevet 25. oktober 2017 18 hours ago, Maleficenta said: Ringer ja men ikke switched at birth. Begge seriene jeg tenker på var sån thrilleraktige The lying game? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober 2017 #264 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, Uhumskheter skrev: The lying game? Jaaa 😀 Endret 25. oktober 2017 av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 25. oktober 2017 #265 Del Skrevet 25. oktober 2017 Det er mange år siden det gikk men jeg likte den norske realityserien "Mulvarpen". Siden ingen kunne stole på noen kunne ingen heller lage allianser eller ødelegge. Det var spennende 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. oktober 2017 #266 Del Skrevet 25. oktober 2017 41 minutter siden, *Emma* skrev: Det er mange år siden det gikk men jeg likte den norske realityserien "Mulvarpen". Siden ingen kunne stole på noen kunne ingen heller lage allianser eller ødelegge. Det var spennende Høres interessant ut, hvor og når gikk den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober 2017 #267 Del Skrevet 25. oktober 2017 1 time siden, *Emma* skrev: Det er mange år siden det gikk men jeg likte den norske realityserien "Mulvarpen". Siden ingen kunne stole på noen kunne ingen heller lage allianser eller ødelegge. Det var spennende Åja det husker jeg såvidt. Var ganske spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 26. oktober 2017 #268 Del Skrevet 26. oktober 2017 (endret) 12 timer siden, Winza skrev: Høres interessant ut, hvor og når gikk den? Gikk på TVNorge. Det var en gjeng som skulle ta seg gjennom diverse oppgaver på en reise. En av dem var en muldvarp som forsøkte å sabotere for de andre. På slutten av hver episode satt alle (hver for seg alene) og svarte på masse spørsmål om hvem de trodde var mulvarpen. (Type hvem delte mulvrpen hotell m da vi var i Madrid? Osv.) Den som hadde færrest riktige gikk ut hver gang. Fordi alle gjerne ville ha flest riktige og ikke røpe hvem de trodde var Mulvarpen var det flere deltakere som prøvde å sabotere oppdrag. De ville at de andre skule mistenke dem og dermed få mange feil på sine svar. De kunne samarbeide m andre men ville jo da ikke vite om den de samarbeidet m var Mulvarpen og sånnsett ville lyve for en.....Seerne visste heller ikke hvem som var Mulvarpen. Jeg husker siste sesong hvor jeg mistenkte omtrent alle gjennom serien unntatt hun det var Tror det var den serien som gjorde Synnøve Skarbø kjent forresten. Hun var m i en av de første sesongene. Endret 26. oktober 2017 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. oktober 2017 #269 Del Skrevet 27. oktober 2017 (endret) På 25.10.2017 den 20.53, *Emma* skrev: Det er mange år siden det gikk men jeg likte den norske realityserien "Mulvarpen". Siden ingen kunne stole på noen kunne ingen heller lage allianser eller ødelegge. Det var spennende Den husker jeg. Likte Mulvarpen jeg også. Og Villa Medusa kunne kommet tilbake. Endret 27. oktober 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. mai 2018 #270 Del Skrevet 11. mai 2018 Designated Survivor, ble akkurat kanselert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trikken Skrevet 11. mai 2018 #271 Del Skrevet 11. mai 2018 På 2.9.2016 den 22.35, Gjest Jacklost skrev: Er det noen serier som er blitt kanselert eller avsluttet som dere virkelig skulle ønske kom tilbake? For min del er det den nå nylige kanselerte Devious Maids Alpha 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #272 Del Skrevet 12. mai 2018 Nowhere Man, Den fremmede. En serie som var forut for sin tid! Anonymkode: cdc30...36d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 12. mai 2018 #273 Del Skrevet 12. mai 2018 Frustrerte fruer og Castle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #274 Del Skrevet 12. mai 2018 Moonlight!! 😍 Anonymkode: 822c2...e73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. mai 2018 #275 Del Skrevet 12. mai 2018 http://tvline.com/2018/05/12/scorpion-cancelled-cbs-season-5/ Fy faen for noe piss, to serier som jeg likte veldig godt ble kanselert på 2 dager. Håper inderlig at noen andre plukker opp denne serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #276 Del Skrevet 17. mai 2018 Marco polo! Fyyyy f...! Så mye spenning! Anonymkode: 218b2...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginavn Skrevet 17. mai 2018 #277 Del Skrevet 17. mai 2018 Vel, tydeligvis Lucifer Hva faen, Fox? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tockit Skrevet 17. mai 2018 #278 Del Skrevet 17. mai 2018 Ringer, Friends, og Pretty Little Liars (hatet slutten, ville likt om de lagde en annen alternativ slutt). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. mai 2018 #279 Del Skrevet 17. mai 2018 Parenthood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 18. mai 2018 #280 Del Skrevet 18. mai 2018 Veronica Mars. Det hadde nok vært ganske enkelt å lage noen bra sesonger om Veronica som voksen og privatdetektiv. Mange andre serier skulle jeg ønske fikk flere sesonger, men jeg synes Veronica Mars er den som lettest kunne fått en fortsettelse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå