Honey Dew Skrevet 7. september 2016 #21 Del Skrevet 7. september 2016 F.....te (klarer ikke å skrive det stygge ordet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman87 Skrevet 7. september 2016 #22 Del Skrevet 7. september 2016 Utflod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 7. september 2016 #23 Del Skrevet 7. september 2016 Rasshølstappere...forferdelig betegnelse av homofile menn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smultring Skrevet 7. september 2016 #24 Del Skrevet 7. september 2016 Jeg liker ikke ordet spygatt. Det vekker unødvendige assosiasjoner til sjøsyke, eller det høres ut som en syk katt. Jeg liker heller ikke ordet kukost. Slike ting bør ikke ha betegnelser som kan knyttes an til mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. september 2016 #25 Del Skrevet 7. september 2016 Den 31.8.2016 at 12.43, Jerry Lee skrev: ...i det norske språket syns du? Brystvorte. Det skulle virkelig vært et penere navn. Er ikke kult at en naturlig del av kroppen skal ha samme navn som en ekkel vorte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 Forfatter #26 Del Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, Honey Dew skrev: F.....te (klarer ikke å skrive det stygge ordet) "Er'e fitte du mener, Honey?" Er faktisk enig i at det ordet er grusomt, sjøl om jeg bruker det. Et øyeblikk siden, Beatbox skrev: Rasshølstappere...forferdelig betegnelse av homofile menn.... Ja. Og møkkdytter og skinkerytter. 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. september 2016 #27 Del Skrevet 7. september 2016 Skambeinet. Det indikerer at det kvinnelige kjønnsorgan er noe skammelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #28 Del Skrevet 7. september 2016 Det ordet som rimer på tulle. Som skrives med kn. Klarer ikke skrive ordet en gang for det er så stygt. Det er det mest avtennende ordet jeg vet om,kadter opp innvendig når jeg hører det ordet. Fuktig er også ekkelt. Selv om det bare brukes for å beskrive en klut f.eks,jeg bare brekker meg. Samme som moist på engelsk. Anonymkode: 0e860...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 Forfatter #29 Del Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Brystvorte. Det skulle virkelig vært et penere navn. Er ikke kult at en naturlig del av kroppen skal ha samme navn som en ekkel vorte. Hva foreslår du, da? Istedet for brystvorte? ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #30 Del Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: Hva foreslår du, da? Istedet for brystvorte? ☺ Roseknoppen Anonymkode: 79ca0...9b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. september 2016 #31 Del Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: Hva foreslår du, da? Istedet for brystvorte? ☺ Nippel er det jo flere og flere som sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #32 Del Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, Maleficenta skrev: Nippel er det jo flere og flere som sier... Æsj ekkelt det og. Anonymkode: 0e860...880 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. september 2016 #33 Del Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hva foreslår du, da? Istedet for brystvorte? ☺ Brystknopp er ikke uvanlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. september 2016 #34 Del Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, Silfen skrev: Brystknopp er ikke uvanlig. Litt bedre men det høres litt teit ut... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 Forfatter #35 Del Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Roseknoppen Anonymkode: 79ca0...9b2 Klitoris, det. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. september 2016 #36 Del Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Litt bedre men det høres litt teit ut... Det er teit. Men iallfall bedre enn å kalle det opp etter en rørdel, aka nippel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. september 2016 #37 Del Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Klitoris, det. 😉 Huff ja klitoris er og et stygt ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 Forfatter #38 Del Skrevet 7. september 2016 5 minutter siden, Maleficenta skrev: Skambeinet. Det indikerer at det kvinnelige kjønnsorgan er noe skammelig Menn har det og, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #39 Del Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Klitoris, det. 😉 Ææææsj hater det ordet og. I England kaller de klitorisen bean. Altså bønna. Det er litt søtt da Anonymkode: 0e860...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 Forfatter #40 Del Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, Maleficenta skrev: Nippel er det jo flere og flere som sier... Det er enda verre i mine ører. Og ubrukelig på norsk til nevnte nydelige kroppsdel. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå