Gå til innhold

Solarium


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å ta litt sol nå for å føle meg litt mer fresh inn i den kalde og tunge tiden vi går inn i. Det som irriterer meg er at jeg får så skjoldete farge. Spessielt på mage og rygg. På ryggen mangler det farge i stripe mønster (ser ut som sebra :oops: ) og på magen er det et område midt på magen. Har ikke det problemet i sommersolen. Ellers føler jeg at det blir "hvite ringer" i armhulene, akkurat som solen ikke kommer sikkelig til. Andre som har det sånn og hva gjør dere?? Dette er jo ikke pent akkurat. Kan tenkes det jevnes ut etterhvert da, men enn så lenge er jeg en "vandrende sebra" :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvis du tar en gor peeling før du går og tar sol, snur og vrir litt på deg mens du ligger der og holder armene litt til siden ikke bare rett ned, så bør det hjelpe litt.

Hadde samme problemet, og dette hjalp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får også kjøpt solarium kremer på hudpleiesalonger eller der du tar sol(vet ikke hvordan det er der du bor)

som gjør at brunfargen blir jevnt fordelt.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får også kjøpt solarium kremer på hudpleiesalonger eller der du tar sol(vet ikke hvordan det er der du bor)

som gjør at brunfargen blir jevnt fordelt.

lykke til!

jeg har brukt en sånn i dag og har reagert skikkelig på den. Har aldri reagert på noe krem av noe slag før. Er rødflammete på hele overkroppen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha noe betydning om det er ny eller gamel sol?

Har sett det er noen som har "form" etter kroppen mens andre er helt flate senger. Vil tro det er nye sol senger som har "former"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dårlig erfaring med de kremene som selges der man tar sol jeg og!

Mitt resultat blir best om jeg dusjer+skrubber og smører meg inn med en god fuktighetskrem rett før jeg tar sol + enda mere fuktighetskrem/evnt.aftersun etter sol.

I tillegg passer jeg på at jeg ikke ligger helt stille hele tiden (løfter litt på armer o.l.).

Og dessuten fungerer det mye bedre for meg å ta lite sol om gangen og heller litt oftere, enn mye en gang i blandt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...