Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2002 #41 Del Skrevet 29. juli 2002 Tok hangover, ja, selv om jeg har tatt den før og funnet ut at den var litt for skummel for meg. Ellers var det højdskrecken jeg var mest redd for, men var veldig modig den dagen, og overvant min frykt! Spøkelseshuset var helt genialt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pisces Skrevet 29. juli 2002 #42 Del Skrevet 29. juli 2002 TI TING JEG VIL HA UT AV LIVET (som jeg enda ikke har oppnådd...tar ikke med det jeg har) 1. Få meg en utdannelse Skjer en gang i fremtiden, men leser endel på egenhånd allerede 2. Få en utfordrende jobb som jeg brenner for Prøver ut ulike jobber, finner ut hva jeg er god til og hva som jeg mestrer dårlig, prøve å skaffe meg et nettverk, være bevisst mine valg 3. Være en god mor for småtrollene mine gjennom hele livet, både gjennom kriser og medgang Gjør mitt beste, og kommer til å forsette med det 4. Bruke endel av fritiden min til frivillig hjelpearbeid Vil begynne i det små allerede til høsten, men vil vente til barna er blitt litt større før jeg vier MYE tid til det.. 5. Få meg et godt utstyrt hjemmekontor med et omfattende bibliotek Har endel bøker etterhvert, men hjemmekontoret er forsatt på planleggingstadiet.. 6. Lære å finne styrke til å takle krisene, å føle takknemlighet for alt jeg har, og få mot til å stå på for det som betyr noe for meg Jobber med saken, takknemlighet er noe jeg føler, styrken har vist seg å være der når den trengs, men motet er noe jeg strever med å oppdrive hver eneste dag (jeg er sjefspysa! :oops: ) 7. Oppleve verden Har da reist noe, men har utallige reisemål på ønsklisten! Må få orden på punkt 8. får jeg kan virkeliggjøre disse drømmene. 8. Få en god økonomi, med rom for større utskeielser Har nylig blakkket meg og kjøpt selveiende bolig, pluss at jeg er på akutt jobbjakt, så dette må bli noe som jeg kommer tilbake til..ikke mulig å spare noe enda. 9. Leve i kjærlighet sammen med pappen til barna mine til døden skiller oss ad, og elske og plage hverandre i gode og vonde dager så lenge helsa holder Et livstidsprosjekt jeg trives med! Når sant skal sies er det enklere i medgang en motgang, men det går seg alltid til på et vis..og den som elsker har ikke hjerte til å gi opp! 10. Få utviklet mine alternative interesser og bruke de til å hjelpe andre og meg selv. Gjøre nytte av mine evner og gå i døden med større innsikt og indre ro, fyllt av kjærlighet for den jeg har blitt og alt jeg har fått ut av livet Jobber mye med mine alternative hobbyer, er opptatt av selvutvikling gjennom handling (ikke bare shopping altså :blunke: ) , og jeg prøver å tilgi meg selv og andre underveis. Å føle ubetinget kjærlighet er en av mine talenter, heldigvis. *gliser fornøyd* Og livet skal leves, ikke bare overleves, så join the joyride! (også hekta på berg og dalbaner :D ) Pisces Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 29. juli 2002 Forfatter #43 Del Skrevet 29. juli 2002 øh, det var selvfølgelig Klips som skrev den lille tilstandsrapporten fra Liseberg. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 30. juli 2002 Forfatter #44 Del Skrevet 30. juli 2002 oioioioioioioioioi, kan det være at punkt to er underveis allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 30. juli 2002 #45 Del Skrevet 30. juli 2002 oioioioioioioioioi' date= kan det være at punkt to er underveis allerede? Heldige Klips!!! GRATULERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå