Catlin Skrevet 14. november 2004 #1 Del Skrevet 14. november 2004 Vi skal spandere hotell-weekend på et vennepar av oss når de skal til Tromsø. Så nå trenger jeg tips til hotell i Tromsø. De kommer med fly til Tromsø. Vet ikke om det går flybuss eller om det er taxi som gjelder? Hvor er det greit å bo sånn i forhold til butikker og resturanter? Har tenkt litt på SAS-hotellet, men det er mest gammel vane fra andre byer. Jeg har ikke vært i Tromsø før, så her trenger jeg tips. Hadde jo vært greit hvis det ikke var så alt for dyrt også da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #2 Del Skrevet 16. november 2004 Rica ishavshotellet har jo topp beliggenhet da! Tromsø hotell ligge rogså sentralt i byen. Ikke luksus, men rent og pent og sikkert en del rimeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 16. november 2004 #3 Del Skrevet 16. november 2004 Vet ikke om det er flybuss, men det er ihvertfall bussholdeplass på flyplassen, og derfra går bussen til sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2004 #4 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg tok bussen fra flyplassen og inn til sentrum. Kjempegreit. Bodde privat så jeg har dessverre ingen erfaringer når det gjelder hotell. MEN - vennene dine MÅ bare spise hamburger med chips på Blå Rock Cafè - det må bare være den beste burgeren jeg har spist i hele mitt liv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 17. november 2004 #5 Del Skrevet 17. november 2004 Det går flybuss til alle hotellene i sentrum. Husker ikke prisen (ca 40?-det er ikke så langt), for selv har jeg som oftest tatt rutebuss eller taxi. Taxi koster ca hundrelappen til sentrum. Et annet hotell som er veldig fint, er Clarion Hotell Bryggen, men der er nok prisklassen høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassy Skrevet 24. november 2004 #6 Del Skrevet 24. november 2004 Rica ishavshotell er helt greit- standard rica businesshotell med fin utsikt. Men jeg hadde valgt det nye choicehotellet Clarion Brygga, som forøvrig ligger ved siden av Ishavshotellet. Nytt, med minimalistisk innredning/design og 'badeavdeling' med bad på taket. Sas er også helt greit- standard business- dog noe slitt. Grand hotell hadde jeg styrt unna! Overpriset og nedslitt. Litt billigere og mer hjemmekoselig er Comfort Hotel With som også ligger på brygga. Nytt hotell med vennlig personale. Frokost og kveldsbuffet med varm mat inkludert i prisen. Har også badeavdeling med romersk bad og sauna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #7 Del Skrevet 27. november 2004 Amalie hotell er superkoselig og ligger sentralt i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå