AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #1 Del Skrevet 31. august 2016 Min samboers arbeidsleder lirte surt av seg, da vi fikk vårt 2. barn: "Nå skal dere vel ikke ha flere!??". Som om to barn er mange barn. Det er jo de som har 10 barn, det føler jeg er mange barn. Men to? Er det normalt å synes at to barn er mange? Anonymkode: e0595...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphyria Skrevet 31. august 2016 #2 Del Skrevet 31. august 2016 Eg syns 5+ er mange, mens 2-4 er normalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 31. august 2016 #3 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Fra 4 barn og oppover synes jeg er mange. Da har man ikke plass til alle i en 5-seters bil. Endret 31. august 2016 av Blådiamant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #4 Del Skrevet 31. august 2016 De var sikkert bare nysgjerrig tenker jeg:) Men selv synes jeg 3-4 er mange men innen et slags normalområde, mens mer enn 4 da er det mange. Og to barn er da heller ikke lite. Om du og partner er fornøyd med to, er det alt som teller:) Anonymkode: f20c1...838 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #5 Del Skrevet 31. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De var sikkert bare nysgjerrig tenker jeg:) Men selv synes jeg 3-4 er mange men innen et slags normalområde, mens mer enn 4 da er det mange. Og to barn er da heller ikke lite. Om du og partner er fornøyd med to, er det alt som teller:) Anonymkode: f20c1...838 Nei, de var sure fordi han søkte om pappaperm. Ja, det som teller er jo hva vi selv vil ha ! Men jeg sitter og kjenner på at dersom det skulle blitt en nr 3 hadde jeg vært livredd for å si det til øvrig slekt (inkl mine foreldre og svigers) fordi jeg føler på meg at 3 er liksom for mange! For andre. Anonymkode: e0595...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #6 Del Skrevet 31. august 2016 Er planen å få ett og du får tvillinger, så er to nok. Når det kommer et tredje barn så er det velkomment og. Da er tre nok, men kommer nummer fire seilende inn døra helt uventet så er det og velkomment. Men da begynner det å bli litt mange forid man ikke får hele familien inn i en vanlig personbil. Har sett en del på familien Annorlunda på svensk tv. Noen av dem takler barn i bøtter og spann, andre burde hatt nok med ferre barn. Anonymkode: ed7a3...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #7 Del Skrevet 31. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er planen å få ett og du får tvillinger, så er to nok. Når det kommer et tredje barn så er det velkomment og. Da er tre nok, men kommer nummer fire seilende inn døra helt uventet så er det og velkomment. Men da begynner det å bli litt mange forid man ikke får hele familien inn i en vanlig personbil. Har sett en del på familien Annorlunda på svensk tv. Noen av dem takler barn i bøtter og spann, andre burde hatt nok med ferre barn. Anonymkode: ed7a3...c5d Man kan ta kjøpe seg 7-seter hehe. Takk for svaret ditt - og takk til alle andre som svarer Anonymkode: e0595...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #8 Del Skrevet 31. august 2016 4 eller flere er mange barn, men tenk så koselig det må være! Det er sikkert superhektisk i småbarnsperioden(e), men så blir barna større og mer selvhjulpne og det er masse kos og liv i heimen. Selv ønsker jeg meg tre, men samboer syntes to er nok. Siden vi ikke er purunge lenger haster det litt dersom vi skal ha flere enn en til, men samtidig vil jeg ikke "bruke opp" babytiden over en så kort periode dersom vi kun skal ha to... Men venter vi mister jeg jo vinduet mitt for å overtale mannen til å få nr. 3. Anonymkode: bebb4...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #9 Del Skrevet 31. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 4 eller flere er mange barn, men tenk så koselig det må være! Det er sikkert superhektisk i småbarnsperioden(e), men så blir barna større og mer selvhjulpne og det er masse kos og liv i heimen. Selv ønsker jeg meg tre, men samboer syntes to er nok. Siden vi ikke er purunge lenger haster det litt dersom vi skal ha flere enn en til, men samtidig vil jeg ikke "bruke opp" babytiden over en så kort periode dersom vi kun skal ha to... Men venter vi mister jeg jo vinduet mitt for å overtale mannen til å få nr. 3. Anonymkode: bebb4...e47 Jeg har også tenkt at det sikkert er koselig når de blir større! Men når jeg ser eller hører om foreldre med 4+ barn tenker jeg.. oi.. hektisk ja.. kreds til dem liksom ! Men ja.. det høres koselig ut med en egen, liten "klan". Babytiden er koselig ja, på mange måter (selv om det er noe HERK med våkenetter ). Jeg sitter jo her med to barn i ung alder så jeg kunne sikkert fått 6-7 stk jeg. Det føler jeg dog er litt for mange Jeg er 26 år og har 2 barn. Anonymkode: e0595...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 31. august 2016 #10 Del Skrevet 31. august 2016 Jeg syns 4 barn og oppover er mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #11 Del Skrevet 31. august 2016 3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Jeg syns 4 barn og oppover er mye. Men er det sånn at du tenker "huff, de burde ikke få flere", eller tenker du bare at det er et stort antall barn? Litt nøytralt, liksom Anonymkode: e0595...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 31. august 2016 #12 Del Skrevet 31. august 2016 Jeg synes det er mange barn når hverken oppmerksomheten fra foreldrene eller økonomien strekker til for å gi samtlige barn en god og trygg oppvekst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 31. august 2016 #13 Del Skrevet 31. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men er det sånn at du tenker "huff, de burde ikke få flere", eller tenker du bare at det er et stort antall barn? Litt nøytralt, liksom Anonymkode: e0595...012 At de orker å holde styr på så mange, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #14 Del Skrevet 31. august 2016 4 barn og oppover synes jeg er mye. Anonymkode: c64ce...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #15 Del Skrevet 31. august 2016 Jeg synes fra 4 barn og oppover er mye, men for enkelte synes jeg også at 3 barn er mye. Har noen som hadde nok med de 2 barna de hadde, som bare måtte ha en 3. unge også. Jeg fatter ikke at de orker! Anonymkode: 6ceb9...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 31. august 2016 #16 Del Skrevet 31. august 2016 5 timer siden, NordTroll skrev: Eg syns 5+ er mange, mens 2-4 er normalt. Enig.:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #17 Del Skrevet 31. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes fra 4 barn og oppover er mye, men for enkelte synes jeg også at 3 barn er mye. Har noen som hadde nok med de 2 barna de hadde, som bare måtte ha en 3. unge også. Jeg fatter ikke at de orker! Anonymkode: 6ceb9...336 Hvordan vet du at de planla barnet? Anonymkode: e0595...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #18 Del Skrevet 31. august 2016 Jeg er litt sær, syns det hadde vært helt greit å ha 6-10 stykker liksom. Hadde ikke reagert overhodet om noen ønsket seg 3. Anonymkode: e859a...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #19 Del Skrevet 31. august 2016 Syntes to nesten er mange jeg, har ett barn nå, og vi tenker på om vi vil ha ett til, men tre eller fler skal vi uansett ikke ha. Anonymkode: 7822a...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 31. august 2016 #20 Del Skrevet 31. august 2016 0-1 er få. 2-4 er normalt. 5-9 er mange. 10++ er <----ikkje frekt meint, men ganske spesielt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå