Kira85 Skrevet 2. september 2016 #1 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Ser det skjer mye i Stavanger til høsten. Hadde vært kjekt å bli kjent med likesinnede som er på jakt etter noen å dele opplevelser med, finne på nye ting. Litt om meg: Liker å reise, gå i teater, kaffebesøk, pilates, eller se en fotballkamp. Er ikke vanskelig å få med på nye ting. Send meg gjerne en melding Endret 4. september 2016 av Kira85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowcrystal Skrevet 5. september 2016 #2 Del Skrevet 5. september 2016 Den 02.09.2016 at 20.40, Kira85 skrev: Ser det skjer mye i Stavanger til høsten. Hadde vært kjekt å bli kjent med likesinnede som er på jakt etter noen å dele opplevelser med, finne på nye ting. Litt om meg: Liker å reise, gå i teater, kaffebesøk, pilates, eller se en fotballkamp. Er ikke vanskelig å få med på nye ting. Send meg gjerne en melding Hei Jeg er også på let etter nye bekjentskap / venner i Stavanger, finne på ting med osv. Gi gjerne beskjed eller send meg en pm, så kan jeg fortelle mer om meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie_81 Skrevet 3. oktober 2016 #3 Del Skrevet 3. oktober 2016 Hei! Jeg bor også i Stavanger Send gjerne en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå