Gå til innhold

Tv serier som er kanselert/avsluttet som du vil skal komme tilbake?

Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Poppie skrev:

Sarah Michelle Gellar, ikke Sarah Jessica Parker. Er fan av hun første, men ikke hun andre så måtte bare presisere ;)

Enig i at "Ringer" var bra, synd den ble kansellert.

Sarah michelle gellar mente jeg jo. Sorry trodde det var det jeg hadde skrevet. Uups. Irriterer meg litt at jeg ikke kommer på hva den andre serien jeg tenkte på het

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Maleficenta skrev:

Sarah michelle gellar mente jeg jo. Sorry trodde det var det jeg hadde skrevet. Uups. Irriterer meg litt at jeg ikke kommer på hva den andre serien jeg tenkte på het

Når gikk den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter
18 hours ago, Maleficenta said:

Ringer ja men ikke switched at birth. Begge seriene jeg tenker på var sån thrilleraktige

The lying game?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Uhumskheter skrev:

The lying game?

Jaaa 😀

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange år siden det gikk men jeg likte den norske realityserien "Mulvarpen". Siden ingen kunne stole på noen kunne ingen heller lage allianser eller ødelegge. Det var spennende :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, *Emma* skrev:

Det er mange år siden det gikk men jeg likte den norske realityserien "Mulvarpen". Siden ingen kunne stole på noen kunne ingen heller lage allianser eller ødelegge. Det var spennende :)

Høres interessant ut, hvor og når gikk den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, *Emma* skrev:

Åja det husker jeg såvidt. Var ganske spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Winza skrev:

Høres interessant ut, hvor og når gikk den?

Gikk på TVNorge.

Det var en gjeng som skulle ta seg gjennom diverse oppgaver på en reise. En av dem var en muldvarp som forsøkte å sabotere for de andre. På slutten av hver episode satt alle (hver for seg alene) og svarte på masse spørsmål om hvem de trodde var mulvarpen. (Type hvem delte mulvrpen hotell m da vi var i Madrid? Osv.) Den som hadde færrest riktige gikk ut hver gang.

Fordi alle gjerne ville ha flest riktige og ikke røpe hvem de trodde var Mulvarpen var det flere deltakere som prøvde å sabotere oppdrag. De ville at de andre skule mistenke dem og dermed få mange feil på sine svar. De kunne samarbeide m andre men ville jo da ikke vite om den de samarbeidet m var Mulvarpen og sånnsett ville lyve for en.....Seerne visste heller ikke hvem som var Mulvarpen. Jeg husker siste sesong hvor jeg mistenkte omtrent alle gjennom serien unntatt hun det var :)

Tror det var den serien som gjorde Synnøve Skarbø kjent forresten. Hun var m i en av de første sesongene.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
På 25.10.2017 den 20.53, *Emma* skrev:

Den husker jeg. Likte Mulvarpen jeg også. :)

Og Villa Medusa kunne kommet tilbake.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
På 2.9.2016 den 22.35, Gjest Jacklost skrev:

Er det noen serier som er blitt kanselert eller avsluttet som dere virkelig skulle ønske kom tilbake?

For min del er det den nå nylige kanselerte Devious Maids :(

Alpha 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nowhere Man, Den fremmede. En serie som var forut for sin tid!

Anonymkode: cdc30...36d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marco polo! Fyyyy f...! Så mye spenning!

Anonymkode: 218b2...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringer, Friends, og Pretty Little Liars (hatet slutten, ville likt om de lagde en annen alternativ slutt).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronica Mars. Det hadde nok vært ganske enkelt å lage noen bra sesonger om Veronica som voksen og privatdetektiv. Mange andre serier skulle jeg ønske fikk flere sesonger, men jeg synes Veronica Mars er den som lettest kunne fått en fortsettelse.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...