Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Homofile menns syn på kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en del homofile kamerater, og jeg kjenner at jeg har fått litt nok av deres "kvinnesyn". De prater om det som det er en spøk, men jeg lurer egentlig av og til på om de fatter hva det er de sier. Jeg kjenner at jeg begynner å bli skikkelig sint. Jeg sier ifra når jeg mener noe er over grensen, men man prater jo til døve ører. 

Lesber, kjører traktor og er skumle, og heterofile jenter er fag hags som klenger. De har regler på homsebarer "Ingen har lov til å ta med flere fag hags enn du kan bære inn". 

De spøker MYE om kvinners kjønnsorgan. De har kallenavn til dem (slufse, for eksempel), de sammenligner det med ting osv. De kan finne på å si ting som "lukter reke" osv. Jeg har sagt at jeg ikke liker det, og jeg ikke syns det er morsomt. Det er ikke som at jeg spøker om peniser. Jeg har ikke behov for å gjøre narr av dem. Jeg syns også at det er veldig spesielt at menn som aldri har vært i nærheten av en fitte skal kommentere hvordan det ser ut og lukter. Jeg kjenner at jeg blir sint av sånne spøker. Ingen syns det er digg når du sier at kroppen deres er "ekkel". 

Jeg føler at fokuset på hvordan menn ser kvinner er alltid på heterofile menn, men for å være helt ærlig så har homofile menn gjort meg mest sint. De kan være skikkelig slem, og det virker som om de driter langt i det. Hvis heterofile menn oppførte seg sånn så hadde de aldri fått seg et ligg, men homsene har ikke det problemet. Det er skikkelig vanskelig å være venner med noen som prater om ditt eget kjønn på en slik måte. 

Anonymkode: dbd49...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del homofile kamerater, og jeg kjenner at jeg har fått litt nok av deres "kvinnesyn". De prater om det som det er en spøk, men jeg lurer egentlig av og til på om de fatter hva det er de sier. Jeg kjenner at jeg begynner å bli skikkelig sint. Jeg sier ifra når jeg mener noe er over grensen, men man prater jo til døve ører. 

Lesber, kjører traktor og er skumle, og heterofile jenter er fag hags som klenger. De har regler på homsebarer "Ingen har lov til å ta med flere fag hags enn du kan bære inn". 

De spøker MYE om kvinners kjønnsorgan. De har kallenavn til dem (slufse, for eksempel), de sammenligner det med ting osv. De kan finne på å si ting som "lukter reke" osv. Jeg har sagt at jeg ikke liker det, og jeg ikke syns det er morsomt. Det er ikke som at jeg spøker om peniser. Jeg har ikke behov for å gjøre narr av dem. Jeg syns også at det er veldig spesielt at menn som aldri har vært i nærheten av en fitte skal kommentere hvordan det ser ut og lukter. Jeg kjenner at jeg blir sint av sånne spøker. Ingen syns det er digg når du sier at kroppen deres er "ekkel". 

Jeg føler at fokuset på hvordan menn ser kvinner er alltid på heterofile menn, men for å være helt ærlig så har homofile menn gjort meg mest sint. De kan være skikkelig slem, og det virker som om de driter langt i det. Hvis heterofile menn oppførte seg sånn så hadde de aldri fått seg et ligg, men homsene har ikke det problemet. Det er skikkelig vanskelig å være venner med noen som prater om ditt eget kjønn på en slik måte. 

Den gjør jo det

Ser ikke helt hva som er å reagere på jeg.

Anonymkode: d11b4...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har homofile venner som ikke oppfører seg slik i det hele tatt så jeg tror du har vært litt uheldig med de du kjenner.

Endret av Frøkensina
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den gjør jo det

Ser ikke helt hva som er å reagere på jeg.

Anonymkode: d11b4...dd5

En frisk vagina gjør ikke det. En kvinne som har bakteriell vaginose kan lukte reker. Ufint av "vennene" dine ts. Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men de kan ikke fortsette slik.

Anonymkode: 9f87c...63c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tror du har "feil" venner jeg:p Har en del homofile venner og ingen av dem snakker sånn! Og hadde de snakka sånn hadde de andre sett rart på den som gjør det. Tror du har vært uheldig som nevnt over her;)

Anonymkode: 99dd4...e60

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vel kanskje det. Problemet er at de er så utrolig hyggelig når de IKKE oppfører seg som duster. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Frøkensina skrev:

Jeg har homofile venner som ikke oppfører seg slik i det hele tatt så jeg tror du har vært litt uheldig med de du kjenner.

samme her, siden jeg var 19.

Anonymkode: ffe98...0f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine homsekompiser oppfører seg aldeles ikke sånn som det her. De har et svært bra kvinnesyn og er feminister hele gjengen.

En av de presterte riktignok å si "Dere kvinner er så heldige, dere har ikke så mange ekle kroppsvæsker som vi menn!"

:sprettoy: Neivel? Vi er aldeles knusktørre og velduftende roser.

Eneste som irriterer meg med de er det konstante svaret på alle livets problemer; "Du kan jo bare ha litt sex!" "Pass på deg selv da, og ha mye sex!" "Hvorfor så sur? Du kan jo bare pule litt!" Selv har de sex morgen, middag, kveld, oftere enn jeg pusser tennene.

Vitsen om å bare ta med de faghagene man kan bære inn, er jo litt morsom da? Den spiller på at homser er så tynne og skjøre at de ikke orker å bære en dame inn døren.

Anonymkode: f7989...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt igjen i den sjargongen du beskriver hos mine homofile venner, uten at det blir så drøyt og frekt som de eksemplene du nevner. Det spøkes litt om "hags" av og til, men i alt i alt har jeg aldri opplevd så mye respekt hos en gruppe menn som det jeg får i dette miljøet. Jeg tror ikke de mener dette som ondsinnet, snakk med dem, ts, og forklar at det kan virke sårende.

Anonymkode: ef786...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri møtt homofile som er sånn:P Høres ut som vennene dine holder litt krampeaktig på det å være homofil.

Anonymkode: f032f...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...