Ayesh Skrevet 2. september 2016 #1 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Hei jeg startet md gonal F igår. Høyeste dosen denne gangen også (450IE) jeg har hatt 2 avbrutte ivf forsøk og prøvd inseminasjon også. Ingen ting funket på meg. Så prøver ivf en gang til. Rikshospitalet sa at de ikke har ledig før februar 2017 men jeg har vært så heldig at de gir meg ny mulighet i sep 2016. Ønsk meg lykke til 😣😢😢 Hilsen AYESH Endret 2. september 2016 av Ayesh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 2. september 2016 #2 Del Skrevet 2. september 2016 Lykke til Ayesh. Håper det fungerer denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noomi Skrevet 2. september 2016 #3 Del Skrevet 2. september 2016 Krysser fingrene for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. september 2016 #4 Del Skrevet 3. september 2016 Lykke til! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #5 Del Skrevet 3. september 2016 Tvi, tvi! Anonymkode: 3ca4a...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 3. september 2016 #6 Del Skrevet 3. september 2016 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 3. september 2016 #7 Del Skrevet 3. september 2016 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #8 Del Skrevet 12. september 2016 Den 2. september 2016 at 10.34, Ayesh skrev: Hei jeg startet md gonal F igår. Høyeste dosen denne gangen også (450IE) jeg har hatt 2 avbrutte ivf forsøk og prøvd inseminasjon også. Ingen ting funket på meg. Så prøver ivf en gang til. Rikshospitalet sa at de ikke har ledig før februar 2017 men jeg har vært så heldig at de gir meg ny mulighet i sep 2016. Ønsk meg lykke til 😣😢😢 Hilsen AYESH Hvordan går det? Anonymkode: e623e...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 12. september 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 12. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går det? Anonymkode: e623e...047 Vet ikke enda men ser ikke lovende ut denne gangen heller... Gått på sprøyter i 12 dager nå. Eggposen er ikke mer enn 8mm. Skal bruke sprøyter til torsdag så ny kontroll på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #10 Del Skrevet 13. september 2016 7 timer siden, Ayesh skrev: Vet ikke enda men ser ikke lovende ut denne gangen heller... Gått på sprøyter i 12 dager nå. Eggposen er ikke mer enn 8mm. Skal bruke sprøyter til torsdag så ny kontroll på fredag. Uff ikke bra. Jeg sliter med samme problemet selv, to avbrutte forsøk nettopp pga lite vekst. Håper det vokser mer til neste kontroll. Hold oss oppdatert. Og lykke til Ayesh .....vi skal nok klare det til slutt 🙏🙏 Anonymkode: e623e...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #11 Del Skrevet 13. september 2016 Spør om nedregulering og prednisolon dere som sliter med dette. Det hjalp veldig her. Anonymkode: ba240...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #12 Del Skrevet 13. september 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør om nedregulering og prednisolon dere som sliter med dette. Det hjalp veldig her. Anonymkode: ba240...b96 Hvordan er nedregulering? Mener du med nesespray ?jeg vil veldig gjerne vite hva som utgjorde forskjell for deg? Kan du fortelle mer om det? Anonymkode: e623e...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #13 Del Skrevet 13. september 2016 Det som kicket igang mine eggposer var lang protokoll. Først 2 uker nedregulering med procren, deretter stimulering med menopur. Jeg hadde to forsøk med gonal-f. Fikk lite egg og dårlig vekst av eggposer. Men med menopur så var det noe helt annet, fra å få 1-2 egg med gonal-f (og en gang måtte vi avbryte pga for lite vekst) så endte jeg på 10 egg der 8 ble befruktet. Dessverre så festet ikke de to eggene de satt inn, men jeg fikk noen på frys som vi skal igang med neste runde. Kortison og albyl-e bruker jeg å starte med første sprøytedag. Går du offentlig eller privat ts? Hvis du har hatt tre forsøk med samme oppskrift som ikke er vellykket så er det kanskje på tide at klinikken prøver ei annen oppskrift. Anonymkode: 33f35...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #14 Del Skrevet 13. september 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som kicket igang mine eggposer var lang protokoll. Først 2 uker nedregulering med procren, deretter stimulering med menopur. Jeg hadde to forsøk med gonal-f. Fikk lite egg og dårlig vekst av eggposer. Men med menopur så var det noe helt annet, fra å få 1-2 egg med gonal-f (og en gang måtte vi avbryte pga for lite vekst) så endte jeg på 10 egg der 8 ble befruktet. Dessverre så festet ikke de to eggene de satt inn, men jeg fikk noen på frys som vi skal igang med neste runde. Kortison og albyl-e bruker jeg å starte med første sprøytedag. Går du offentlig eller privat ts? Hvis du har hatt tre forsøk med samme oppskrift som ikke er vellykket så er det kanskje på tide at klinikken prøver ei annen oppskrift. Anonymkode: 33f35...7f8 Var det kort protokoll de to første forsøkene ? Anonymkode: e623e...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #15 Del Skrevet 13. september 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er nedregulering? Mener du med nesespray ?jeg vil veldig gjerne vite hva som utgjorde forskjell for deg? Kan du fortelle mer om det? Anonymkode: e623e...047 Nedregulering setter kroppen i kunstig overgangsalder. Jeg begynte med procren som holdt i én måned, etter tre uker på denne begynte jeg med suprecur og prednisolon som jeg tok i ca halvannen måned. Etter litt over en måned etter oppstart på suprecur eller spray, så begynte jeg med gonal-f. Har forsøkt menopur før uten særlig gode resultater. Gikk på gonal-f i noen dager.. Fikk ut 13 egg. 12 ble befruktet, 2 satt inn og 8 på frys. Det har aldri gått så bra før. Jeg har hatt tre forsøk tidligere der to ble avbrutt og det siste endte med to egg ved innsett, ingen på frys. Hvilke medisiner du går på er opp til legen og jeg tror nedregulering har mer å si enn noe annet. Anonymkode: ba240...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #16 Del Skrevet 13. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det kort protokoll de to første forsøkene ? Anonymkode: e623e...047 Kort protokoll tidligere ja.. Anonymkode: 33f35...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #17 Del Skrevet 13. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som kicket igang mine eggposer var lang protokoll. Først 2 uker nedregulering med procren, deretter stimulering med menopur. Jeg hadde to forsøk med gonal-f. Fikk lite egg og dårlig vekst av eggposer. Men med menopur så var det noe helt annet, fra å få 1-2 egg med gonal-f (og en gang måtte vi avbryte pga for lite vekst) så endte jeg på 10 egg der 8 ble befruktet. Dessverre så festet ikke de to eggene de satt inn, men jeg fikk noen på frys som vi skal igang med neste runde. Kortison og albyl-e bruker jeg å starte med første sprøytedag. Går du offentlig eller privat ts? Hvis du har hatt tre forsøk med samme oppskrift som ikke er vellykket så er det kanskje på tide at klinikken prøver ei annen oppskrift. Anonymkode: 33f35...7f8 Det hørtes veldig lenge ut. Jeg har ikke hørt om procren og vet ikke hva det er. Jeg har hatt to forsøk med puregon og et med menupor. Anonymkode: e623e...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #18 Del Skrevet 13. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hørtes veldig lenge ut. Jeg har ikke hørt om procren og vet ikke hva det er. Jeg har hatt to forsøk med puregon og et med menupor. Anonymkode: e623e...047 Jo, det kalles jo for lang protokoll pga man skal nedreguleres først. Procren er ei depotsprøyte som man kan ta istedet for den nesesprayen for å nedregulere. Veldig greit, setter bare ei sprøyte istedet for å spraye nesen flere ganger til samme tid hver dag over et like langt tidspunkt. På dag 14 etter procren-sprøyta så tar man blodprøve for å se om man er nedregulert. Er man det så starter man med daglige sprøyter (for min del menopur) for å stimulere eggposene. Anonymkode: 33f35...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #19 Del Skrevet 14. september 2016 Den 13. september 2016 at 8.53, AnonymBruker skrev: Nedregulering setter kroppen i kunstig overgangsalder. Jeg begynte med procren som holdt i én måned, etter tre uker på denne begynte jeg med suprecur og prednisolon som jeg tok i ca halvannen måned. Etter litt over en måned etter oppstart på suprecur eller spray, så begynte jeg med gonal-f. Har forsøkt menopur før uten særlig gode resultater. Gikk på gonal-f i noen dager.. Fikk ut 13 egg. 12 ble befruktet, 2 satt inn og 8 på frys. Det har aldri gått så bra før. Jeg har hatt tre forsøk tidligere der to ble avbrutt og det siste endte med to egg ved innsett, ingen på frys. Hvilke medisiner du går på er opp til legen og jeg tror nedregulering har mer å si enn noe annet. Anonymkode: ba240...b96 Er ikke procren samme som suprecur? Hvorfor måtte du ha begge deler og en måned på hver av de? Hørte Veeeeldig lenge ut å nedreguleres. Anonymkode: e623e...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #20 Del Skrevet 14. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke procren samme som suprecur? Hvorfor måtte du ha begge deler og en måned på hver av de? Hørte Veeeeldig lenge ut å nedreguleres. Anonymkode: e623e...047 Det vet jeg ikke. Ikke satt meg inn i det. Det var legene som bestemte det fordi forsøkene tidligere ikke har gått så bra. Jeg skal helst ikke ha menstruasjon så derfor var det nok bedre å stoppe den. Anonymkode: ba240...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå